pondělí 1. května 2017

Blogerky, jedééém...!

Tak jsem taky blogerka, zajímavá a cool, blog už mám rok. O jeho založení jsem přemýšlela několik let, jsem trošku pomalejší. O početí dětí jsem moc nepřemýšlela. Před založením blogu jsem si načetla spoustu všelijakých rad a návodů jak s blogováním začít, i jak podpořit velkou návštěvnost. O těhotenství jsem se začala zajímat až ve čtvrtém měsíci.
Proto také můj blog funguje lépe než moje děti a zdá se, že je i oblíbenější. Tentokrát jsem byla prostě víc připravená a informovaná. Za ten rok se počet návštěv přehoupl přes devět tisíc. Prvorozený v roce ještě nechodil, ovšem ten malý Druhorozený zmetek regulérně běhal v devíti a půl měsících.

Niternice je první blog, který jsem přečetla celý. Jo, vzalo mě to, ale když přišla o holčičku, čtení mě přestalo bavit. Vyprávění o Elence jakoby psal někdo jiný. Dalším oblíbeným blogem byla Sweetsymphony. Kačenku čtu pořád ráda, i když je to taková Kačka Praštěná. Mám stejnou slabost pro Náplavku jako ona. Někdy mi Kačenka připomíná mě, když jsem byla mladá a hodně hloupá, někdy v ní vidím nezvedenou dceru, která mi chybí. Pak jsem objevila Angrymagdu, jen to jméno jsem si zaboha nemohla zapamatovat. Už jsem si objednala tři výtisky Psích deníků (až je vydá), jeden je pro ségru, moc se těší. Na Bloudičku mě přivedl Standa, když prohlásil, že má nejvtipnější blog. Přečetla jsem opět na jeden zátah. Má pravdu, chlapec.

Baruška a Beallara ty byly jasné, píšou hodně a jsou furt vidět. A Baruška se drží i po vyhození z AK, nějak do článku vždycky vetkne TT. A nešlo si nevšimnout spousty komentářů od Doktorky se srdcem. Ta bába je snad všude, myslela jsem si, ale je docela pohotová. Nakonec to byla ona, kdo mi pomohl doladit blog a hlavně, načechrala mi moje blogerské peří a i teď do něho občas pořádně foukne. Dorko, jsi skvělá. Další komplet přečtený blog byl Svět Helgy. Její autoportrét je naprosto neodolatelný. Napsala jsem jí komentář snad pod každý článek a v duchu jsem si říkala, kurva, tady je ale konkurence, to se těžko prosadím.

Po roce mi blog přináší pořád spoustu tetelivý radosti. To o svých dětech napsat nemůžu, i když Druhorozený je pro psaní velmi inspirativní. Taky mi říká, dyť bys neměla co psát, kdybys mě neměla. Ano, asi bych nepsala, jen bych vesele povlávala životem. I Prvorozený se svým návratem domů (se psem) začlenil do blogu. Vlastně jsem šťastná žena.

P.S. Omlouvám se všem ostatním (a zejména chlapcům), které jsem objevila později, ale sem se mi všichni jednoduše nevejdete. Dík za podporu, inspiraci a komentáře.

37 komentářů:

  1. Já ti dám bábu! Zvlhly mi oči - né tedy, že bys mě tak dojala - ale od smíchu!

    OdpovědětVymazat
  2. Podívej, když by nebylo CO čechrat a DO ČEHO foukat, tak neřeknu. Ale ono právě je! Dokážeš u mě vždy vyloudit minimálně úsměv nebo dokonce smích - a proto se sem RÁDA vracím. Co se týče pohotovosti, nemáme si co vyčítat: vždyť já si tě brzy všimla právě díky tvým vtipným komentářům! Ty naše přestřelky, když nás napadaj blbosti, to MILUJU. Tak. A teď se jdu podívat, co jsem dnes ulovila za motýly.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hele, kvůli Tobě jsem se natrápila při tom psaní, ještě teď jsem připsala větu, já ji tam měla, smazala a pak zase dopsala. Přece jen jsem měla strach, abych Tě neurazila...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ty čoveče, když z toho cítím tu pozitivní energii, tak mi můžeš i trochu nadávat. Ono se dá někdy urazit víc slušnými slovy...Díky, Míšo. A piš tak skvěle dál! Humoru není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  5. Mladá a hloupá. No a to počkej... další díl VKV se blíží a to je teprve něco.

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, blahopřeji k výročí, krásné číslo. Vlastně nejkrásnější. Další už se pak jenom přičítají. Přeji hodně nápadů k psaní a taky hodně čtenářů a komentářů, tam je ta zpětná vazba, že blog má smysl.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tak to gratuluji k ročímu výročí na blogu :) Přeji hodně štěstí ;)
    Nemluvě že já jsem kdysi taky pár let už o něm přemýšlela...
    Mě se váš blog taky líbí a dobře se mi čte jako i ostatním blogerkám :)

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: ...a to jsem nejdřív napsala "blbá", myslela jsem na sebe a pak, s ohledem na Tebe, jsem to opravila...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Lotty, moc děkuju, být blogerkou je fakt bezva...

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Joino, díky moc za pochvalu, taky jsem Tvoje čtenářka...

    OdpovědětVymazat
  11. Víš nad čím přemýšlím?
    Jak jsme se našly...
    Která kterou první
    A asi by to šlo dohledat, ale přiznávám, že na to jsem neskutečně líná
    Přeju Tvému blogu hodně dalších plodných let a sobě přeju totéž.
    jsi zdrojem inspirace a i teď mi zas na čelo ťuká článek, že chce ven, mezi lidi
    A kdo ví, třeba se k němu dneska i dokopu.
    A třeba ho i protlačím na TT

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Nehledaly a přece našly...
    Nemám strach, Ty si protlačíš článek na TT i kdyby TT zůstalo bez téma...
    Tak si držme palce, ať se nám daří tady i doma.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak takhle vtipně pojatou rekapitulaci jsem ještě nečetla ! Paráda!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Díky moc, taky jsem se s tím dost dlouho crcala...

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Holka, tak nevím...
    Asi neprotlačím.
    Jsou tam ještě bubliny, přestože už jsou uzavřené a další téma mě taky nějak moc neoslovilo
    Ale co, třeba...

    OdpovědětVymazat
  16. Jéjej, to abych se do toho psaní fakt už dala! A gratuluju k narozeninám blogu :)

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Dala do psaní...?! Sem myslela, že máš už těsně před vydáním...

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No, blbej smajlík, nechci Tě stresovat...

    OdpovědětVymazat
  19. Přeji ať se blogu daří i do budoucna!

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Milá Eliss,
    díky moc. Ty jsi taková poctivá pisatelka hezkých komentářů, bez Tebe by blog.cz nebyl celý...

    OdpovědětVymazat
  21. Svěží, radostnej, plnej elánu, takový je tvůj blog, žádné kňourání a denodenní stěžování si na vše a všechny. Prostě se s ničím nes...š, ať se to blogerkám líbí či né! Super! Jo, jsi fajn holka, gratuluju ti k výročí tvého blogu. Hledám, hledám a nemohu nalézti jeho zařazení? To je Deníček?   

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Sugr,
    Ty mě vyloženě rozmazluješ... Díky.
    Jo, je to Deníček, někam jsem to psala, jen už nevím kam...Musím se zeptat Dorky..

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Mně nějak zvonilo v uších. Myslíš zařazení blogu? Když dole nemáš nic, tak máš v sekci "Obecné" nastaveno "neuvedeno". Tak si to změň na ten "Deníček". Neboj - a zkus to. Jdi do "Nastavení" a vlevo uprostřed je "Obecné". Když na to klikneš, otevře se to a 2. řádka je "Typ blogu". Klikni na tu malinkatou šipčičku (či trojúhelníček), kde ja napsáno "Neuvedeno".
    Kliknutím se ti otevře roletka, ze které si vybereš "Deníček".Pak už dole jen dáš uložit - a hotovo!

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné bilancování!
    Jednak bych chtěla jako správný komunista zde vypíchnout...ŽE JEN JÁ TI KAŽDÉ PONDĚLÍ MÁVÁM  a u vjezdu na Čerňák volám z auta...Ahoooooj Míšo !
    To jenom tak na úvod, to totiž nikdo nedělá       
    Přeju ti, aby jsi svůj blog stále čančala, leštila, pulírovala, občas řádně přihnojila, zastříhla, obšila a hlavně, aby to bylo pořád stejně fajn jako dosud
    Je mi nesmírnou ctí, že jsem na nástěnce, budu všechny srát jako doposud, budu se snažit občas pobavit, rozbrečet, ale moc bych si přála, aby jsme zůstali blogovými parťáky.
    A do života, pořád stejné životní a sociální jistoty, protože s tebou pak nebud nuda.
    Padesátko, stejně tě mám ráda, i když honíš po ránu spodní prádlo     

    OdpovědětVymazat
  25. Díky kámo! Ještě se musíme domluvit, jak si předáme ty prachy za zmínění, nebo to chceš poslat na účet? . A vy co tu nejste zmínění, nevěšte hlavu, nějak tu ženskou uplaťte, taky vás zmíní . Jinak jako konkurence ti nesahám ani po paty, rozjela jsi to slušně!

    OdpovědětVymazat
  26. [23]: Já to tam tak spořádaně mám, tak nevím, kde to ještě má být, a proč to Sugr nenašla...

    OdpovědětVymazat
  27. [24]: Já jsem domejšlivá a čekala jsem samozřejmě od Tebe komentář, ale teď jsi mě fakt úplně dojala...i když máváš a zdravíš, když jsem v kanclu v pasáži Světozor... Děkuju, děkuju, děkuju...

    OdpovědětVymazat
  28. [25]: Kámo, není zač! Já jsem taková frajerka, že Ti udělám reklamu zadarmo a ráda... (já si to můžu dovolit) a hlavně jsem moc ráda, že KONEČNĚ umím vkládat na blog odkaz (s pomocí Barušky).

    OdpovědětVymazat
  29. [26]: Nejspíš nemáš, úplně na poslední řádce dole, by muselo stát TYP BLOGU: DENÍČEK (za tím je pak RSS, Přihlásit se atd). Ten, kdo blog nemá zařazen, tam nic nemá.

    OdpovědětVymazat
  30. Standa toho nakecá! Děkuju za zmínku ;) Tak nechť se oba Rození činí, ať máme co číst!:)

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Oni se činí až moc, ale kolikrát to fakt ani psát nejde...

    OdpovědětVymazat
  32. Také přidávám gratulaci, dala ses do blogování s plnou vervou a řekla bych, že úspěšně. Ráda si chodím počíst, pobavit se, zasmát a doufám, že ještě dlouho chodit budu, protože svoje historky píšeš s humorem a nadhledem :-Ve Světozoru sedávám (teda ne každý den) u Hájka. K nám důchodkám to už tak nějak patří, kafíčko a dortík   

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Evo,
    díky moc za gratulaci. Jsem pyšná na svůj početný a skvělý fanklub...

    OdpovědětVymazat
  34. Velká gratulace k narozeninám Nevím, jestli mě víc pobavil tvůj vtipný pohled na první výročí nebo parádní komentáře pod článkem

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Pořád říkám, že kolikrát jsou komentáře lepší než samotný článek...

    OdpovědětVymazat
  36. [1]: Hned jsem si pomyslel, že bába jen tak neprojde .

    OdpovědětVymazat
  37. [36]: Ale jo, Padesátka může (skoro) vše. Bábu napsala "správným tónem".

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec