pondělí 25. dubna 2016

Proč "Padesátka"..?

Protože mi letos bude padesát, cítím se na padesát, vypadám na padesát a mám vrásky i na uších. Mám uši jak slon africký (Loxodonta africana).
Takže žádná souvislost s prvním filmem Vojty Kotka, i když jsem ho viděla. Jakub Prachař se mi moc nelíbí, mně by radost do života přinášet nemusel. Možná proto, že na zajíce nejsem. Mám psychologickou hranici 10 let, maximálně o deset let mladší chlap, a i s ní mívám problém.
Před lety jsem v jednom ženském časopise četla, co všechno má ženská do padesáti stihnout, bylo toho dost. Pamatuju si jen ty tři věci, které zřejmě už nezvládnu. Stále bojuju se svíčkovou (uvařit ji), nekoupím si kabelku v ceně měsíčního platu (drahá) a neplánuju lesbický sex (to fakt nevím).

Ale zpátky k filmu, mám pocit dluhu, když jsem si ukradla to jméno. Byla jsem v kině Lucerna krátce po premiéře, zvuk byl příšerný, bylo strašně špatně rozumět, natahovala jsem uši, co to šlo. Po skončení jsem je měla špičatý jak netopýr. Na Lucernu si dám příště bacha.
Padesátka je černá komedie, chvílema sakra černá, rozjezd skvělý, dojezd malinko pomalejší.
Pár bezvadných hlášek: Jsi studenej. Jsi na horách!
Český hory se spoustou sněhu.
Drsný humor horalů.
Dobré herecké obsazení.

Smála jsem se nahlas. A pak ještě jednou při pročítání recenzí na ČSFD, kde si SHit4U stejně jako já všimnul nevytěženého potenciálu Jiřího Schmitzera slovy: "Dejte Schmitzerovi kulovnici, vysaďte do lesa s chatou plnou teenagerů a říkám vám, že se z toho posereme všichni! Scény, kdy chodil jako nasraný myslivec Kuna po lese byly asi nejlepší."
Nevím, jestli nejlepší, ale každopádně dost dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

O konturce