pátek 24. listopadu 2017

Zazimováno

Prvorozený se mě zeptal, kdy zase budu mít nějaký rande, nejlépe s noclehem. Jemně poukazoval na to, že jsem furt doma a soustavně ječím na něj i na bráchu. Je po sezoně, mám zazimováno, odpověděla jsem. Eeh...? No, kromě toho, že mě nikdo nechce, je venku tma a zima. Vážně tě nikdo nechce? Dělal překvapenýho. Neumytý vlasy a tepláky ucintaný od vaření, co se diví, sakra.

Patočka poletuje někde po světě, chystal se někam daleko, ale nechtěl říct kam. Loni byl ve Vietnamu. Pan Úžasný byl skoro půl roku nezvěstný, pak se ozval s tím, že nemá kde spát. Zkoušela jsem mu sehnat ubytovnu, v mém přeplněném hnízdě opravdu není místo. Nakonec se uchytil někde v Ruzyni, taky daleko. Glosátor je šťastně ženatý. Tolik poslední zbytky mého rozpadlého fanklubu.

Pan Úžasný se zabydlel a pozval mě na pivo do Dejvický nádražky, byly tam i nějaký kapely, na mě ale moc tvrdá muzika a dost jsme zvyšovali věkový průměr. Probrali jsme všechny události od slunovratu, i Wabiho Daňka. Byl milý, řekl, že mi to sluší, něžně se mě nenápadně dotýkal a chtěl, abych s ním jela na ubytovnu, prý si tam návštěvy vodit může. Před lety bych učůrávala blahem. Teď jsem se v deset nechala doprovodit na metro a jela domů.

Jediné pozitivum konce listopadu vidím v tom, že začíná Světový pohár v biatlonu. Rádi se s Bongem díváme, kocháme se zasněženou krajinou a pokud svítí sluníčko, je to vážně nádhera. Valíme se na sedačce a já ho hezky hladím.
A když se někdy Ondra Moravec ne a ne trefit, z toho nervového vypětí i usneme a... a po probuzení je na bedně vždycky Martin Fourcade.

63 komentářů:

  1. Ten biatlon mě pobavil , šlovík přijde vždycky vhod

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Hrachajdice,
    v neděli je první závod, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  3. Fan klub je třeba občas obměnit Míšo, na zazimování máš ještě 20 let čas. Dojala jsi mi tím učůráváním blahem, buď za to vděčná, za 20 let budeš učůrávat inkontinencí a senilitou ruku v ruce s Alzhaimrem.
    Já nejsem doma taky sama svou paní, a tak za AP docházím na návštěvu. Doma by mi to neprošlo. Bonga ti závidím, každý večer ho hladit, to se jen tak někomu nepoštěstí, ty se máš.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Sugr,
    jsem moc ráda, že mě čteš a že mi rozumíš.
    Bonga Ti klidně na víkend půjčím, jemu je jedno, kdo ho hladí, hlavně že hladí... a když ne, rejpne do něj čumákem.

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad psího společníka, k čemu protivného chlapa který bude pořád něco vyžadovat?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak mladinká a tak super názor?

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Já jsem taky ráda, že mi rozumíš, nemohla bych ho vzít domů, nebydlím sama, ale kdyby jo, jela bych si pro něj hned zítra ráno v půl šestý, tomu věř!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Milá Eliss,
    venčit se mi večer nechce...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou stejní...
    Fakt, jsou úplně stejní od jistého věku...
    Synek taky tuhle slintal nadšením, že my jedem pryč...
    Pravda, nadšení ho přešlo, když zjistil, že u našich nebudem na víkend, ale na otočku...
    Navíc si v noci přiveze slečnu po tahu, takže ta bude určitě celý den nepoužitelná a tím pádem budu vyhlídky na sex takřka nulové...
    Zas je fakt, že u sexu mu doma nepřekážím
    To já jsem z toho vždycky na větvi a rudá až za ušima

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Milá Baruško,
    u nás si domů návštěvy vodí jen Druhorozený, bývá první doma a nejdelší dobu sám...
    Prvorozený na návštěvy odchází, já spím u biatlonu...

    OdpovědětVymazat
  11. Ve hře tři chlapi a končí to sledováním televize se psem. To je jak do blbýho filmu.
    Ale hele, blíží se Vánoce... Kdyby ten film byl vánoční, bylo by to přesně tak, že nakonec se budeš válet na gauči u televize s vypelichaným psem, jíst brambůrky a tloustnout, když jednou, jak tě to psisko zase vyžene ven  na venčení, náledí, uklouzneš, práskneš se o chodník do šišky, až vidíš hvězdičky. Když v tom ti na nohy pomáhá šarmantní chlápek, kolem sněží, všechno jak z pohádky... Když to bude hoodně blbej film, tak bude nezadanej a za patnáct minut do konečných titulků se stihnete minimálně zasnoubit. Když to bude hodně blbá komedie, tak to budou halušky z toho prásknutí do hlavy a jediný, co uvidíš, je seroucí pes opodál.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Milá Atheiro,
    dlouho jsem se tak nezasmála, prodloužila jsi mi život o hodně, jestli to teda funguje.
    Samozřejmě, že B) je správně. Blbou komedii by mohla natočit Prima, seroucího psa ráda dodám...

