pátek 16. července 2021

Výlet do Lázní Mšené

Psala jsem tu o skvělé kávě z cukrárny na náměstí v Mšenu. Ozvala se VendyW, že tam byla v lázních, tak jsme si ujasnily, že Mšeno a Lázně Mšené nejsou jedno a to samé, a operativně naplánovaly výlet. Cesta se mi zkomplikovala výjezdem k babičce Hele. Měla velké bolesti bederní páteře a vůbec nemohla vstát z postele. Bývalý muž byl na chalupě a po večeru s místními opilci nemohl ráno za volant. Brutálně jsem vzbudila Druhorozeného, který se domů dokulil ve tři ráno z nějakýho mejdanu. Syn svého otce. Nechtěla jsem kazit výlet, kdybychom čekali na sanitku dýl, synek by s babičkou počkal. Když jsem ji viděla, bylo mi do breku. Další level hry Život, který mě za nedlouho taky čeká.

Sanitka přijela fakt hned, Helu snesli na křesle dolů a já frčela na Hlavní nádraží, kde Vendy už kupovala jízdenky. Jely jsme do Roudnice nad Labem, tam nám těsně před nosem ujel autobus do lázní, takže oběd na náměstí a pak hned káva v cukrárně na druhé straně.


 
Další bus jel až za dvě hodiny, daly jsme tedy přednost vlaku. Od zastávky je do lázní opravdu kousek. Vendy se tu kdysi léčila po operaci páteře a vzpomínky má jen hezké, ukázala mi dům, kdy byla ubytovaná, kam chodila na procedury a kam na jídlo. Všechny budovy byly blízko sebe, taky bych moc chtěla do lázní, ale žádný z mých neduhů ještě na lázně nedosáhne a wellnes pobyty se mi zdají dost předražené. Moc peněz za málo muziky. A parafínový zábal na ruce nepovažuju za proceduru, ten mi udělá Hanka během pedikúry.



P.S. Věřili byste, že na neurologii, kde leží Hela, pracuje sestra, která těm dospělým, rozbitým ženským, který celý den leží s pytlíkem chcanek u postele, v deset večer nekompromisně vypne televizi?!





25 komentářů:

  1. Míšo, ahoj. Lázně vypadají moc hezky, to jste měly pěkný výlet s Wendy. S tou televizí - když jsem se po rozvodu sesypala a skončila v blázinci, vypínali nám ji v 9 večer...Tam to bylo vůbec zajímavý, při jedné razii místního komanda mě sestry zabavily mini voňavou s tím, že flakón je že skla a mohla bych si ublížit. Odpověděla jsem, že až se tam budu chtít podřezat, použiju zasklený obraz, který mě visí nad postelí...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byl dobrej vtip s tím obrazem! někdy lidem nedochází některý maličkosti. Je zajímavé, že tohle tedy manžel na psychiatrii neměl. Tedy to vypínání televize. Tam se mohli dívat, tedy pokud nepodal protest některý z pacošů, jak dlouho chtěli.

      Vymazat
    2. Milá Lenko,
      nesnáším tuhle děsnou šikanu, když někdo má tu moc a rád škodí.

      Vymazat
  2. Až na tu paní v pokladně která nám jaksi opomenula říct že ta zastávka autobusu je hned naproti nádraží a hnala nás na náměstí to bylo fajn. Vlastně tím začalo mé neustálé čekání na něco. A pak následně i někoho. Proto vlastně celá tahle dovolená byla jedna velká čekaná .... nějak mi to připomnělo větu kterou jsem četla nevím kde. Že život je jedna velká čekárna....

    OdpovědětVymazat
  3. Tam jsem ještě na výletě nebyla, dík za tip :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vílo,
      možná by bylo fajn jít z Roudnice pěšky, je to 12 kilometrů, to by byl opravdový výlet, lázně samotný jsou mrňavý :-D

      Vymazat
    2. No hele kočko, my nešly tím lesoparkem, tam jsou docela dlouhé a krásné trasy a dá se jím dojít až do Budyně nad Ohří. To jsme taky nedaly. Ty dvě hodiny prostě chyběly....jo a ta šedá budova je zámek. Mám to dneska na blogu

      Vymazat
  4. V Mšeném se léčil otec po operaci zad.Velmi si je pochvaloval. Bohužel, zavislosti na chlastu ho to nezbavilo😣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      Vendy psala, že se tam i léčí nervy. To bych mohla uhrát a dostat se tam :-D.
      Jinak myslím, že závislost na chlastu se v lázních spíš prohlubuje.

