neděle 14. dubna 2024

O konturce

Když se naše recepční chystala na svatbu, našla si na Facebooku vizážistku. Po omalování vypadala jako laciná štětka. Oslovila další a tentokrát vypadala fantasticky. A nejen na svatbě, i pak se řídila jejími radami a úplně prokoukla. Pro jistotu jsem si na vizážistku vzala kontakt, co kdyby. Kdyby nastalo s Mladým chlapcem V poslední době dost sjíždím Instagram a ty dobře nanesený šminky vám uberou klidně i dvacet let.Bez problémů jsem se s Marikou domluvila, že přijede ke mně domů a v klidu probereme moje představy. 

Přifrčela hodně nalíčená samice a s razancí pojišťovačky se do mě pustila. Zastupovala značku Mary Kay a hned mě začala těmito produkty odličovat a následně líčit. Všechny fantastický, účinný a nejlepší na světě, říkala. Už po prvním mě začal pálit obličej, ale jsem nepoučitelná a něco málo dekorativní kosmetiky jsem nakonec objednala, ale do žádné malířské akademie se pouštět nebudu. A ještě moc hezkou rtěnku jsem si vybrala, ale jak mám nevýrazné rty, potřebuju k ní ještě konturovací tužku. Marika odpovídající odstín neměla, ale prý bude mít. 

Při předání zakoupené kosmetiky ještě konturku neměla. Byla jsem docela našťouchnutá, především na sebe, protože zhruba před dvaceti lety jsem si slíbila, že si už nikdy rtěnku bez tužky nekoupím. Za dalších čtrnáct dní mi ji Marika přivezla do práce. Vůbec k rtěnce neseděla. Poslala jsem Marice fotku hřbetu ruky s čárou růžovou rtěnkou a fialovou konturkou. Odepsala, že na puse bude vypadat jinak. Ano, ale pořád fialově. Úplně mě odbourala. 

Za dalších čtrnáct dní si ji vzala zpět a slíbila, že mi nějakou koupí sama v Douglas. Za pár dnů mi hrdě oznámila, že pro mě má tužku za jedenáct stovek. Nevím, jak přišla na to, že jsem bohatá, asi že jsem jí nalila do kávy Bailey's. Dobře mi tak. Dalších čtrnáct dní se neozvala, proto jsem vlítla do DM drogerie a za čtyřicet korun si koupila krásnou růžovou konturku přesně ladící ke rtěnce, teď mi zase chybí Mladý chlapec.

28 komentářů:

  1. Já nevím, že vy ženský s tím tak naděláte. Sada fixů stojí v Tesku asi dvě stovky a je tam tolik baref... A jak drží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      tohle je typický pohled muže asi proto, že jsi muž :-D Chápu.
      A máš můj obdiv, že jsi to vůbec četl!

      Vymazat
  2. Míšo, to by mně asi kleplo. Tužka za jedenáct stovek? Slovy mé dcery: "To se asi pos...a v kině".
    I přesto měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      říkala jsem si to samý! Koupila jsem si věci na necelý tři tisíce, žádný přípravek nebyl přes osm stovek. Já bych si tu tužku i koupila, když jsem blbá, ale že se ona neozvala, už jsem nechtěla čekat.

      Vymazat
  3. Vtipné…. I když mně na hony vzdálené:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      taky jsem se s líčením moc neposunula...😂
      A Ty zřejmě dáváš barvy spíš na plátno než na sebe.

      Vymazat
  4. Protože slovo "konturka" z nadpisu článku jsem nikdy neslyšel, nejdřív jsem si říkal, že by to třeba mohla být "komturka", takže jsi možná navštívila nějaké společensky zmodernizované představení Dona Giovanniho :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      měla bych tu rozdávat medaile za statečnost 🥉.

      Vymazat
  5. Mary Kay je hodně předražená kosmetika. Jednou mě s ní líčila vizážistka na prvním "profi" focení tady v gubernii, to bylo naprosto špičkový, nerozdíl od některých fotek a podruhé jsem sloužila jako model pro líčení 50 + tady přímo v Rybníku. Problémy jsem žádný neměla, málokdy se stalo že by mi něco vadilo na pleť, ale u MK ty přemrštěné ceny. Na to že to není až takový zázrak....

    OdpovědětVymazat
  6. Jednou jsem narazila na článek jako "největší podvod jménem kosmetika", kde v podstatě tvrdili, že kosmetika nefunguje, všechny ty vitamíny a retinoly a kde co nikdo nikdy vědecky neověřil a nejlepší službu dělá masťový základ, který stojí pár korun. Od té doby drahé kosmetice nevěřím, Mary Kay nebo Loreal nebo Dior - za mně to pár korunové DM dělá stejnou službu. No, a taky mě poznamenalo období Avon Lady, co jsem tam vydelala, to jsem u nich utratila, je to past na lidi! Člověk má pocit, že všechno potřebuje, přitom teď žiju mnohem spokojeněji, i bez tří druhů peelingů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      cítila jsem ten tlak na nákup všeho možnýho, a pak následně nabídka za dealování těch jejich produktů, nebylo mi ti příjemný. Zůstanu u své kosmetiky z lékárny.

      Vymazat
  7. Někdy se hodí předváděná kosmetika než koupě v obchodě. Začínám koketovat, že bych si namalovala oční linky. Jsem kosmetikou nepolíbená, takže nevím, zda mám použít tvrdou tužku nebo gelovou a zda to vůbec bude na oční linky či na něco jiného. A ty angl. nápisy "aj lajna" eye line mne děsí. 😂🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      tohle byla fakt výhoda, že všechno vysvětlila.
      A štětec na make-up mě okouzlil, jen ten make-up mi dělá vyrážku 😂

      Vymazat
  8. Dneska je té kosmetiky tak strašně moc, že vyznat se ve značkách je docela kumšt. Já jsem se nikdy moc nemalovala, jen k nějakým příležitostem. Pak mne učila malovat si rty kolegyně v práci. S namalovanou pusou jsem si zašla do textilu a při zkoušení halenky (přes hlavu) jsem ji tou rtěnkou na hubě označkovala, aby nedej bože nedošlo při placení k záměně. Musela jsem ji koupit a kolegyně mi ji nechtěla pak proplatit. Tak jsem se na rtěnky z vysoka vykašlala. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      už se maluju jenom do divadla, a to ještě ne pokaždý. A pak závistivě koukám kolem sebe na ty perfektně upravený a nalíčený ženský :-D

      Vymazat
  9. Produkty Mary Kay mi byly nabízeny před 4 lety. Už nikdy více! Hrozně jsem se osypala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      tos mi měla napsat dřív 😂😂😂

      Vymazat
  10. Když jsem byla mladá, líčit jsem se nepotřebovala a když jsem byla nad 50+ usoudila jsem, že už je to stejně zbytečné. Ačkoliv jsem měla asi výhodu, neb jakoukoliv značku kosmetiky jsem použila, když jsem se chtěla udělat "hezčí" mi žádnou újmu, tedy myslím alergii či pupínky, vyrážky neudělala. Zůstala jsem celý život věrna značce Nivea, tedy na obličej a žádné dělání ze sebe 20ti letého diblíka jsem nikdy nepocítila.. Ostatně - moje kámoška se stala vdovou ve 40ti letech, vždy se velmi silně líčila a celé manželství to její manžel nevěděl. Večer čekala po sexu až usne a šla se odlíčit a ráno si dala budíka o 2 hodiny dříve než manžel vstával, aby jí viděl zase jen nalíčenou!
    Sodoma komora Kelišová - tohle dělat pro muže celých 20 let, za to by mi nestál ani ten Nej! :-) Asi jsem sobec, viďte milá Pade...?
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá S.,
      to je obdivuhodná žena :-D Mě by ani nehlo.
      Nemám ráda žádný tanečky okolo, asi proto jsem sama.

      Vymazat
    2. I já vděčím přírodě za to, že jediné, co používám jsou řasenka, a jelení lůj, jedinè na čem nešetřím, jsou přírodní oleje a krémy na obličej a tělo. Ale jinak jsem v líčení marná a hlavně mě to nikdy nebavilo.

      Vymazat
    3. Milá Zahrado,
      tak to jsi šťastná žena.
      Leta jsem používala na obličej makový olej, teď jsem se osypala, fakt už nevím, co používat.

      Vymazat
    4. Jj. Jà se spíš mažu zevnitř😂 a jako správná venkovanka vím, čeho se napást😂😂😂

      Vymazat
  11. Míšo, nikdy jsem se nijak moc nelíčila, jen oči. Make up jsme neříkali, tenkrát slovo neznámé, na pleť se používal snad jen dermacol a ten mi hodně vadil, takže nic. Jó a občas rtěnka. No a teď už to důležité fakt není, snad jen ta rtěnka zůstala. Pá 😊😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      já se nemalovala vůbec a asi nemá cenu s tím teď začínat :-D

      Vymazat
  12. Milá Pade,
    ještě, že jsem se poprvé (a naposledy) líčila v 17 letech. Tyhle problémy fakt nemám. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dorinko,
      jsi výrazný typ, Ty to nepotřebuješ :-D

      Vymazat
    2. Tak nevím, jestli je to plus nebo mínus. :-D :-D :-D

      Vymazat
    3. Myslím, že rozhodně plus :-D

      Vymazat

Láska je kurva