pátek 26. května 2017

Když se nikdo nedívá

Když se nikdo nedívá, Bára nechá stejné Téma týdne čtrnáct dní.

21 komentářů:

  1. Myslím, že toto je asi nejlepší článek na TT

    OdpovědětVymazat
  2.   zrovna jsem byla na jejím blogu a říkala jsem si to samé

    OdpovědětVymazat
  3. na blogu je hrozně mrtvo...nevím jestli se všichni učí na maturitu nebo se už chystají na dovolenou

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:, [2]: Díky moc, nakonec dopadnu jako Baruška, vyloučená z AK, ale je to silnější než já...ta moje prostořekost..

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: myslím že ne, když najedu na stránky AK tak nějak nefungují, asi to už vypli

    OdpovědětVymazat
  6. Já si říkám, že tady to téma vidím nějak dlouho

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle mě vážně pobavilo a zvedlo mi to náladu. Opravdu nej článek týdne.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky moc, mně zase náladu zvedají takovéhle komentáře...

    OdpovědětVymazat
  9. Ale my všichni to vidíme a štve nás to

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem zvědavá, jakej s tím sklidíš úspěch.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Jak můžeš být vyloučená z něčeho, co přestalo fungovat v roce 2014?
    Z něčeho co NENÍ?
    Otevři si tento odkaz:
    http://klub.blog.cz/
    píše se tam:Autorský klub byl k 31. 12. 2014 ukončen.
    Máš na to pro mě odpověď?

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Takže mám "článek" úplně blbě...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: V tichosti sem zítra hodím normální článek...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Milá Sugr,
    nemám pro Tebe odpověď, sama to nechápu...ale když tam tahle informace ještě nebyla, loni jsem byla do AK normálně přijatá. Teda nikdo mi nic nenapsal, ale měla jsem článek najednou na hlavní straně...

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: A nebo na Rammsteiny, já už si po druhé lakuju nehty a nemůžu dospat         

    OdpovědětVymazat

O konturce