sobota 10. července 2021

Jana mi zachránila život

I kdyby byl kohout meruňka, tak je to k hovnu. Povzdechla si Baruška nešťastně nad hromadou velikonočních perníčků. Zákazník si přál mikrobiologickou analýzu nějakých perníků dohromady a nějakých zvlášť, a ani to množství mu nefalírovalo. Naše práce je tak specifická a humor nepřenosný, že bych pracovní storky psala zhruba pro čtyři lidi. Vyprávět se už vůbec nesnažím, tuhle větu jsem si ale musela zapsat, protože je vážně kouzelná. Lístek jsem nechala na botníku, Druhorozený mi pak volal, od jaký Báry má ten debilní vzkaz.

Ráno jsem si oblékla bílé tříčtvrťáky. Letos poprvý, fakt jsem přibrala, sotva jsem je zapnula. Jako bych měla na sobě železnou obruč, ale náhradní model nebyl vymyšlený a bus mi jede jednou za čtvrt hodiny. A já si dávám sakra bacha, abych ten v 6:57 stihla. Cestou nepohodlí, ale kalhoty stály patnáct stovek, přece je nevyhodím. Po hodině sezení v práci mě divně rozbolelo břicho a začaly mi dřevěnět nohy. 

Když jsem si na záchodě kalhoty rozepla, měla jsem na břiše hluboký vrypy a kůži přeskládanou do divných obrazců. No, to asi není úplně zdravý, řekla jsem nahlas. V kanclu zatím Jana vášnivě popisovala, jak si večer protřídila šatník a v autě má několik pytlů oblečení pro charitu. A doma logicky místo pro nové kousky.

Ve chvíli, kdy jsem se definitivně rozhodla, že kalhoty sundám a zbytek pracovní doby strávím v kalhotkách a tričku, Janě sepnulo. Má v autě v pytli podobný kalhoty, jen o pár čísel větší. Vážně vyndala téměř identické, že jsem se převlékla, nikdo nepoznal. Všem jsem to samozřejmě vykvákala sama. Mé vnitřní orgány se zase vrátily do původní velikosti. Jana mi zachránila život.

To vážně nevymyslíš

15 komentářů:

  1. Pamatuju se, jak jsme si s kámoškou koupily jako velký frajerky v Domě módy bílý džíny. Jelikož měli posledních pár kousků, vzaly jsme tu největší velikost kterou měli. Co ti budu povídat, oblékaly jsme je v leže a stylem nádech co nejhlubší výdech a pak zapnout zip a knoflík. Vstát vyžadovalo obrovské úsilí. Ale trochu se to pak rozchodilo, takže se dalo i tancovat. Ale! Na vesnický tancovačce jsme byly ke zlosti všech místních div za hvězdy!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      zpočátku to nevypadalo tak dramaticky, ale náznaky byly...:)
      Začala jsem cvičit, ale včera jsem zase měla dvě malý plzně.

      Vymazat
  2. Míšo, zdravím. Připomněla jsi mě s bílejma kalhotama příhodu, která se stala mé známé. Jela odněkud z výletu sama autem taky v bílých kalhotách. Jo a předtím si někde dala hodně pálivé jídlo k obědu. Dostala chuť na kafe, zastavila a jedno si v restauraci plné lidí objednala. Najednou - křeče v břiše, úprk na WC, jako naschvál obsazeno a než bylo volno, tak se po.....a všechno k tomu. Ježíš, cos dělala, utekla jsi bez placení ? Ne, vždyť jsem tam měla to nevypitý kafe... Řekla jsem servírce, jakou jsem tam udělala paseku a dala jí dvě stovky, ať s tím něco udělá... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      jak vidím, tak moje utrpení bylo úplně malicherné :-D.

      Vymazat
  3. Strangulační čáru v pase, také občas mívám, tak vím o čem je řeč. Hodně těsné džíny jsou sice sexy (jak kdy a jak na kom), ale na páteř to není to pravé ořechové. Moje švagrová byla v 25ti letech na operaci zad a pak měla džíny zakázané.
    Míšo, kamarádka tě zachránila, džíny jsou k nerozeznání, jinak bys musela jet domů v pracovním plášti, pokud máte nebo v těch spoďárech. Měj se fajn, zdravím 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      bylo to fakt o fous. Musela bych něco na sebe vydyndat v laboratořích, my na klientu se nepřevlékáme. :)

      Vymazat
  4. Tak to tedy byla klika. Tomu říkám "plán B"! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vážne nevymyslíš. Kalhoty vypadajú úplne stejně 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi,
      máme s Janou podobný vkus, kolikrát se nám stane, že mluvíme obě najednou a říkáme to samé :-D. Občas i stejné chyby, říkáme si Tuček a Šlajs, bez určení, která je kdo.
      P.S. Kdybys nevěděla, tak to jsou postavy z filmu Marečku, podejte mi pero :).

      Vymazat
  6. Občas mě taky dojde, že v těsných kalhotech nepřežijí. Ovšem ty jsi měla štěstí na kolegyní a její vyřazeny oblečení. Míšo,přiznej,co se ještě z těch vyřazených hadříku hodilo. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fukčiarinko,
      Ty do mě vidíš jak do hubený kozy :-D.
      Jana mi ještě vnutila :-D elegantní tmavou úzkou sukni, elegantní kalhoty, ty mi teda jsou dost knop, to fakt nevím, kam budu nosit. Do týhle práce určitě ne. A ještě legíny jsem si vzala!

      Vymazat
    2. Já to věděla,taky bych neodolala.��

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu skvělá náhoda :D prostě osud!
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      kdyby mi to někdo vyprávěl, tak neuvěřím :-D

      Vymazat

Zazvonil zvonec