    OdpovědětVymazat
  13. Také jsem za obměnu fanklubu! Žádné zimování. To děláme my zatím šťastně sezdani a fakt to není prdel. Kolik já bych si jako svobodná a bezdětná a bez toho chlapa po boku užila š*kaček... blby je,ze se toho teď bojím jak čert kříže a raději zimuji. Tak aspoň ty odzimuj a piš články.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Milá Jani,
    v padesáti se už obměňuje těžko. Ti chlapci, pro které bych byla ještě atraktivní jsou už mrtví nebo minimálně impotentní...
    Já mám svoje už asi odbyto...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ale nemáš :) tomu nevěřím :) Blbé to bude, až začne druhorozený sánět chlapa pro maminku ;)

    OdpovědětVymazat
  16. nechci znít jako syn ale zase týdenní návštěva Vietnamu v lednu nemusí být špatná[13]: neboj se ničeho

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já mám "zazimováno" už několik let.

    OdpovědětVymazat
  18. Moje generálka by pravila... Zabít a pochcat / tímto se omlouvám všem estétům, moje matka byla solitér /.
    Nikdo netuší, jak zoufalé a mnohdy pod úroveň, je si v tomto věku najít partnera.
    Můj poslední, hodně vytrvalý nápadník byl o 25cm menší a měl za sebou dvě protialkoholní léčení, navíc se chlubil, že to zase přepil...to je partie, co

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Milá Klávesničko,
    Ty jsi sova nebo Šakalík prostě nespí...?
    Kočkomilku nenaváděj k nepravostem, ať je hezky vzorná manželka a matka... případné problémy nestojí za to.

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Milý Mirku,
    taky smutný příběh. Ještě že nám zbyl ten biatlon, tak snad budou zase vyhrávat...

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Milá Blondýnko,
    Tvoje komentáře jsou perla sama, neopakovatelné a jiskřivé...
    Jsem moc ráda, že mě čteš a rozumíš mi, stejně jako Sugr.

    OdpovědětVymazat
  22. Dejvická nádražka je úžasné místo :).

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Milý Libore,
    je to fakt taková klasická stará hospoda, kterých už v Praze moc není.
    V létě je prima posezení na zahrádce pod kaštany.

    OdpovědětVymazat
  24. Teda asi bych se do toho mísit neměl, ale nedá mi než abych poznamenal, že mi to připomíná silně název jednoho slavného literárního díla, který tedy parafrázuji: "Tři muži v pytli, o psu nemluvě".
    Rád bych taky prohlásil, že "šťastně ženatý" nemusí nutně znamenat "impotentní" Howgh.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Milý Glosátore,
    těšila jsem se na Tvůj komentář...
    O potenci bylo psáno všeobecně, v Tvém případě tedy velká gratulace paní manželce...

    OdpovědětVymazat
  26. Míšo, po přečtení článku a všech komentářů se jen řežu smíchem a cituji mému muži. Glosy jsou vynikající. Rozpadlý fanklub asi neměl jinou budoucnost. To fakt nic není kvalitního volného v Praze? Prý je tam blaze a neříkej, že tam něco není k radosti! Usínat u TV se psem, to taky není zrovna nejlepší variace, to se fakt dá dělat až za 20 let. Odbyto ještě nemáš, nebuď pohodlná! Dejvická nádražka, už ten název zní blbě. Takže - neusínej na vavřínech a čiň se, ať máme co číst!

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Milá Lotty,
    ti chlapi v Praze jsou ňáký přebraní... Je hezké, že máš ve mně takovou důvěru, ale obávám se, že další články budou už jen o psovi a TV...

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Milá Míšo, divné, mně jeden muž v rodině do Prahy dojíždí! No ale pak se vrací! )) Opovaž se prezentovat tady jen bačkorovou kulturu, na to máš času dost!

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Tak snad to je jen podzimní deprese a s novým jarem se opět posbírám do lepší formy...
    Nicméně, doma na sedačce s velkým hrnkem kakaa je mi fakt výborně...

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: No tak sbírej, sbírej, podzim sotva začal a Ty bys chtěla půl roku lenošit! A co vánoce? A co silvestr? Taky bude stačit kakao?!