      Vymazat
  5. Určitě moc pěkné místo, kde jsem zatím nikdy nebyl. Asi se budu muset rozhoupat, když letos nikam nejedu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      je to takové příjemné a klidné místo.
      Hezká kavárna, kde bych trávila asi spoooustu času. Aperol správně namíchaný :).

      Vymazat
  6. Vypadá to na moc hezký výlet. Byl to tedy náročný den. Je babička v pohodě? Ohledně P.S. opravdu to nechápu, jsou snad malé děti, aby jim zakazovali dívat se večer na televizi??
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      byl to fakt pěkný výlet, počasí akorát, aperol skvěle namíchaný :-D
      Babka je už doma, ale teda nic moc, stáří je svinstvo.

      Vymazat
  7. Tak to jste si udělaly pěkný výlet, nějaké to zpoždění vás určitě nerozhodilo 😊
    S tou televizí to nějak nechápu, snad jsou v nemocnici a ne na dětském táboře? Je ale fakt, že já už toho občas nechápu víc. Míšo, měj se fajn 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      taky jsem to nechápala, tři ženský ve shodě s programem, jiná zábava než spaní a televize tam není. Ani jíst pořádně nemůžu a k tomu ještě takový ponížení. HNUS.

      Vymazat
  8. Užila jste si výlet jen co je pravda. Některý sestry jsou " megery",doufám,že jich je minimum. S jednou megerou jsem měla tu čest na rentgenu,byla neuvěřitelná,nechápala proč úplně nejde připnout operována noha k lehátku. Pořád velela povolit,natáhnout a propnout. Vy neslyšite co vám říkám,tak jsem taky zvedla hlas a zařval,nejsem hluchá,jen ta operována noha nejde víc propnout. 🥰Mezera,ne noha,ale sestra 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fukčárinko,
      je to hrozná bezmoc. Stáří a nemoci potkají každýho a neuděláš s tím nic.

      Vymazat
  9. Míšo, v lázních je fajn, byla jsem na wellness a je to prima. V Lázně Mšené jsem ale nebyla.

    OdpovědětVymazat
  10. ano, wellness pobyty jsou předražené a ještě ti masážníci a zábalníci jsou tam vysoce demotivovaní, otrávení a podle toho ta "procedura" taky vypadá. Radši si zaplatím půlku v místě bydliště u živnostníka, který je rád, že má zákazníka a nekouká při proceduře otráveně na hodiny. A ano, nepřekvapuje v nemocnici večerka, poněvadž v šest už bude babička vstávat, neboť je potřeba rozsvítit ve všech pokojích a vytírat.. no ehm.. namočit podlahu.

    OdpovědětVymazat
  11. Po tom, co nám jedna zdravotní sestra na zubním oddělení profackovala zdrátovaný a sešitý pusy, tak bych tomu úplně klidně věřila...

    OdpovědětVymazat
  12. Výlet to byl určitě moc pěkný i když asi přece jenom trochu ovlivněný tím dramatickým odjezdem babičky do nemocnice. Tak snad už je na tom zase lépe.
    Mě koncem září čeká výměna druhého kyčelního kloubu tedy TEP. Vyšlo mi to tak pitomě, že mě budou operovat v pondělí ale nastoupit do špitálu musím už v pátek, protože v neděli tam není doktor, který by mě přijal. Jsem z toho otrávená už teď. Operace mě ani tak neděsí, kdybych mohla za tři dny domů, tak je to pohodička, ale ten pobyt v nemocnici, ten je nekonečný. Holt to budu muset zas nějak přečkat. Měj se krásně, přeju pěkné letní dny. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný vylet, s Vendy jste si to užily. Když jsem byla naposledy v nemocnici, zamluvila jsem si a zaplatila nadstandard. Byla jsem tam sama, mohla se koukat na telku jak jsem chtěla. Sestřičky občas nakoukly, jestli něco nepotřebuji. Ale to by na dlouhodobý pobyt nebylo.

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, taky jsem si na podzim se ženou říkal, že potřebujeme relaxovat a načerpat energii? Koukali jsme proto na web www.slevovykupon.net a hledaeli slevy na wellness a kosmetické služby. Našli jsme pak jedny super pivní lázně kousek od naší milované Olomouce, kterou máme fakt moc rádi, protože jsme tam oba dva před několika lety studovali, a užili jsme si tam krásný víkend. :)

    OdpovědětVymazat
  15. No ani mi o tom prosím vás nemluvte. Já když si vzpomenu jak krásně nám bylo když byl ještě před dítětem čas navštívit termální lázně slovensko tak je mi z toho nevolno. To jak se vám kluk narodí tak vám končí veškerá svoboda a furt se strachujete o dítě.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec