úterý 28. listopadu 2017

Betonová zahrada, Švandovo divadlo (2017)



Tentokrát jsem šlápla hodně vedle, a co je horší, táhla jsem s sebou Druhorozeného. Hra na motivy románu Iana McEwana byla pro mě (a i pro synka) příliš bizarní.

V rámci natěšení se na divadlo jsme zašli do Costy na čokoládu, latté a muffiny. Čokoláda byla v dvouuchém hrnku, syn malým ouškem prostrčil prst a pak mu nešel ven. Vyjímečně to nebyl prank, protože to zděšení ve tváři bylo naprosto opravdové. Naštěstí jen pár vteřin, než prst konečně vytáhl. To vypadá na zajímavý večer, pomyslela jsem si.

Lístky jsem nevybírala, byly mi přiděleny a byly do první řady, což by celkem nevadilo. Co vadilo, byla hra samotná. Stupidní dialogy a nesmyslné hemžení na jevišti. Všichni řvali a stejně jim bylo špatně rozumět. Představení trvá 90 minut bez přestávky. Já chci přestávky, protože po půl hodině jsem to už nemohla vydržet. Dodatečně se omlouvám, ale já se prostě zvedla a šla domů, dítě v závěsu.

A jak se odchází během představení z první řady? Blbě. Byla tma a já se dost špatně orientuju. Druhorozený se styděl a nechtěl jít první, já se přerazila o schod a pak narazila do zdi. A že se mnou synek už nikam nepůjde, nemusím asi psát.

P.S. Bloudičko, nula z pěti.


 

Zdroj: Švandovo divadlo

33 komentářů:

  1. Tak doufám, že z představení nemáš modřiny!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Dorko,
    modřiny snad ne, ale i teď si připadám hloupě, nikdy jsem během představení neodešla...na druhou stranu takovou hrůzu jsem ještě neviděla...vůbec jsem se nechytala...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hele, to bych o odchodu asi uvažovala i já. Myslím, že si to můžeš odpustit.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuju za velkorysost, tak já si odpouštím, ještě aby mi odpustil Druhorozený za zkažený večer...

    OdpovědětVymazat
  5. Vyjímečně to nebyl prank...ty jsi hypermoderní matka, jsem si musela vygooglit co to je :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se mi ještě nestalo, že bych z představení odcházela jako agent s teplou vodou, to musel být oser první třídy. Ale vždy je něco poprvé, alespoň jste měli šatnu sami pro sebe a nemuseli jste stát frontu.
    Kultuře zdar

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: též jsem úplně koukala jak je hypermodérníjinak kdysi jsem byla v divadle na Johance z Arku, myslela jsem, že se u toho zabiju...naštěstí tam byla přestávka, takže během ní jsme odešli

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:,[7]: Mé milé čtenářky,
    Druhorozený si ze mě dělá prdel neustále a pak vítězoslavně zařve, že to byl prank...
    Věřím, že své syny vychováte lépe...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Milá Blondýnko,
    byl to fakt trapas, šatnářku jsme museli hledat, ona se bála rozsvítit...

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: budu se snažit ale vzhledem k tomu, že manžel je stejný jako tvůj druhorozený tak nevím nevím

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ježíš, Klávesničko,
    tak to bude peklo...

    OdpovědětVymazat
  12. Lepším řešením by bylo předstírat mdlobu
    Představení by se nutně přerušilo (to mají za to!), tebe by odnesli ze sálu (nepraštila by ses a ještě by jsi poznala pár nových lidí) a nakonec by ti jistě ještě dali napít (koňak asi ne, a le stejně dobrý). Geniální, nicht wahr?

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Milý Glosátore,
    původně jsem chtěla odejít co nejrychleji a nejtišeji...
    No, nepovedlo se...
    Tvé řešení je opravdu geniální, ale nemám ty správné koule...

    OdpovědětVymazat
  14. Představení neznám, ale přestávky taky potřebuji! Moje mamka vydrží vedle mne sedět jak kecka (stejně asi ostatní diváci), já nemohu vydržet, a tak se všelijak kroutím, ale někdy je to neúnosné). Hrnek - prst - švanda!

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Milá Lotty,
    Druhorozený je vážně neuvěřitelný...

    OdpovědětVymazat
  16. Tak snad příště budou dojmy z divadla lepší

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem to viděla, při generálce. Je to představení hodně drsné a šokující, horor jak vyšitý, nechybí ani incestní láska mezi sestrou a bratrem, vrcholí nahotou čtyř postav. Naturalistický až na dřeň, přesto jsme s kamarádkou vydržely až do konce Přiznávám, že tohle můj šálek není

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Milá Eliss,
    teď si dám chvíli voraz...

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Milá Evo,
    tak to jsi prostě lepší...já bych se z toho zbláznila...
    Druhorozený po pěti minutách řekl, že bude spát...

    OdpovědětVymazat
  20. Jednou jsem takhle odešla z představení s Duškem, prostě se mi ten humor, smích lidí a nedýchatelno nelíbilo a než tam padnout, šla jsem. Nebyla tam naštěstí tma a když pak za mnou vyšel vyjevený AP, proč jsem odešla, řekla jsem mu rovnou, že takový druh představení nemusím.

    OdpovědětVymazat
  21. Asertivní to přístup nelíbí se tak prostě odejdu., ale třeba tam byli většinou tací co ti takhle vyžadují...proti gustu...

    OdpovědětVymazat
  22. Nedávno jsem byla na baletu a můžu jen chválit. Doporučila bych ti Vinohradské divadlo nebo ABC.

    OdpovědětVymazat
  23. Na začátku jsem se nad zaseknutými prstíky musela pousmát, každopádně chápu, že z pohledu synku mu do smíchu rozhodně nebylo.Doufám, že příště už bude divadlo lepší :) občas se prostě nepovede :/

    OdpovědětVymazat
  24. [20]: Milá Sugr,
    jak jsem asi (určitě) hysterka, tak jsem byla úplně zuřivá...já bych tam tu hodinu už nevydržela...

    OdpovědětVymazat
  25. [21]: Milý Jane,
    jen jsem se cítila blbě kvůli hercům a lidem, kterým se to představení líbilo...a já se tam mlátila o schody a zeď...

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: Milá Nudistko,
    dávám přednost menším divadlům, asi znovu zkusím Ungelt nebo Divadlo v Celetné...

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: Milá Elis,
    vzhledem k tomu, že synkovi bude za pár měsíců osmnáct, zádrhel s hrnkem mě věru překvapil...

    OdpovědětVymazat
  28. Hrnek je dobrý... Bohužel pro mě furt říkám že jsem jako on. Mně včera musela rodička přijít pomáhat do kabinky servat ze mě rifle, protože jsem neodhadla velikost a dolů mi prostě nešly...

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Ty jsi trumpetka, začínám Ti věřit...

    OdpovědětVymazat
  30. [5]: To bylo jedno z prvních slov, které jsem se od puberťáka naučila .

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Milá Jano,
    zdatná matka se pozná hned...

    OdpovědětVymazat
  32. Ty jsi ale pilná divadelní divačka.Já jsem jednou z divadla kdysi dávno také odešel, ale o přestávce, byli jsme s jednou slečnou na hře od bratří Mrštíků a vypjaté srdceryvné scény nás se nám zdály k našemu rozpoložení tak vzdálené, že jsme šli raději do vinárny s barovým orchestrem :).

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: No jo, Miloši,
    ale tady přestávka nebyla...a 90 minut bych jednoduše nepřežila...
    Také bych raději volila vinárnu, my se synem jsme jeli domů.

    OdpovědětVymazat

O konturce