středa 11. října 2023

Budu bába...!!!

Tu sobotu, co mě a mámu pozval Prvorozený s Vendulkou na večeři, aby konečně oficiálně oznámil, že čekají mimino, byl Patočka a Mladý chlapec nezávisle na sobě na výstavě ForArch. Když jsem to zjistila, úplně mě to odbouralo, smála jsem se nahlas jako blázen. Naštěstí vzápětí volala ségra a mohla jsem se o veselost podělit. Napsala jsem to Mladému chlapci, poslal jen pár rejpavých sms. 

Synek vybral nově otevřenou pizzerii Masaryčka. Velikánský prostor, průměrné jídlo, ale opravdu roztomilý číšník. Prvorozený mu při odchodu dal vizitku, kdyby třeba chtěl změnit místo. Měli jen Budvar, který nikdo u ostatních stolů nepil. Nevěřícně jsem listovala nápojovým lístkem, ale opravdu jsem jiné pivo nenašla. Jedno jsem si dala, čepují do moc hezkých půllitrů. Pak radši bubliny. Že budu v únoru bába jsem už na rozdíl od mámy věděla. Překvapením večera mělo být pohlaví děťátka. Já i máma jsme se snažily tu chvíli co nejvíce natáhnout, nejlépe až po jídle, ale Prvorozený se prořekl. Bude to Vanda. Velký dojetí, konečně holčička.

Po večeři chtěl synek jít někam na pořádný pivo. Máma a Vendulka jely domů a já byla už domluvená s Patočkou, že mě někde v centru vyzvedne. Už delší dobu jsem měla chuť se pořádně opít. Prvorozený nekompromisně rozhodl, že Patočka dojede za námi. Chudák Patočka, byl dost zaskočený, když nás našel stát před Pultem, a asi se mu nelíbilo, že mu syn suverénně tyká. Za deset let známosti jsem si nevšimla, že je těžký introvert, až teď mě na to Prvorozený upozornil. V rychlém tempu jsme dopili a šli se podívat do Červeného jelena, tady jenom jedno pivo. Pak byl už čas nejvyšší jít domů, ale já byla jak urvaná z řetězu. A synek je po mně, ten odkráčel lehkým krokem zkontrolovat kolegy do své restaurace a s nimi pak šel nečekaně ještě na pivo.

Táhla jsem Patočku Celetnou ulicí do pivnice za Druhorozeným. Cestou jsem mu svěřila, že jsem zamilovaná do Mladého chlapce a on musí počkat, až se zase odmiluju. Ani se mi nechce popisovat, jak se tvářil. A to má priateľku. Závěr večera mám trochu v mlze. Druhorozenému jsem prý šestkrát řekla, že budu bába Vandy a že se jeho bratr opil, přitom jsem sama měla co dělat, abych nespadla z vysoké židle. Že jsem cestou k Patočkovi na Smíchov fotila, jsem zjistila náhodou včera, když jsem v mobilu hledala nějakou fotku. V 0:18 jsem novinku napsala Vendy. Bylo mi špatně dva dny.

P. S. A jak jsem byla ještě rozněžnělá po předchozích událostech, druhý den cestou na metro jsem míjela dvě malé cikánečky, první na koloběžce, druhá měla odstrkovadlo, povídám Vy jste hezký holky vlasatý. Protože samozřejmě měly krásný dlouhý vlasy. Ta na kolobrndě se na mě pěkně usmála prvňáčkovsky bezzubou pusou a řekla Děkujeme! Překvapila mě, já neumím přijímat komplimenty dodneška.

P.S. V práci se mě ptal František, co budu vyvádět, až se holka narodí.

Fotím dobře, fotím ráda

29 komentářů:

  1. Myslím, že něco takového je odpovídající oslava, byť je možná pro těžké introverty nesnadné vyrovnat se s více novinkami najednou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      někdy si myslím, že píšu jen proto, aby mi čtenáři mohli psát komentáře.
      Ty Tvoje vážně miluju. Stejně jako nedělní miniglosy.

      Vymazat
  2. V polovině čtení mě napadla tatáž otázka, co Františka. 😀To bude velký, větší a větší větší. A Patočka se možná ptá, jestli už pak budeš odmilovaná. Jenže pak se zamiluješ do Vandičky a všichni chlapi půjdou stranou.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      dík za komentář zkušené ženy 🙂.
      Moje kamarádky říkají něco podobného.
      Pracovně zatím říkám vnučce Vanička.

      Vymazat
  3. Hm, my očekávání potomka oznamujeme jen tak bez večeře. Můj otec se vždycky tváří jako že tragédie a tchyně se dojme jen trochu, přece jen, sama porodila 9 dětí a už má 21 vnoučat. Tak možná na to další je vezmeme do restaurace do města, třeba se taky aspoň jednou pobaví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      taková krásná událost, jako je mimino (třeba desáté), si rozhodně zaslouží pořádné ovace...!!!

      Vymazat
  4. Padesátko, ze srdce Vám gratuluju k očekávání první vnučky. Sice Vás vůbec neznám, ale Vaše rodina mi právě teď udělala velkou radost. Ať to s ,,Vaničkou” dobře dopadne!

