neděle 19. listopadu 2017

Franta má péra

Být pohoršená smrtí je asi hloupý, patří prostě k životu. Smrt Wabiho Daňka mě hodně rozesmutnila, přitom jsem nebyla žádná jeho fanynka. Jo, písničky Nevadí, Outsider waltz a Řetězy papírový znali asi všichni z mojí generace. Rosu na kolejích jsem ale ráda neměla. Vzpomínám a připadám si stará, s Wabim odešlo i něco víc, součást mého mládí. Něco, co se už nikdy nevrátí. I ta mladá Míša odešla a už se nikdy nevrátí. A bude hůř...

V pátek jsem měla rande s pane Úžasným, v létě byl na posledním jeho koncertě a říkal, že Wabi vypadal hodně špatně. Tělo zhuntovaný chlastem, cigárama, nemocí.

Aspoň závěr trochu veselý Franta má péra.


Zdroj: Novinky.cz

32 komentářů:

  1. Hrozná zpráva, snad už je mu tam nahoře lépe...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Ellis,
    vůbec jsem nečekala, že mě to tak sebere. Normálně tu bulím u jeho písniček...třetí den. Možná nějaká podzimní chandra navíc..

    OdpovědětVymazat
  3. Tu píseň od něj miluji, věčná škoda ho

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Iris,
    když se člověk nešetří, zabalí to dřív. Sedmdesát dnes není žádný věk, byl mladší než moje máma.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo by neznal Wabiho písničky. Svého času si ho pouštěli naši kluci z gramodesek. Tehdy byl ještě plný síly. Škoda, nemusel odejít tak brzo...

    OdpovědětVymazat
  6. Jeho písničky mám ráda, poslouchaly je určitě alespoň dvě generace a ten, kdo má rád country Wabiho Daňka nemohl neznat. Nejsem žádný velký fanda, ale občas si tuhle hudbu poslechnu docela ráda
    Jeho styl života byl asi hodně ostrej, zvolil si ho dobrovolně i se všema důsledkama. Je otázka, jestli by ho osud stejně nedohnal

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:,[6]: Mé milé čtenářky,
    bylo to brzy a šel tomu naproti.
    Poslouchám ty písničky a vybavují se mi různé chvíle, pocity, vzpomínky...

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyla jsem jeho fanynka, přesto vím, že smrt je moc bolestná. Bohužel jsem zažila smrt dvou nejlepších chlapů v mém životě a tak vím, či prožila jsem, jak se cítí ti, kteří ho měli rádi, ti nejbližší.
    Jestli je mu nahoře líp, jak tu píší komentáře, to bych netvrdila, ale kdo ví...?
    Kdysi říkal jeden moudrý člověk, že tam nahoře asi hezky být musí, na otázku "proč?" odpověděl: "No protože se tam odtud ještě nikdy nikdo nevrátil!"

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Milá Míšo, i když se chlap šetří, zabalí to brzy, není to odvislé jen od šetření. Věř tomu, vím o tom své.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Milá Sugr,
    moc hezky jsi to napsala...děkuju.

    OdpovědětVymazat
  11. Jeho písničky také čas od času zpívám Svišťovi :) škoda ho no...

    OdpovědětVymazat
  12. Nebyla jsem nikdy jeho fanda, ale písničky uměl.
    Není to jeho osobou, ale stylem huby, který produkoval, halt tu rockovou babičku mám v sobě.
    Já si myslím, že každý skutečný umělec má duši tak složitou a rozháranou, to ho dělá jedinečného, bohužel za to vesměs vždy splácí šíleně vysokou daň.
    Chlast, drogy, útěky před realitou jsou jejich chleba a normální smrtelník nepochopí.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Milá Jani,
    a co mu zpíváš..? "Nevadí" když je pokakanej...?

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Milá Blondýnko,
    vítej z výletu.
    O té rozháranosti jsi to napsala skvěle. Myslím, že být výjimečný je strašně těžký...

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: no to taky 😂 ale spíše tebou neobLibeň rosu no :) Hudsonske sify, Jiznineskadrona,Tři krize ... no na co si vzpomenu od táboráku :)

    OdpovědětVymazat
  16. teď to vyzní blbě ale mně prostě přijde že ty osobnosti postupně vymírají to je každý měsíc někdo

    OdpovědětVymazat
  17. To já si zazpívám Petra Spáleného - Až mě andělé ...

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Sugr, nepamatuješ si, co psal Matýsek o nebi? Já myslím, že se tam má Wabi skvěle! Pije s Panbuchem pivo, vyrábí sníh, déšť a tak .Frantová péra jsou skvělý, moc se mi líbí ta zakončení věty, která sice vybízí k určitým slovům, nicméně nejsou vyřčená. Celá já .

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Milá Klávesničko,
    taky mám pocit, že je to ve vlnách...

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Milý Mirku,
    z té krásné písně se stala taková funebrácká odrhovačka...

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Milá Janinko,
    Péra jsou skvělý, úplně jsem na tu písničku zapomněla. Ten smutek hodně naředí.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Milá Bloudičko,
    až teprve jsem si v klidu pustila.
    Já mám nejradši Outsidera, ale teď nejvíc pouštím Péra, děti jsou vyřízený, ale respektují, jsem jim to vysvětlila.

    OdpovědětVymazat
  23. Byl dobrý zpěvák, ale já ho neposlouchala fotku dát svého výtvoru na blog nemůžu .

    OdpovědětVymazat
  24. Pohoří z rezavyho plechu krásné se vyjímá v kapradí a nechu....v pubertě na mne tahle písnička silné zapusobila

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Vůbec jsem netušila, že mám ty písničky tak hluboko v sobě schované. Když jsem si je teď pustila, vybavily se mi různé vzpomínky, pocity z doby, kdy jsem byla celá natěšená na úžasné věci a zážitky, které mě v životě čekají...
    No, a pak to bylo "máš svůj svět a ten si hroutí"...

    OdpovědětVymazat
  26. Jako by odešel i s kusem našeho života. I když pro mě je ta nej srdcová záležitost někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  27. Na folk nejsem, ale Wabi Daňka jsem znal - Rosu na kolejí, On the Road a několik dalších, jejichž jména neznám.
    Zdá se mně až neuvěřitelné, kolik hudebníků ve věku 60+ v poslední době zemřelo - Radim Hladík, Marian Varga, Věra Špinarová, teď Wabi Daněk.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Milý Miloši,
    je to depresivní, člověk si uvědomí, že se mu ten život taky krátí...

    OdpovědětVymazat

O konturce