neděle 14. května 2017

Výlet do Někam

Zuzana vybrala trasu, já měla mapu. Psa jsem samozřejmě vzala s sebou. Ráno jsem ho ledabyle vyvenčila a pospíchala na nádraží. Nedomyšleno. Ve vestibulu nádraží, tam kde proudí největší davy lidí na jednotlivá nástupiště, si Bong přičapl a vykakal se. Kolemjdoucí pán jen suše utrousil: Chudák, se z toho cestování posral. Zuzana stála opodál a dělala, že k nám nepatří. V panice jsem úplně zapomněla na pytlíky a bobky posbírala do papírového kapesníku a hurá na vlak. Ty bobky furt v ruce, vypadalo to, že pojedou s náma. Až těsně před nastoupením jsem se jich velkým obloukem nonšalantně zbavila.

Vystoupily jsme v Karlštejně, já jsem důležitě rozevřela mapu, abych zjistila, že moje mapa končí přesně tímto místem. Cíl cesty Loděnice tam vůbec nebyl.Tak bez mapy a turistických značek. Ptaly jsme se hodněkrát dobrých lidí, ale cesta byla příjemná a příroda krásná.

Došly jsme až na okraj Berouna, pak se kousek vrátily na lávku přes Berounku. Voda nalevo, voda napravo, lávka se trochu pohupovala. Bong si lehnul na zem, stáhnul ocas a šíleně se klepal. Ještě nikdy jsem neviděla, že by se tak strašně bál. Ležel jak přejetá žába. Nešlo to ani tahem, musela jsem ho vzít do náruče (15 kg). Děti konečně odrostly a já mám na krku psa. Ach jo. Pak se pokusil sežrat nějaký hovno, statečně jsem mu ho vytáhla z tlamy. Nedomyšleno. Ruku jsem opláchla perlivou Magnésií, Zuzana naštěstí měla vlhčené ubrousky.

Loděnice pořád děsně daleko, prcáme na to, řekly jsme si a došly jenom do Srbska a odtud už domů. Nakonec jsme ušly asi 20 km. Zuzana si oddělala koleno. Psa jsem zničila až druhý den na dalším výletě ve stejné krajině, ale jen 14 km. Nedomyšleno. Kulhal a měl něco s tlapkou. Pak ho směl venčit jen Prvorozený, se mnou nikam nechtěl. Když teď doma řeknu slovo "výlet" nebo "vláček", Bong zavrčí a vleze si do pelechu.

35 komentářů:

  1. Tak to je článek jak fík! Ještě více jsem si uvědomila, že psa nechci! Cítím s Tebou! Příklad z nádraží výstižný, taktéž na mostě. Oběma (tedy Tobě i psovi) se nedivím, že spolu už nikam nechcete!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Už nám otrnulo... píšu trochu se zpožděním, dneska jen cvičně, příští týden zase nějaký výlet...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jasně, ono to jinak nejde. Hodně psychických sil přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. "Ležel jak přejetá žába." Tys normálně trapička psů!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Dorko,
    nejsem, dyť jsem ho přenesla...

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: No, že je to hovno, jsem poznala, až když jsem ho držela v ruce...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: A já si říkala, jaká si obětavá! A ono prd!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Jak moc jsem obětavá, jsem zjistila, až po vyndání ruky z tlamy. HODNĚ...!

    OdpovědětVymazat
  9. Ale výlet se ve výsledku podařil, ne? Až na ty lapálie s hovínky...

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Výlet byl VELMI podařený...už chystáme další, všichni se zregenerovali...

    OdpovědětVymazat
  11. takový výlet na hovno a článek o hovně.. to je prostě vždycky záruka vtipného článku

    OdpovědětVymazat
  12. Kéž by ti ta h...a přinesla štěstí, alespoň se to tak říká a ty jsi si toho nabrala plné hrsti   

    OdpovědětVymazat
  13. Udělala by jsi Soptíčkovi obrovskou radost s tou pampeliškou, ráda do nich fouká   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Vidíš, sakra, měla jsem si vsadit sportku, tak to jsem zase prošvihla... to mě vůbec nenapadlo...já byla celá šťastná, když jsme dorazila domů...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem se zase pobavila. Já teda ano, ale ty s těma hovňouskama asi moc ne. Naše Barča k nim měla také celkem blízko, když byla jako štěně, naštěstí ji to brzo přešlo
    Hrnky na plotě jsou parádní, také se divím, že tam pořád jsou   

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: On to Bong nikdy nedělal, proto jsem byla tak odvážná s tím vytahováním...
    Hrnky byly úplně úchvatný, vůbec jsem se nemohla odlepit...furt jsem vybírala, který si vezmu... , ale ovládla jsem se...

    OdpovědětVymazat
  17. To musel být ale zážitek s tím pejskem ..Hrnečkový plot je moc hezký, nejspíš bych si také vybral. .. Povedené to vyprávění.   

    OdpovědětVymazat
  18. "Prcáme na to", sakra, jdu si vygooglit co to je?   

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Tak dlouho jsem se rozčilovala, jak mluví Druhorozený sprostě, až jsem tohle sloveso začala používat taky a je klid. I moje matka prohlásila, prcám na velikonoční úklid... Všechny nás zkazil...

    OdpovědětVymazat
  20. Nebo prcaly, jestli máte krev a mlíko!

    OdpovědětVymazat
  21. Se Zuzkou jste prostě prcali. Nedomyšleno.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]:,[23]: v tomhle případě ve smyslu "kašleme na to". Naučila jsem se to sloveso používat ve významu, v jakém ho používá Druhorozený...a ten kašle skoro na všechno...

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jsi tomu chudákovi psu teda dala

    OdpovědětVymazat
  24. Ty hrnky na plotech mě vždycky fascinovaly a výlet zní nezapomenutelně.

    OdpovědětVymazat
  25. Hned bych jela taky. A nevrčela bych ani se nenechala nosit:)

    OdpovědětVymazat
  26. [19]:,[26]: Ten hrnečkový plot byl vážně jak z pohádky.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Tak v sobotu, někde Tě nabereme...

    OdpovědětVymazat
  28. Závidím, v Srbsku jsem ještě nebyl :).

    OdpovědětVymazat
  29. No je to můj oblíbený kraj...není důležitý jen cíl, ale i cesta.

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Pořád se tam někde potulujeme... Vlakem (a na správný výlet se jezdí vlakem!) z Prahy za chvíli a krajina je vážně krásná...

    OdpovědětVymazat
  31. Brečim smích a pobuřuju si tu návštěvníky, protože nevědí, proč se směju. Super

    OdpovědětVymazat
  32. oprava - smíchy..I my jsme byli se psem začátkem května někde u Loděnice - na Amerikách, je to někde tam, ne? A psa jsme taky oddělali..Dva dny nikam nechtěl, je to už psí dědeček.

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Jj, pořád se potulujeme v této oblasti. Bongovi je 6,5 roku a měl vážně dost. Říkala jsem Prvorozenému: Ježíš, já jsem ti rozbila psa...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec