sobota 27. dubna 2024

Láska je kurva

Každýho sundá (Krucipüsk). Tři měsíce od poslední schůzky s Mladým chlapcem. Jsem smutná a pořád na něj myslím. Připadám si jak madame de Tourvel. Párkrát jsem mu chtěla napsat, ale pak si vzpomenu na čínský hliníkový ruční lis na citrusy. Radši si obě ruce ukousnu v zápěstí. Měla bych si lis někde vystavit, aby mě to smutnění konečně přešlo. 

Pokaždý když vidím sousedku, všetečně se zeptá, jestli se ozval. Hmm, pokývá soustrastně hlavou. Ten už má jinou. Mladou. Utěší mě. Když při psaní zpráv napíšu první písmeno jeho jména, hned mi tam celé naskočí. Jemu se určitě děje totéž. Vím, že na mě taky myslí. Pan Neúžasný by mohl vyprávět, ten mi píše doteď. 

Moje škatulka se mnou nemluví. Obě jsme věděly, že když na něj zatlačím ohledně telefonování s manželkou, bude problém, ale jsem paličatá Býčice. A došla mi trpělivost, nejsem žádná nafukovací panna. Byla jsem teda překvapená, jak rázně scházení ukončil, čekala jsem nějakou snahu o kompromis. Zkoušela jsem Mladého chlapce nahradit Patočkou, ale škatulka není blbá, hned poznala, koho mám pod peřinou. Rozhodla jsem se pro celibát. Jenže Naděnka už mi naznačila, že pro všechny v práci by bylo moc fajn, kdybych si někde vrzla. 

Foto: VendyW


9 komentářů:

  1. Lis nevystavuj, hoď ho do popelnice a brkni Mladému chlapci. Jestli rozladění tvé škatulky pozorují i kolegyně v práci, je nejvyšší čas ten lis vyhodit a myslet si, že nikdy nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      děkuju za skvělý komentář...!!!
      Ještě to promyslím 😃

      Vymazat
  2. Ahoj Míšo chvíli jsem tu nebyla a teď v tom mám guláš... S mladým chlapcem je konec ? Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      ano, přečti si, prosím zápis Zazvonil zvonec 🔔.

      Vymazat
  3. Škatulka? Tak takové pojmenování ženského přirození jsem nikdy neslyšela! Originální! :-)) Myslím, že jste se minula povoláním, měla byste vymýšlet odborné názvy, které ještě nikdy nikdo nikomu a ničemu nedal: Škatulka - vagina, vanička - vnučka, Mladý chlapec - ženatý milenec o pár let mladší, Patočka - ženatý milenec, kerý neví kterou, nafukovací panna - Padesátka - čili Míša!
    Jo ještě jsem zapomněla pan Úžasný? Ale nějak mi mysl vynechala zda to byl milenec, který mimo toho, že byl ženatý, měl též nějako mužskou zvláštnost? :-)
    S.
    Moje kolegyně v práci má manžela, milence a řadu vibrátorů, když ani jeden z nich nemůže, používá je nejradši sama, neb prý si nejvíc vyhoví - tedy škatulka si prý nejvíc libuje, nyní se blíží věku šedesáti let (ta kolegyně ne vibrátor) a ona se začala bát, že kdyby zemřela, což prý vzhledem k věku už na to má právo, co by na její sbírku vibrátorů všech možných velikostí, barev a tvarů řekly její staré děti, až je najdou. Nu, milá Padesátko, někdy když milenci a manžel dojde i toto je řešení, aby Naděnka přestala mít kecy. :-)
    (omlouvám se, že píšu delší komentář, než je váš článek, jak jste mi upozornila již dříve, ale krátce to hold nejde!)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá S.,
      to je opravdu obsáhlý komentář.
      Pan Úžasný tvrdil, že je nezadaný. Měl zvláštnost, ale tu jsem tu už někde zmínila a nechci se opakovat. On mě čte pravidelně :-D. Byl by domýšlivý.
      Já vibrátor nemám, tak jsem v klidu. Sms od Mladého chlapce výhledově smažu.
      Naděnka je roztomilá, vždycky mě postaví zpátky na zem.

      Vymazat
  4. Možná tento komentář uprav nebo nezveřejňuj, ale článek mi připomíná vtip z Dikobrzu. Využiváme ho s mužem, když máme mezi sebou informační emargo: Zní No co, mluvit spolu nemusíme, ale za*ukat bysme si mohli, ne?

    OdpovědětVymazat

Láska je kurva