čtvrtek 7. října 2021

Brzlík a sojka



Moje sousedka Naďa je pěkná prsatá blondýna s velkýma bílýma zubama a zářivým úsměvem. Její život se skládá z dvanáctiletek. To ji v práci sbalí nějaký chlap, odvede si ji do svého domečku, který mu ona pomůže dostavět nebo zútulnit, zušlechtí zahradu. Jenže po těch dvanácti letech se vztah nějak pokazí a Naděnka se vrátí do svého bytu na sídlišti. Je hrozně nešťastná, ale já se sobecky raduju. Mám spřízněnou duši na dosah a partačku na pití bublin.
 
Teď vdávala prvorozenou dceru, ukazovala mi svatební oznámení, na něm dva barevní ptáčci. Jako fanynka Krkonošských pohádek jsem sojku identifikovala okamžitě, ovšem u druhého ptáčka jsem tápala. Ani jsem nechtěla věřit, že takový hezký ptáček u nás poletuje. To je brzlík, řekla Naďa s převahou. Lahev bohemky byla skoro prázdná. Dobře, takže brhlík. Ujasnily jsme si, kdo sídlí v lese a kdo dutině hrudní. A proč brhlík a sojka? Protože dojemná písnička Pavla Dobeše moc hezky připomíná vztah její dcery a nastávajícího muže. 

Také oba strašně odlišní. Ona vystajlovaná obchodní zástupkyně farmaceutický firmy a on zhulený týpek s pivkem v ruce před barem v naší ulici. Oba ubrali, mají se rádi, a krásnou holčičku stihli už před svatbou.

https://www.youtube.com/watch?v=1i_313RDUe8



Krabička na výslužku

31 komentářů:

  1. Ten velký ptáček mně připomíná spíš dlaska. Chodí jich u nás ke krmítku celá hejna, když se nasype slunečnice. Odhánějí ostatní ptáčky a bojí se jich i o mnoho větší kos. Tak at ten obřad dobře dopadne a pozor na myslivce! Aby to nedopadlo jako u studánky Sojsinky pod Starým Světlovem... Prozatím se loučím a zase někdy nakouknu.

    OdpovědětVymazat
  2. A jak tak koukám na hodinu přidání mého komentáře, není na zdejším blogu ani čas letní a ani čas zimní, asi nějaký alternativní. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý řteřnáři,
      teprve teď se mi podařilo obnovit odpovídání na komentáře...:-D
      Já jsem taková dost šikovná, každopádně děkuji moc, že jsi sem zabloudil...:)

      Vymazat
    2. Mně se po více než měsíci nepodařilo obnovit psaní na mém blogu, ale nějak to neřeším... Pravdou je, že je mně to úplně jedno. :-D Pokud mě bereš jako bloudiče, už příště nepříjdu. Krkonošské pohádky nemám rád, jenom dědu Lebedu. A hodně se mi zamlouvá ten Krkovičkův krámek, jak na těch velkých vratech má vystavené všemožné zboží. Přeju hezký večer.

      Vymazat
    3. Jak je možný, že Ti nejde psát na blog...???
      Děda Lebeda byl taky dobrý. Jinak už v dětství se mi Anče zdála dost oprsklá.

      Vymazat
    4. V dnešní době je možné všechno... Ješě O zvířátkách pana Krbce ten večerníček bych taky nerad vynechal. Ono jde spíš o to, že Trautenberk a Krakonoš do svých sporů zatahujou ty tři, kteří pak lítají jak hadr na holi. Přitom oba dva ti páni jsou jeden za 18 a druhý bez dvou za 20.

      Vymazat
  3. Sousedku s bublinama bych taky potřebovala. Ale mám jen sousedky který mají hubu nafouklou jak bublina a tváří se jako by jí měly plnou láku od okurek. Brzlík se dá po flašce Bohemky i tolerovat ;-). Tak doufejme, že dcera nebude následovat maminku a jestli, tak vydrží aspoň v těch dvanáctiletkách. Podle toho co píšeš jaké jsou to typy, no nevím. Já sama osobně bych své dceři po mých zkušenostech rozbila tlamu, kdyby mi přitáhla domů týpka od baru s láhví piva v ruce. V tom bych byla nekompromisní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      její dcera má velmi zdravý přístup k životu, zatím jim to klape hezky, chtějí druhý dítě. Chlapec se asi dost zklidnil a dospěl.

      Vymazat
  4. Já u baru nikdy nevysedával a přesto jsem přišel o zub a druhý mám naštípnutý. Každá matka má jiné priority. Ale to jen tak na okraj.:-D Přišel jse si ještě dnes překontrolovat časové pásno. Když komentuju před půlnocí a píše to 14 hodin asi s tím internetem fakt nebude něco v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  5. To je vtipný, zrovna včera nám kolegyně v práci vyprávěla, že ji na CT zjistili, že má pořád funkční brzlík a že je teď vlastně takový věčný dítě, takže když bude dělat kraviny, nemáme jí to mít za zlý :D.

    Novomanželům všecičko nej!

    OdpovědětVymazat
  6. Brzlík versus brhlík mě pobavil. 😂🤣
    Třeba to těm dvěma naprosto odlišným typům vyjde a budou spolu šťastni. Záleží na vzájemné toleranci. Ať jim společná cesta životem vyjde.👍💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      možná se vážně protiklady přitahují, ale když oba trochu uberou, pak nejsou až tak rozdílní. Jsou moc hezký pár.

      Vymazat
  7. Ať tedy brzlíci vzkvétají a ani je nenapadne podléhat involuci :-). Ať do sebe různé typy dobře zaklapnou a skvěle se doplňují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      konečně můžu odpovídat, musel mi pomoct synek. Nakonec vadil špatně stažený/uložený Toplist.

      Vymazat
  8. Moc hezké a originální oznámení. Mnoho štěstí přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      konečně jsem vyzrála (s pomocí synka) na nastavení a opět můžu odpovídat na komentáře čtenářům, teda pokud mi ještě nějací zbyli.
      Díky moc, že mě čteš.

      Vymazat
  9. To my zase máme příbuzné, kterým říkají všichni "čížci", protože bydlí v obci Čížkov.

    OdpovědětVymazat
  10. Jedním slovem nádherné. Všechno. Potěšilo mě vyprávění a moc se mi líbí i oznámení a krabička na výslužky, je to jednoduché a originální. To už není žádné takové to Jdi s tím, kdo Tě má rád jako v mých časech. Naštěstí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bev,
      konečně mi jde odpovídat na komentáře, musel mi teda pomoct Druhorozený.
      Díky moc za komentář.

      Vymazat
  11. To je fajn, že jste si se sousedkou tak pěkné sedly.Nemate to jednoduché sní jedna.Mlaf,m přeji, ať jim to vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marijko,
      mít takovou sousedku je opravdu výhra. Jen jednou jsme se trochu nepohodly kvůli volbám...:-D Což je teda docela úsměvný!

      Vymazat
  12. Míšo, to oznámení je super a rozprávění se spřátelenou duší mě pobavilo. Měj se krásně, zdravím 😛

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      díky, že mě čteš, konečně můžu znovu odpovídat na komentáře.

      Vymazat
  13. Důležité je, že si ptáčci sedli. :) S tou sojkou to mám stejně, díky Krkonošským pohádkám ji poznám na první dobrou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Haha Brzlík :D. Úplně žasnu, jak jsou ty svatby každým rokem vypiplanější a dokonalejší.

    OdpovědětVymazat
  15. Posílám moc pozdravů píšící blogerce ☺
    Nás dva doma někdo z blogujících vtipně pojmenoval "Brhlík a sojka" a ono je to skutečně tak. Tu písničku mám ráda a často si j pouštím i zpívám.
    Novomanželům přeji hodně štěstí do života, ono se někdy zadaří, že se opaky přitahují. Záměrně nepíšu "protivy", aby jim to vyšlo a ladili si ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Diviznačko,
      já jsem tu písničku vůbec neznala, přitom písničku Něco o lásce považuju za jednu textově z nejhezčích, co znám.

      Vymazat

Zazvonil zvonec