    OdpovědětVymazat
  31. je to s těma chlapama občas těžké no.. :/ tak třeba na někoho schopného ještě narazíš.. :)

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Milá Lotty,
    Ty jsi nějaká přísná...
    Protože je zima, omezila jsem pivo, občas horké mléko s medem a trochou rumu. Jinak na vánoce určitě bubliny, a dneska mě napadlo, že bych si mohla koupit lahev Mistra Jägera, kdyby třeba přišla návštěva...
    A na chlapy, víš co...

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Milá Natálko,
    to jsi hodná, že mi přeješ...
    Jen nevím, jestli se mi ještě chce...

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Milá Míšo, přísná nejsem, jen chci pro Tebe to nejlepší! Mléko s medem a rumem neznám, kdysi jsem tak dělala ze slivovice, mléka a medu medvědí mléko. Ale mohla bych inovovat! No ale mám ruma připraveného na výrobu domácího Baileys, tak nejprve to.
    Chlapy Ti nutit nebudu, než to, co píšeš, tak asi opravdu raději nic a svatej klid.

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Milá Lotty,
    tak to jsem ráda, žes mi chlapa odpustila, začala jsem mít pocit velkého závazku, abych Tě nezklamala a měla poutavě o čem psát...

    OdpovědětVymazat
  36. [36]: Milá Míšo, na poutavé psaní TY chlapa nepotřebuješ!

    OdpovědětVymazat
  37. [37]: ....teda teď jsi mě dojala skoro k slzám. Nech si to na vánoce, Ježíšku...

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Kecko, nebul, snažím se být dobrou vílou nejen v době vánoc!

    OdpovědětVymazat
  39. [41]: Milý Jane,
    myslím, že budu skromnější...

    OdpovědětVymazat
  40. [30]: Tak kakao mám rád, ale na jeho pití, si myslím, mám ještě čas ...

    OdpovědětVymazat
  41. [43]: Náhodou, kakao je dobrý vždycky...

    OdpovědětVymazat
  42. [17]: Nevěřím Mirku, oni to také někteří muži tvrdí jen proto, protože už nechtějí nezimovat,nebude to tak i u tebe? [20]: Proč smutný příběh? Naopak veselý až moc. Znám muže, kteří jsou ze svých samot tak veselí a přešťastní, že jim nelze než závidět. Samota není pro ně vůbec smutná, ženská za prdelí by je rozesmutnila víc.

    OdpovědětVymazat
  43. [46]: ale budeš o rok starší...

    OdpovědětVymazat
  44. [48]: To budu, ale přes zimu jsem hezky zakonzervovaná....nestárnu...

    OdpovědětVymazat
  45. [49]: Jo já zapomněla, že sebestředný nestárnou!    Jsem to ale ťulpes!

    OdpovědětVymazat
  46. [50]: Že Ty mi to "sebestřednou" nemůžeš odpustit, cooo...?!

    OdpovědětVymazat
  47. [51]: Nemůžu, strašně ti to totiž závidím, já to ne a ne umět a to jsem taky padesátka a taky se mi to slovo strašně líbí, jak se to jenom naučit, sakra!   

    OdpovědětVymazat
  48. Já bych to shrnula asi takhle: lepší milý pes než protivný chlap, ne?

    OdpovědětVymazat
  49. [53]: Milá Cilko,
    shrnula jsi to hezky, budu si to celou zimu opakovat...

    OdpovědětVymazat
  50. Moc se mi líbí, že používáš, stejně jako já, názvy prvorozený a druhorozený. Asi se mi tu bude líbit .Díky za tip. Myslím, že termín zazimováno občas použiji, byť doma polovičáka mám .

    OdpovědětVymazat
  51. Jednu ubytovnu v Ruzyni znám jako místo k přespání před ranním odletem, ale tam to opravdu není nic moc, dokonce je nutné si tam sám povléct postel :).Biatlon bez Gabriely Koukalové ztrácí lesk.

    OdpovědětVymazat
  52. [57]: Milý Miloši,
    už bydlí někde v Nuslích, ale má pronajatý jen pokoj, prostě bída.Dneska ta štafeta holek docela šla, ale jsme namlsaní medailí, to je jasný...a ještě jsem byla bez psa...byl na chalupě

    OdpovědětVymazat
  53. Zazimováno. Hezký výraz. Zazimováno ve vztazích. Byť svou polovici mám, náš vztah už je zazimovaný i v létě. Jedem setrvačností. Prostě dva lidi v jednom domě vedle sebe.

    OdpovědětVymazat
  54. [59]: Milá Vendy,
    rozumím Ti. Je to smutný. Můj muž nefungoval vůbec, proto jsem se rozvedla, teď se jen zbavit dětí a psa a život bude dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  55. [60]: Bez psa bych být nemohla. Bez toho muže asi jo ...

    OdpovědětVymazat
  56. [61]: Mám psa z donucení, v malém bytě na sídlišti...

    OdpovědětVymazat
  57. [62]: Jasné, každý není takový hundfil jako já Já bych ho musela mít kdekoliv.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec