pátek 21. dubna 2017

Hloupí lidé

Hloupost lidská nezná mezí a její hranice se stále posunuje.

Jsem dost nesnášenlivá a vytáčí mě spousta věcí, například když si v tramvaji nebo busu lidé sedají na sedadlo do uličky a tím blokují přístup k tomu zadnímu sedadlu. Vím, je to malicherné, nicméně každodenní setkání s tupostí. A jak jsem taková nesnášenlivá bába Přechodová, poslední veřejný výstup jsem měla o velikonocích v ZOO v pavilonu šelem.

Úplně jsem se nenávistně rozvášnila lidmi, co fotili s bleskem. Dav debilů, stojících před sklem a fotí a fotí ostošest zavřená zvířata. Nakonec jsem adresně napomenula jednoho pána zhruba v mých letech. Strašně se rozčílil, že s bleskem fotí všichni a proč jsem si zrovna vybrala jeho a že neumí blesk v telefonu vypnout. Byla jsem tak rozčilená, že jsem jen duchaplně řekla, že lvici svítí bleskem přímo do obličeje. Musela jsem odejít, ale celý den mě moc mrzelo, že jsem mu neřekla, že je kretén a dost starý na to, aby uměl zacházet se svým blbým mobilem. Protože i tak se mnou Zuzana do ZOO už nikdy nepůjde, i když na výlet se mnou jela i po aférce v Nelahozevsi.





30 komentářů:

  1. Takhle jsem se v prosinci rozčílila na trzích, kdy lidi fotili s bleskem oslíka v ohrádce... Nějaká baba se mi akorát vysmála.   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano, úplně Ti rozumím. Mě jednou někde klepne a bude klid..
    Lidi nejsou jenom hloupí, oni jsou fakt KRETÉNI.

    OdpovědětVymazat
  3. jelikoz kockovity selmy maji oci diky kterym vidi ve tme a zaroven pohlcuji oslneni (neoslepi je pohled do slunce tak jako lidi) tak pochybuju ze lev vidi blesk

    OdpovědětVymazat
  4. Toto by bylo naprosto zbytečné, kdyby vše zakázal zřizovatel, ten má páku, má orgány v zádech, má veterináře, který by takové konání mohl zcela jistě podpořit.
    Nevím, jak jsou na to kočkovité se světlem, stejně mi to přijde zbytečné, většina lidí ty fotky ani nepoužije, ani se na ně nepodívá

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy nevím, jak moc kterému zvířeti blesk vadí, ale v ZOO ho vždycky vypínám, taky nemám ráda, když mi někdo bleská do ksichtu

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:
    Vidíš, Matte, to mě vůbec nenapadlo, teď si ani nejsem jistá, jestli tam cedule zákazu focení s bleskem je...
    každopádně v pavilonu goril je a situace je tam stejná...i přes neustálé napomínání pracovníků ZOO tam furt někdo s bleskem fotí...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:,[6]: Vždycky mi připadá, že ty zvířata vidí poprvé v životě...

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlíp prásknout tomu člověku bleskem do očí. Možná mu to pak dojde.

    OdpovědětVymazat
  9. Lidi jsou fakt blbí, mám teď na mysli hlavně ty fotografy ze ZOO, co tě tak rozčílili. Zachovala bych se asi stejně.Nedávno mě rozlítil článek o tom, jak blbci krmili pečivem koně divoké, jedna klisna kvůli tomu dostala koliku a zemřela. Stejné je to s labutěma, taky do nich horem dolem cpou pečivo, aniž by si o tom něco zjistili.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Jó, někdy by člověk fakt plakal. Já, jak se vyléčená hysterka s občasnou recidivou, občas se nechám vytočit...Tady lidi krmí nutrie, že jsou tak obrovský, že z nich jde hrůza... a nic jinýho tam už nežije...

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem takhle v zoo spíš rostu z kreténských rodičů. Naposledy v ostravské zoo jsem stála a koukala dolů přes zábradlí na hrochy a naprosto kreténský otec vedle mě posadil cca roční dítě (ještě neumělo pořádně chodit) na to zábradlí... Kdyby se mu smýklo, tak spadne do té vody a je po něm. Tak jsem zamumlala něco o tom, že když se toho dítěte chce zbavit, tak jestli by nebylo lepší ho rovnou strčit do babyboxu. Na to odpověděl, proč by tam jako malého nemohl mít posazeného a nechal ho tam v klidu dál...

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se dokážu celkem rychle rozčílit z blbosti lidí a můj muž se obává, že jednou přes tu hubu dostanu Ale já si nějak nemůžu pomoc

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jsem stejná, když se jedná o takovéhle věci, klídek....

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Taky si myslím, že mě jednou někdo plácne...

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: ...a to jsi mladá holka, mělo by Tě to nechat v klidu. Počkej za třicet let...

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Jsem vyléčená hysterka....

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych jim ty telefony sebrala a vrátila až na konci školního roku! Na koncertech a v divadle to samý!:)

    OdpovědětVymazat
  18. jo chudáci zvířata. ALe s tím nic neuděláme lidi jsou blbí

    OdpovědětVymazat
  19. Chudák šelmička, mě taky rozčilují věci, kde je něco daný nějaký nápis a plno lidí to porušuje.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Správně...! Jednou mi zazvonil mobil v Divadle v Řeznický, přitom tam nebyl signál... Je to hodně let a rudnu ještě dneska, když si na to vzpomenu...

    OdpovědětVymazat
  21. Naštěstí jsem nedožil zvířata ale stalo se mi u fotaku ze jsem si myslel ze jsem vypnul blesk...ale právě ze jsem si to jen myslel...

    OdpovědětVymazat
  22. Připomnělo mi to příhodu, když jsem jela z práce autobusem a paní, která seděla za řidičem neustále vyřvávala do mobilu. Jen co ukončila hovor, začala druhý. Řidič jí slušně požádal, aby tak nekřičela, že jeho nezajímají její osobní hovory a ona se na něj osočila se slovy: "Copak za to můžu, že mi pořád někdo volá?"
    Jo, připomněla jsi mi toho pána, co neumí vypnout blesk v mobilu.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Tak to je taky hezká historka...

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Teď mě napadlo, že jí napíšu a zveřejním u sebe, když se ti líbí, jen..., nedávno jsem tady četla článek, že lidé jezdí "sockou" a považují MHD za něco pro ně ekl-haf, zřejmě nemusí jezdit denně do práce, taky mi to udivilo tehnhle názor, ale o tom psát nebudu, to už je jejich vizitka, jak se cítí nad normální lidi.   

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Jen napiš, hezkých historek není nikdy dost.
    Jezdím denně do práce metrem. Kromě naší jednatelky jezdí všichni z firmy MHD, protože parkovat ve Vodičkový prostě nelze...!

    OdpovědětVymazat
  26. Já pře sklo nefotím vůbec, protože se mi to nepovede
    A s bleskem to ani nejde, protože se to odráží od toho skla.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Ty jsi prostě "Paní fotografka", Ty focení rozumíš...

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Tak děkuji moc, ale pořád se mám co učit, každopádně to potěšilo

    OdpovědětVymazat

O konturce