    Radka

    P.S. Strašně ráda Vás čtu. Jste mega vtipná a Vaše story mají spád. Až vyrostu a bude mi -sát, chci být vtipná jako Vy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko,
      moc děkuju za krásný komentář, já fakt komplimenty neumím přijímat, ale úplně jste mě dojala, až jsem měla slzy. Komentář jsem ukázala i Naděnce v práci, kterou mám dost ráda a která bude háčkovat Vaničce deku do kočárku. Už se těším, až se pochlubím.

      Vymazat
  5. jednou za čas by se člověk měl zpít do němoty. Chce to ovšem natolik dobré spolupijící kteří mu to nebudou dalších pár měsíců neustále otloukat o hlavu a vyprávět mu, co dělal. Ideální je, když to nevědí ani oni sami ;-). Náhodou jsi to uchopila za správný konec. Já se po téhle zprávě že budu bába rozbrečela a paradoxně skočila kolem krku zeťákovi. Což dcera nesla velmi nelibě. Jenže jsem věděla, že pro něj to je mnohem důležitější páč s nebožkou nemohli druhé počít a bylo to velmi radikálně dáváno za vinu jemu. A neopila se, jelikož takový výběr restaurací jako v Praze tu není....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      s tím nedostatkem restaurací bych asi měla problém 🙃.

      Vymazat
  6. Párty hárd, hárdy part. Gratuluju k Vandě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      díky moc. Ty máš pochopení, Ty jsi moje spřízněná duše...🙂

      Vymazat
  7. Jéé vy jste úžasně vtipná.....teda, že dokážete popsat kdejakou prkotinu vtipně, jsem věděla.....ale tož toto mě fakt rozesmálo:) Úplně Patočku vidím před očima jak se tváří.....Já jsem sama už 1x babička....taky holčičky.....a je to úúúúžasné.....Akorát to oznámení bylo takové trošku neslavnostní:) Jsem jí poručila odnést stůl.....pak jsem ji nutila ochutnat výborné víno a když už nevěděla jak odmítnou, tak její partner mi říká-ona je těhotná....Říkám-není. A on na to-je. A já zase není. A on se smál a říká je. Já říkám dceři-ty jsi těhotná? A ona jo:) Tak jsem ji objala a smála se své naivitě a přesvědčení-že ona přece fakt nemůže být těhotná:))..Nevím, co jsem čekala-že se mě zeptá nebo co. A jinak-moc gratuluju k babičkovství.
    PS: Ta fotka je nádherná . Pavla z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      díky moc za hezký komentář a za sdílení Vašeho příběhu o vnučce. My jsme taková slavící rodina, rádi dobře jíme a pijeme.
      Z toho mého jentak psaní se vyvinula až patologická závislost na komentářích. Miluju je. Samozřejmě ty hezké, takže všechny s výjimkou těch od Jaruny. A protože bez psaní článků komentáře nejsou, tak píšu :-D

      Vymazat
  8. Oslava jaksepatří! :D Velikou gratulaci posílám! :)
    S komplimenty od cizích lidí jsem měla vždycky problém, až do doby, než jsem začala pracovat se seniory. Co já už si vyslechla, co kompliment, to perla, obzvláště od pánů! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Míšo zdravím, a gratuluju ! A pobavila jsi mě, se s tím nepářeš... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      to víš, byla jsem v ráži a odvážná :-D
      Děkuji za gratulaci.

      Vymazat
  10. Ano, bude hůř. Slavení těhotenství potomků je brnkačka proti slavení narození prapotomků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty bláho,
      to mě vůbec nenapadlo.
      To tad snad ani už nebudu 🙂🙂🙂
      Když první vnouče až v 58.

      Vymazat
    2. Nedá mi to, aby neobjasnila, co Rowdy řekl:
      Že slavení těhotenství snachy je brnkačka proti slavení narození vnučky.
      Prapotomek není pravnouče.
      Potomek je syn/dcera, prapotomek je vnuk/vnučka.
      (Stejně jako prarodič není pradědeček/prababička, nýbrž dědeček/babička.)

      Ale dost poučování. Na místě je gratulace! Ať všechno dobře dopadne a časem tu můžeme číst jeden veselý článek o "Vaničce" vedle druhého :-)

      Vymazat
    3. Milá Axino,
      díky moc za gratulaci a vysvětlení. Jsem vážně splašená. Nějak jsem to pomotala i tím, jak myslím na mámu. Ona bude mít první pravnouče v 77 letech, předpokládám, že já to nestihnu :D

      Vymazat
  11. Mišpulko, gratuluju. A maličko závidím. Jak já se těším, až se moji smrádci setkají s realitou a budou nosit dalšího smrádka na rukách celé noce, hlavně aby neřval tolik...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruško,
      také se těším, až mě Vanda pomstí 🙂
      Prvorozený měl v poslední době nějaké chytré řeči o výchově.
      Já si počkám.

      Vymazat
  12. Jé gratuluji babi! Vanda je moc pěkné jméno a vylívací příběh mě rozesmál, uf umím si to ráno živě představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      díky moc, už si na to oslovení zvykám, oba moji milci mi tak říkají :-D
      Opilcova rána jsou krutá, říká moje máma.

      Vymazat
  13. Míšo, to muselo být radosti a překvapení. 🎉🙂 To se muselo zapít, že babi? 😄 Gratuluji. 🍾🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      děkuji za gratulaci.
      Vidím to jako velkou změnu v životě, musím se smířit se stářím, s tím že se to sype čím dál tím rychleji :-D

      Vymazat

Láska je kurva