úterý 9. května 2017

Masaryk (2016), ČR, SR

Tentokrát jsem šlápla vedle, měla jsem o filmu jen přibližnou představu, většinou z krátkých ukázek, kde to poměrně žilo (tanec a sex). Skoro dvouhodinový film věnovaný politice, politice a tomu, jak těžké je být synem prezidenta Osvoboditele. Mně by asi stačil půlhodinový dokument, tím neříkám, že byl film úplně špatný, takové lepší a nákladnější České století. Pro mě ale nuda k uzoufání.

Když jsem zkraje zjistila, že Jana Masaryka bude hrát Karel Roden, říkala jsem si, sakra, dyť naposledy hrál TGM, ale poctivě musím uznat, že byl Roden dobrý, i ta pleš a brýle udělaly své. Oldřich Kaiser v roli prezidenta Beneše taky dobrý, ale ta smršť Českých lvů mi připadala přehnaná.

29 komentářů:

  1. Sakra, Dorka, Ty jsi rychlá jako vítr. On tam nějaký sex i byl, ale film byl dlouhý a nudný.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To ale sex může být také   

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že ta smršť Českých lvů byla jen proto, že obvykle není moc jiných filmů, které by šlo ocenit (aspoň podle mě)poslední český film, který se mi líbil byl Protektor

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Evo,
    já jsem si všimla, že jsem to napsala nějak kostrbatě... takovýto komentář byl zákonitě nutný...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Protektor byl dobrý, trochu zvláštní, ale líbí se mi víc a víc.
    Ve stínu bylo taky dobrý, jen hrozně předvídatelný konec.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ve stínu se mi taky líbilo...mně už přijde, že u většiny filmů je konec předvídatelný nebo hloupý   dlouho se mi nic nelíbilo ani zahraniční film

    OdpovědětVymazat
  7. To byla teda rychlovka!:)Mně se v poslední době z českých filmů nejvíc líbily Kobry a užovky, pouštěli jsme si je krátce po návratu z porodnice a bylo mi z toho dlouho ouzko :). U nich jsem lví smršť chápala :).

    OdpovědětVymazat
  8. Kobry tady mám taky... a pořád říkám Mám plán, já mám plán.

    OdpovědětVymazat
  9. Takže tedy nedoporučuješ.....no politiku vůbec nemusím... Koukla jsem na ty Básníky, no je to odvar a ještě asi jen pro pamětníky minulých dílů, jinak asi moc mladé nezaujmou.   

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: V poslední době dávám přednost divadlu, když jsem šikovná, mám lístek jen o trochu dražší než do kina a rozdíl je neuvěřitelný...

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: A já v poslední době dávám přednost starým českým seriálům.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Taky dobrý, doma, v klidu a bez zbytečných investic...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Přesně tak, v klidu a bez investic. Vystihla jsi to naprosto přesně.

    OdpovědětVymazat
  14. Nebyla jsem na něm a ani mě to neláká. A podle lidí co to viděli jim vadilo, jak se během každé chvilky skákalo z jednoho děje do druhého. Ale jinak to prý Roden zahrál dobře no.

    OdpovědětVymazat
  15. Lístek do kina dnes v Praze příjde na dost slušné peníze, a tak pokud nejsem pozvána radši volím film, který si mohu sama a zdarma stáhnout na svůj notebook a podívat se na něj, kdy mi rodina a čas dovolí. Naposledy jsme byli v kině na Dánské dívce, zajímavý film, ale jak tak čtu komentáře k tvému "výběru", není film ten, který by se líbil lidem všem!   

    OdpovědětVymazat
  16. My na tom byli se školou a celkem dobrý. Taky ale vím o některých, kterým vadí přeskakování z jednoho děje do druhého.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Se školou jsou všechny filmy dobrý...

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Já pořád preferuju kino Světozor, lístky v rozmezí od 100,- do 130,-Kč. Multikinům se vyhýbám.

    OdpovědětVymazat
  19. Rode je skvělý herec, kvůli němu se možná podívám

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Počkej si na TV nebo stáhni, do kina se nežeň...

    OdpovědětVymazat
  21. Přestože mě české dějiny zajímají, na tenhle film příliš zvědavá nejsem. Viděla jsem na to upoutávky v kině a už tehdy jsem si říkala, že to asi nebude nic moc, a když jsem sledovala udělování Českých lvů, nechápala jsem. Každopádně vidět to určitě někdy chci, i kdybych u toho měla usnout, což docela určitě i usnu. Je tam alespoň hezká hudba?

    OdpovědětVymazat
  22. Návštěva kina mi teda nehrozí a zatím ani shlédnutí tohoto filmu. Kino se začalo po několika letech promítat v minulém měsíci a jsou zařazovány filmy o které je velký zájem. Takže snad později, nebo až bude v TV.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Hudba a kostýmy byly dobrý, však bude určitě v TV...

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda, mám Rodena moc ráda.
    Počkám, stáhnu a uvidím

    OdpovědětVymazat
  25. Není to první zklamání, o kterém v souvislosti s tímto filmem slyším. Přesto bych ho chtěla vidět.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Dyť jó, nenech se negativně ovlivnit...

    OdpovědětVymazat
  27. O Masarykovi se už napsalo tolik, že film nemá čím překvapit. A na sex jsou určitě lepší libovolné p-stránky

    OdpovědětVymazat
  28. Ono to prý nemělo s realitou mnoho společného...u tak nedávné minulosti to asi vadí...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec