sobota 11. listopadu 2017

Nákupy s puberťákem (vlastním)

Druhorozený je velký a silný, velmi dobře se osvědčil jako nosič. Sice objednávám nákup i přes internet, ale maso, zeleninu a ovoce ráda vidím osobně. Nakupovat chodíme do Globusu v CČM. Vždy mám synem daný časový limit, o kterém nikdy nevím, kdy přesně vyprší, proto musím jít rychlým krokem a přímo. Nesmím se dívat do výloh na oblečení nebo, nedejbože, se zastavit. To se vždy pěkně nahlas ozve Ale Míšo, dyť stejně nemáš peníze. Všichni okolo se se zájmem podívají na tu švorcovou Míšu. To jsou nákupy potravin.

I nákupy oblečení a bot pro syna jsou velmi zábavné. Má vytříbený vkus a nabídka běžných obchodů mu připadá hnusná, ale stejně (nebo právě proto) strávíme v obchodě poměrně dost času. Když se celá zpocená dostanu k placení, místo poděkování mě žoviálně obejme kolem ramen a procítěně řekne No, kdo chtěl druhý dítě? To sis posrala život, co? Pak už jenom pobaveně sleduje pokladní, případně frontu za námi.

Naposledy mě dostal při nákupu sálovek. Šli jsme cíleně pro boty. Když si vybrané chtěl zkusit a sundal si boty, s hrůzou jsem zjistila, že má na nohách teplé, hrubě pletené ponožky. Pecka. On má i tak široká chodila a tudíž nepřipadalo v úvahu, že by se do bot narval. A tak stará dobrá matka šla a nejdříve koupila normální ponožky, troje v balení, stály přes tři kila. Teprve pak jsme mohli pokračovat. Jak z vtipu o nečekaném skonu pana Nováka, který si odpoledne dlouze zkoušel v obchodě boty a večer pak řekl manželce, že ho tlačí. No, nezabila bys ho?

90 komentářů:

  1. [1]: Milá Dorko,
    tak já se ovládnu, ale jen kvůli Tobě...

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Má to ale kluk štěstí! Měl by mi ruce líbat!

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Však od si to tady přečte...

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Milá Eliss,
    teď to vypadá vesele, ale zachránila ho jen ta spousta lidí v A3 sportu...

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi zábavné čtení!
    Jsem o podobné zážitky ochuzená. I tak si říkám - jsem ráda za děti, které mám.

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Milá Lotty,
    já Ti rozumím, také bych si takové veselé příhody sama ráda četla, a ne je žila.
    Nicméně, jsem taky ráda za děti, které mám, vždycky může být ještě hůř...

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Milá Míšo, no jasně. Dala by se z Tvých příběhů napsat bible pod názvem - Co tě neporazí, to Tě posílí.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Tohle je opravdu krásnej komentář, díky moc...

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: To by měla být metodika pro nastávající maminky puberťáků.

    OdpovědětVymazat
  10. Nákupy se synkem mám náhodou ráda, ale jen když má dobrou náladu
    Třeba tuhle jsem dostala o nálepku na plyšáka navíc a když si synek stěžoval, že jedna nabíc je málo, dostal ještě další dvě za úsměv a navíc pytlík na hovínka
    Ty prodavačky se můžou přetrhnout, když ten jeho úsměv vidí
    Popravdě, i já mu mnohé odpustím
    Ale když má náladu špatnou, jsou nákupy horor...
    No a to nemluvím o nákupech s princezničkou.
    Vlastně Ti ty kluky docela závidím...
    Vůbec nechápu, proč jsem kdy chtěla holčičku

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Milá Baruško,
    já Ti zase závidím holčičky, i když nakupování oblečení s holkama je asi peklo a trvá dýl, než s klukem...

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem to jednou psala, takže se budu opakovat... Ale vážně si připadám, že ten tvůj syn jsem já. Nákupy se mnou jsou stejně "zábavné"...

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Milá Vílo,
    nedovedu si představit, že bych měla holčičku stejně nesnesitelnou, jako je Druhorozený. To prostě není možný...
    Já Ti fakt nevěřím...

    OdpovědětVymazat
  14. Hihi, dobrý příběh pro pobavení... někdy jde z těch dětí hlava kolem, co oni dokáží udělat. To chce pevné nervy.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Milá Jano,
    máš pravdu, hlavně pevné nervy. Díky.
    Mám ty děti už tak dlouho, že jsem úplně zapomněla, proč jsem je vlastně chtěla...

    OdpovědětVymazat
  16. Krasně jsi mi zpříjemnila dnešní upršené odpoledne , takže děkuji.
    P.S. A průpisku A3 sport máš?

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Milá Lucie,
    to mě vážně těší, protože žít ten život je rozhodně těžší, než o něm psát...
    Průpisku nemám, já se teď tomuhle podniku budu zase chvíli vyhýbat...

    OdpovědětVymazat
  18. [12]: To si pořád opakuju, ale není mi to kolikrát moc platné. Mám puberťáka podobného ražení, ale neumím tak vtipně vyprávět 😀

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Milá Simono,
    pořád doufám, že se jich nějakým legálním způsobem zbavím...

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Simono, alespoň se doma nenudíte!

    OdpovědětVymazat
  21. Nakupování je pro muže silně stresující událost a nejhorší jsou obchodní domy, kde je nutné se zastavit u každé výlohy a pro jistotu se podívat i dovnitř, zda tam nemají něco zajímavého.Přímo to nenávidím.

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Milý Miloši,
    pro jídlo chodí ve vlastním zájmu, stejně všechno, co dokulí, sežere...
    To ostatní je jednou za čas. Zaplaťbůh...

    OdpovědětVymazat
  23. zvláštní, že tě (vás) syn oslovuje jménem
    jinak dobrý článek

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Milá Sabinko,
    to je jednoduché, on je FAKT DRZEJ..! A díky.

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Můj to zkoušel taky, ale vůbec jsem nereagovala, tak se vrátil k tradičnímu oslovení "mami".

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Píšu o tom v článku Jak mluvit s puberťákem. Já jsem asi měkká, já šetřím síly na důležitější bitvy, např. docházka do školy a úklid pokoje...když zvládá tohle, ať mi klidně Míšo říká...

    OdpovědětVymazat
  27. Také mám dva kluky, ale už se o ně nějaký čas starají jejich drahé polovičky.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Milá Jarko,
    to je pro mě zatím představa ze šuplíku sci-fi...

    OdpovědětVymazat
  29. Ještě, že já nemusím chodit s prepubescentem a naší puberťačkou na nákupy hadrových nebo botaskových dárků, to obstará manželka. A boty, trička a kalhoty jsem nikdy v obchodě nezkoušel. Až v klidu domova a případně se vracelo nebo vyměňovalo.

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Milý Mirku,
    jsi jasná ukázka rozmazleného, dobře oženěného chlapa...

    OdpovědětVymazat
  31. Tak já nevím, zda ti nemám ty tvé syny závidět. Můj syn si vždy nakupoval zvláště obleky sám, podle svého vkusu, zvláště obleky. Po dosažení 18 jar, když začal chodit vážně se svou současnou partnerkou, to bylo již víc než samozřejmostí.
    Nebyla jsem vlastně ochuzena?   

    OdpovědětVymazat
  32. [32]:[33]: Mirku věřil by jsi, že existuje tatínek, který chodí a ona s ním se svou dcerou něco přes 35 let stále do hadrových obchodů a velmi, velmi rád. Nestydí se za to ani jeden, jsou na to hrdi.

    OdpovědětVymazat
  33. [26]: To musí být pro tu mámu příjemné, zvláště když je to taková kočka jako Míša, věřím, že mu jí kamarádi závidějí.
    Jo a já znám opačný případ,
    kdy dcera říká tatíčkovi jménem též. Můj kolega v práci se jen tetelí blahem.

    OdpovědětVymazat
  34. [34]: Milá Sugr,
    mně se nedá závidět FAKT nic....

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Sugr,
    Ty jsi vážně velká lichotnice...
    Druhorozený mě žádným kamarádům neukazuje, on má jen virtuální...a když za ním přijdu, automaticky vypíná mikrofon, protože většinou (vždycky) řvu.

    OdpovědětVymazat
  36. Já toho kluka miluju 😂😂😂😍😍😍 to není možné, ten smysl pro humor a jistou dávku nonsalantnosti (dost drze) snad Svišť mít nebude. Protože takto psané to je super,ale mne by to asi složilo 😂

    OdpovědětVymazat
  37. [39]: Milá Jani,
    odhadla jsi to dost dobře, žít s ním je peklo...
    P.S. Těšila jsem se, až si článek přečteš...

    OdpovědětVymazat
  38. já nesnášela nákupy s taťkou protože mu to trvalo, na všechno se musel podívat
    teď nemám ráda když jdu nakupovat s manželem například boty, protože se mu nic nelíbí a je to na dlouho!

    OdpovědětVymazat
  39. [41]: Milá Klávesničko,
    děkuju Ti za čtenářskou věrnost...
    Já nemám ráda nakupy vůbec, mě baví leda si dojít pro čokoládu...

    OdpovědětVymazat
  40. [40]: čas od času mi Svišť čas dá 😂 když ho řádně únavu mezi dětmi nebo v nositku :)

    OdpovědětVymazat
  41. Však mu to vrátíš, až s tebou bude chodit nakupovat babičkovský papuče :).

    OdpovědětVymazat
  42. [44]: Milá Bloudičko,
    to bych i ty teplý ponožky mohla mít... Jen abych se toho ve zdraví dožila, nějak mě to všechno zmáhá...

    OdpovědětVymazat
  43. " Mám slabého syna !  ten jen se třese,
    ....když promluvím k němu :  ,,Popadni, nes je ,, !!Tři pytle cementu neunese !
    ... já se snad z něho poseru !Proto vždy spoléhám na dceru !
    ( dcera  má  asi  tak... dva metráky )... my  s manželkou, se synem  máme je taky !Víte však, co mne přivádí k zmatku ??
    Dceři táhne  na  šedesátku,
    mě bude teprve padesát !
    ... je možné, se z toho neposrat ??"Jebb Beyczek  počítá, ciframa hází,
    stále mu to však nevychází !!... dí :  " Dcera  jest moje vlastní !
    Já rodil jí ... tenkrát  spad sníh,
    akorát přijela pošta,
    když dceru jsem ze sebe dostal !
    .... jááá nečekal, že tak zaječí !!"...... řve manželka :  " Já ti to dosvědčím !!
    Jak strašlivě  byla jsem překvapena !!"( manželka  mužem je,
    manžel je žena )

    OdpovědětVymazat
  44. [42]: já to tu čtu pravidelně ale se zpožděním:)jo časy kdy jsem se hecla si dojít pro čokoládu jsou taky pryč radši si nechám zajít chuť

    OdpovědětVymazat
  45. [46]: Milý Fredy,
    pěkná básnička, taková hezky genderově vyvážená...
    Díky moc...

    OdpovědětVymazat
  46. [47]: Já v létě čokoládu skoro nejím, ale jak je tma a zima, nejsem k udržení... I horký kakao večer dělám...i dětem.

    OdpovědětVymazat
  47. [50]: Milá Iris,
    já vím... zase se nenudím...!
    a babybox instalovali až v roce 2005... Prostě pozdě pro mě.

    OdpovědětVymazat
  48. [51]: já si to taky porodila, nejsi v tom sama

    OdpovědětVymazat
  49. [52]: Tady člověk vždycky najde spřízněnou duši...

    OdpovědětVymazat
  50. [54]: Milý Dominátore,
    odkazy si dávej laskavě na svůj blog.

    OdpovědětVymazat
  51. Gratuluji k článku na titulce!!!

    OdpovědětVymazat
  52. [56]: Milý Mirku,
    díky moc... ani jsem nečekala, že mi to tak brzy oplatíš.

    OdpovědětVymazat
  53. Milá padesátko, stáváš se titulkovou stálicí, to se cení a je hodno obdivu a gratulace.
    Ad téma článku - děti jsou naší věčnou inspirací. Pokud bys způsob své komunikace vůči synkovi upravila na stejný level a formát, myslím, že by to dlouho nevydržel (trpělivější vyhrává) a změnil svou (děti v pubertě zásadně se chtějí odlišit od rodičů). Voila!

    OdpovědětVymazat
  54. Ani nebudu předstírat, že jsem se jako puberťák v obchoďáku choval k mamce (a nebo i k sestře) o moc lépe. Pořád je asi dost nepříjemný se mnou nakupovat, ale teď je to místo nepříjemnýho brblání a netrpělivejch výrazů spíš kvůli do očí bijící letargii.
    U potravin pak mamce pomáhám výhradně tím, že ji před obchodem vyzvednu a tahám za ni tašky

    OdpovědětVymazat
  55. [58]: Milý Glosátore,
    díky moc za gratulaci.
    Druhorozený stále tvrdí, že  bez něj bych neměla o čem psát. Asi ano. Taky bych měla úplně jiný život a nepotřebovala bych si stěžovat na blogu.
    Stejný level jsem nasadila s mluvením, viz článek Jak mluvit s...

    OdpovědětVymazat
  56. [59]: Milý Weilere,
    pomoc s taškama je zásadní a neocenitelná...
    Nákupy s muži jsou zátěžové asi všude...

    OdpovědětVymazat
  57.             To je dost dobrý. Naštěstí pro mě, já tohle ZATÍM neznám a v blízké budoucnosti ani žádné malé dítě nechci (Kdo by to při mém platu živil). Ale co si tak pamatuju s rodiči, když sem chodila po obchodech - do určitého věku mi nakupovali co oni uznaly za vhodné a pak mi řekli, že jestli chci něco jiného, mám si to koupit sama, a bylo vymalováno

    OdpovědětVymazat
  58. [62]: Milá Briseis,
    nebudeš mít malé dítě..? Budeš mít rovnou velké...? Ta to Ti nedoporučuju, protože ty malé jsou roztomilé.... Ty velké už ne. A do peněz lezou strašně, někdy i do peněženky...

    OdpovědětVymazat
  59. [63]: Nechci mít radši vůbec žádné Protože když si vzpomenu, co já sama jsem byla za dobytka ještě před pár lety, tak radši - Děkuji, nechci

    OdpovědětVymazat
  60. Míšo jak již zde bylo řečeno stáváš se titulkovou stálicí a já nevím, nevím zda nepředčíš i objev roku, ty bláho, to by hraničilo s drzostí, ještě že jsi sebestředná, gratuluji ti tedy nejen k dalšímu výběru ve VIP titulce článků Blogu cz.

    OdpovědětVymazat
  61. [60]: Druhorozenému náleží metál, bez něj by jeho Míša na titulce stále nečněla!    Doufám, že to patřičně mamino oceníš!

    OdpovědětVymazat
  62. [65]: Milá Sugr,
    děkuji moc...těší mě to, ne že né...
    Mám někde na blogu silnou/silného podporovatele... [66]: Mně náleží metál za to, že jsem ho ještě nezabila...

    OdpovědětVymazat
  63. [67]: Co by jsi pak měla, takový poklad, hned bych si ho vzala, ale zase s těmi společnými nákupy to nepřeháněj děvče, abys mu nekupovala trencle ještě ve 30. Sice dcery některých tatíčků si na to potrpí, ale věřím, že tobě by to bylo trapné!
    Jo a pošli mi mailem, důvěrně toho silného podporovatele, protože já myslela, že Patočka nepodporuje, ale je podporován!   

    OdpovědětVymazat
  64. U vašich článků se vždycky moc zasměju . Píšete výborně :).
    Kolik synovi je?

    OdpovědětVymazat
  65. [68]: Patočka...? Bůhví, kde poletuje...
    Já si myslela, že někdo na titulku, nějaký spolek nebo tak, ty články navrhuje...

    OdpovědětVymazat
  66. [69]: Milá Lenko,
    díky moc za pochvalu.
    Synovi bude v únoru 18, je (kupodivu) ve třeťáku na střední škole...

    OdpovědětVymazat
  67. [71]: To je skoro jako já. Jen já jsem v prosinci 2000.

    OdpovědětVymazat
  68. [72]: Skoro, deset měsíců je skoro rok... No, ale Ty jsi určitě hodná holka, ne...?! Protože holčičky jsou HODNÝ...!

    OdpovědětVymazat
  69. [73]: Jsem ve druháku. Ale myslela jsem, že je mu teda víc .
    Já jsem z dvojčat :). Myslím, že jsme hodný. Doufám

    OdpovědětVymazat
  70. [74]: Máš pravdu, na to jak je drzý, je mladý dost...

    OdpovědětVymazat
  71. [70]: Patočka zní podobně jak babočka. A tak je jasný, že někde poletuje.Je fajn si tady pročíst komentáře.

    OdpovědětVymazat
  72. [76]: Milá Dorko,
    já jsem si chtěla nechat ty články ve spřátelené tiskárně vytisknout, pro sebe, pro mámu a její kamarádky bez PC, ale bez těch komentářů jsou články poloviční...prostě nuda...

    OdpovědětVymazat
  73. [77]: Vytisknout samozřejmě s komentářema (a občas uděůat update)! Na některý články se chodím dívat víckrát právě kvůli komentům.

    OdpovědětVymazat
  74. [78]: Hele, když se sejdou dvě grafomanky (já+Ty), to bych se v tý tiskárně nedoplatila, zas tak rádi mě nemají...

    OdpovědětVymazat
  75. Máš jen dva a možnost výběru oblečení. U nás to dopadalo tak, že si v konfekci kluci málokdy vybrali. Nejstarší měl svůj vkus- mami ty kalhoty nestojí za nic, kup džínovinu (to byla taková tehdy novinka vyráběná Moravolenem, ale docela kvalitní, nemačkavá) a ušij mi je na míru- Hodně kapes a pěkně prošitých. Koupený střih jsem upravila, nastříhala krásně na stroji vyšila, prošila,pak sešila a on frajeřil. Od malička jsem na ně šila, snad jen trička a košile, trenýrky se kupovaly. No, ponožky také.   

    OdpovědětVymazat
  76. [79]:
    Tys prostě jedno z mojich zlatíček, jinak to říct nelze.

    OdpovědětVymazat
  77. Ale líbí se mi humor toho puberťáka, oni ti kluci jak maminku přerostou, tak si dovolují. U nás sice sprostá slova nepoužívali-tedy přede mnou- ale jinak ty pohledy káravé, vtípky na můj vkus či nutnost vkusného  oblečení a pod. skoro tytéž. Budeš na to období dlouho vzpomínat a ráda bys ho vrátila. Já tedy ano. I to, jak můj  krásný klobouček tmavomodrý s krempou zkoušený před zrcadlem v síni  prostřední syn s rukou nahoře: Tri dny ma naháňali, ještě ma nedostali znectil...

    OdpovědětVymazat
  78. [80]: Milá Růženko,
    však on si nakonec vždycky vybere... [81]: Věřím, že vzpomínat budu. A vím, že se chová a mluví, jak já mu dovolím...a dovolím zřejmě hodně...

    OdpovědětVymazat
  79. [83]:Já jsem si vždycky užívala při hovorech s nimi, ale to jsem jim moc nemohla říkat, aby nebyli moc drzí. Dovolili si mi říci vše, co je tížilo a bylo to tak dlouho, vlastně než se ve  svých 24 letech ti starší  oženili a nejmladší v 26-ženil se ale v 32- moderní doba.

    OdpovědětVymazat
  80. Umíš hezky psát, hrozně dobře se to čte :)

    OdpovědětVymazat
  81. [85]: Milá Rebeko,
    díky moc za pochvalu, pořád mi dělají velkou radost...

    OdpovědětVymazat
  82. Vy dva musíte být dvojka k pohledání. Dobře napsané, četla jsem s chutí

    OdpovědětVymazat
  83. [87]: Milá Vlčice,
    (Dorka Tě tak oslovuje, snad můžu taky)
    díky za pochvalu. Synovi bude osmnáct, za tu dobu jsme, pravda, celkem sehraní...

    OdpovědětVymazat
  84. Tyhle vtípky jsou fajn, nezasvěcení se diví, ale co na tom. Já když dostanu syna do prodejny, bere první zboží, co mu nabídnu ale nesmí to být růžový nebo pro kojence.

    OdpovědětVymazat
  85. [89]: Milá Cilko,
    je fakt, že já jsem už otrlá matka... Ale pořád dokáže překvapit.
    Jako matka dvou synů mi rozumíš... ale nákupy máš asi lehčí.

    OdpovědětVymazat

O konturce