neděle 7. května 2017

Chvilka pro sebe

Od března trpím syndromem přeplněného hnízda. V tom mém malém bytě furt někdo je. Pořád někdo leží na sedačce nebo okupuje koupelnu. V televizi běží akční filmy, Výměnu manželek jsem neviděla ani nepamatuju. Pes pořád štěká. Prvorozený se vrátil s velikánskou televizí, ale pro provoz potřebuje kabel z té mé. Nejsem moc technicky zdatná (Dorka ví), tak tady nechápavě drahnou chvíli mačkám ovladač u nefunkční televize, než mi dojde, že mi kluci zase sebrali kabel. Když jsem si nevěděla rady se stažením knihy do čtečky a potřebovala pomoc, Druhorozený odpověděl, že si stahuje jenom filmy, Prvorozený prý jenom předkožku. Ne, dospělí synové nemají bydlet se svými matkami.

Kdysi jsem si v jednom ženském časopise přečetla: Chcete lásku na celý život? Milujte sebe. Od té doby se snažím mít se ráda, jde to ztuha. Nemiluju se nijak vášnivě. Občas si koupím něco hezkého nebo dobrého. V poslední době hlavně dobrého a především váha v koupelně mi říká, že dobrého bylo zbytečně moc.

Moje chvilky se pro sebe jsou léta neměnné. V jakoukoli denní nebo noční hodinu si nejraději vlezu do vany s pěnou nebo olejem. Nyní si ovšem musím pořádně zavřít dveře, Bong mě rád kontroluje, pak nezavře a na mě táhne. Po koupeli se namatlám tělovým mlékem a plácnu sebou do postele, nejlépe s dobrou knížkou. A když mi po chvíli padají víka, nic se neděje, spánek je prospěšný pleti.

35 komentářů:

  1. Na anténu by stačilo koupit anténní rozbočovač za 52 Kč. Prvorozený moc se čtečkou neporadil. Já si stahuji knihy do mobilu třeba z PC kabelem. Je třeba mít správnou aplikaci, ale ve čtečce to bude podobné.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Lotty,
    o kabelu samozřejmě vědí, jen jsou líní ho jít koupit...
    Tu knihu jsem nakonec ke stažení ani nenašla, Druhorozený mi ji tedy koupil k narozeninám, už ji mám přečtenou a můžu půjčovat...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Myslela jsem, že s rozbočením máš Ty problém, kluci to neřeší.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ano, tak jsem jim prostě zakázala sahat na MOJÍ televizi...píšu vždycky trochu opožděně...
    Jsi dobrá, slovo "rozbočení" jsem vůbec neznala...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No řešila bych to jinak, pro dobro všech, taková jsem já.

    OdpovědětVymazat
  6. Nojo, dětičky! Mně se dcera poprvé vrátila domů po sedmi letech, když ji ztroskotal první vztah. Boj o koupelnu znám, dokázala tam být i hodinu. Pak si našla podnájem, kam se nakrátko přestěhovala a který sdílela se dvěma kamarády právníky. Pak se dala dohromady se svým manželem a podruhé se nám vrátila domů jako těhotná. S břichem se vdávat nechtěla a na mé dotazy, kam jde, říkala :"Na rande". Stěhovala se měsíc před porodem. Už to bude deset let. Sakra, to to letí.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jsi prostě lepší...já jsem militantní semetrika...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jsem ráda, že nejsem jediná, komu se vrátilo domů po letech dítě, ten pocit sounáležitosti vždy potěší...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Nejde o lepší, ale mám se radši. Než takové boje, řešila bych to tak a byli by spokojení všichni, tedy i já!

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky shrnuto :)... Někdy to musí být s těma klukama asi na hlavu, ale ty si silná ženská, tak vidím, že i tak si poradíš :). Mít se rád je totiž základ, jak se ze všeho nepos... :)

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Milá Daisy,
    díky. Mám je ráda a ještě radši je budu mít, až oba vypadnou z bytu...

    OdpovědětVymazat
  12. Dorka, ta nic neví, jen si myslí, že Míša se trochu podceňuje (a možná k tomu trochu zmatkuje).

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Až si hoši koupí kabel, budeme spokojení všichni...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Ne-e, jen se podívej nahoru Intuici, používá slova, která vůbec neznám...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak nevím, nevím, asi budete dlouho nespokojení všichni.   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já vím, že to nejde bez kabelky, kabel mě poněkud zaskočil...

    OdpovědětVymazat
  17. Na revanš bych jim schovala ovladač!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Začni běhat, nebudeš moc doma, parky jsou plné sportovců či úchylů, každý si vybere podle naturelu.
    Určitě tam někde běhá ztepilý miliardář, ten ti koupí vlastní satelit

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Nikdy jsem nesportovala a běhání považuju za velice nezdravé na páteř, ty otřesy jí určitě nedělají dobře... Černý Most je lokalita, kde je nulový výskyt bohatých mužů...

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Proboha...budeš jen " jako " běhat, co třeba Stromovka,Troja / tam jsem viděla samé fešáky běhat, jen když začal Soptík řvát, zrychlili /...to je míst, jen chtít       

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: I na "jen jako" jsem moc lenivá...a stala jsem se šťastnou majitelkou kabelu, prcám na chlapy...

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Výhradní majitelkou...satelit nepotřebuju... já jsem synům zakázala ten můj brát a hotovo...

    OdpovědětVymazat
  23. to já jsem teď většinu času sama a každou malou návštěvu uvítám (i pracovníka DPD který dovezl balík )ale když jsem chodila do práce, tak chvilce s kávou na zahradě se nic nevyrovnalo

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Klávesničko,
    to mi zní jak ze šuplíku sci-fi.
    Klidně Ti někoho zapůjčím...a můžeš si i vybrat..

    OdpovědětVymazat
  25. To otevírání dveří známe moc dobře My to naschvál necháváme jen přivřené, jen pro pocit, aby tam nebyla sama A ona vždy rozrazí dveře, otočí se, odejde, a taky nezavře!

    OdpovědětVymazat
  26. Takových chvilek je třeba co nejvíc a ještě si najít nějaké další. Synové dávají holt zabrat.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Máš pravdu, dělám matku poctivě 28 let a konec pořád v nedohlednu...

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: A já si myslela, že má Ketynka větší pochopení, když je holka...

    OdpovědětVymazat
  29. Začíst se vleže je spolehlivější na usnutí než prášek na spaní, skoro jak vyvrcholení :).

    OdpovědětVymazat
  30. Mě spolehlivě uspává televize - vím televize v ložnici je zabiják sexu. Na druhou stranu sexu jsem si užil dost a seriály mají pořád nové díly, přinejhorším je opakují.

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: V poslední době také u TV usínám, dokonce poslední díl Šťastného údolí jsem si musela pustit 3x, než jsem ho zvládla celý...

    OdpovědětVymazat
  32. Já když chci spát tak televizi vypínám.

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Milý Gustíku,
    já jak kdy, někdy ani nepouštím, jindy, si myslím, že vydržím...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec