neděle 9. prosince 2018

Pořád to nechápu

Kristina vymyslela, že spolu půjdeme v neděli na snídani, zase taková akce "holky s holkama", a protože třetí do party byla její malá Evička (5,5 roku), výběr kavárny se řídil hlavně jejím vkusem. Café Chloé. Den předem jsem si vygůglila, kam vlastně jedu. A byla jsem upřímně zděšená, Kristina říkala něco o květinové stěně, která Efku nadchla, ale to co jsem viděla, předčilo všechna moje očekávání. Já vím, jsem stará a konzervativní, obliba selfie mě naprosto minula, ale fotit si kabelky v kavárně? Heč, podívejte se, kde byla moje kabelka.



Přijela jsem se značným náskokem, asi 12 minut před otevírací dobou a protože byly otevřené dveře, vnikla jsem dovnitř. Říkala jsem si, že třeba o adventu otevírají dříve. Neotvírají, aby byli tak hodní, že mě nevyhodili. Zabrala jsem tedy okamžitě jeden ze dvou stolků u stěny. Kavárna je titěrná, věšák nikde a kabát na těch kytkách nedržel. Moje holky měly trochu zpoždění, mezitím se nahrnulo dost lidí. Nechci být vošklivá, ale dávno nepamatuju tak neschopnou obsluhu. Holčiny byly milé, ale totálně mimo, kafe nosily obouruč. To i já ho do zasedačky nesu sebevědoměji a zvládnu i dva hrnky. Hlavně nosily všechno zvlášť a se značnými pauzami. Muffin. Káva. Ovesná kaše. Prosseco. Jahodová limonáda. Latté. Druhé prosseco a wrap jsme musely připomenout. Kaše byla vynikající. Na bubliny každá sklenička jiná.

Jakmile se uvolnil druhý stolek u květin, dospělé ženské! se okamžitě přemístily. I naše skupinka byla sledována ostřížím zrakem a než jsme se oblékly, dáma připravená vystartovat hrabala nohou pár minut naprázdno. A nakonec jsme neodolaly a též pořídily fotku. Takovou trochu jinou.


Aby vás to nepletlo, zajíček je Efčina kabelka
Zdroj: Kristiny mobil

60 komentářů:

  1. No, proč si nefotografovat kabelku, když už si jí fotografovala i Dorka! Hlavně nezůstat pozadu! Zrovna jsem si udělala inventuru a naládovala do Bloglovin vše, co "úžasný" Blog.cz ztratil. A hle! Už je tady!Mimochodem, zajíc dělá konkurenci mému Fridolínovi, co není kabelkový typ!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Dorko,
    fotky kabelek prostě nechápu, a že jich tam bylo...a jasně že samý značkový...

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych si nechala chutnat. V kavárně si vždy taky dávám plno věcí. A když to jde, sladké si fotím taky. Někdy, ale je možné se mi tam připlete i bunda s kabelkou. Nějaké to závažíčko tam musí být :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda. Mám růžovou ráda, ale tam je to nějak... hodně Hlavně že chutnalo. Ta druhá fotka je teda lepší

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Já nejsem na zajíčky, radši bych chtěla tu kaši

    OdpovědětVymazat
  6. Ta stěna je fákt z růží? Honem, kde to je!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Milá Joino,
    hezké jídlo si taky občas vyfotím, ale ty stylizované fotky na Instagramu byly na mě prostě moc...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Milá Meduňko,
    ta ovesná kaše byla fakt skvělá, s kokosem a ovocem a ještě něco...

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Milá Vendy,
    růže jsou látkový, už se trochu třepí a jsou maličko vošahaný...
    Na fotkách to každopádně vypadá líp.
    Vinohradská 67, Praha 2
    https://www.instagram.com/chloeprague/?hl=cs

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Ale prosim tě! Vtipný kaše už ses určitě přejedla! Nech taky něco jinejm!

    OdpovědětVymazat
  11. Ráj pro princezny a bárbíny, mě by tam nedostali ani párem volů, vyfotit si tu stěnu a zveřejnit někde, tak se hanbou propadnu.
    Ale jako pozadí pro nevěstu v bílém by to mohlo být fajn.
    Co se chtivosti ostatních hostů týče, v některých případech jsem taky taková, třeba když si nutně potřebuju pohladit nějaké zvířátko.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Milá Bobouš,
    respektovala jsem Evčin výběr. Příště vybírá Kristina... a půjdeme do nějaké hipsterské.

    OdpovědětVymazat
  13. ...no jak mi porostlo sebevědomí?? též nosím kafíčko,ale elegantně v levé ruce jako pa Obrst v Puppu,když dvě,tak obě v levé ruce,podšálky pod sebou,šak to dámy  znáte     

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Milý Johane,
    z fleku by Vás tam mohli zaměstnat, pozvedl byste rapidně úroveň podniku...

    OdpovědětVymazat
  15. Šlendrián vládne světem, Českem zvlášť.
    Pobavila mě ale hrabající noha.
    Hezký Advent.

    OdpovědětVymazat
  16. No aspoň na fotkách to nevypadá špatně

    OdpovědětVymazat
  17. Když to máš popletený, víš? To není: Heč,  koukejte, kde byla moje kabelka. To je: Koukejte, co mám za kabelku. Takhle smýšlející dámy si to fotí na instagram hlavně proto, že jsou zvyklý si kvůli fotce aranžovat si šišky a listí do postele a hodí se jim to do feedu, což je věc, na kterou maj mozek zapnutý vlastně nonstop. Takovýhle nastavení my, běžné smrtelnice, nemáme...

    OdpovědětVymazat
  18. Ou, rozklikla jsem si ten instagram. A jako jo, myslím si, že růžová je hezká, příjemná barva. Ve zdravé míře. A docela se mi ze všech těch fotek dělá blbě. Jediná přirozená a nehraná je ta s tou malou holčičkou někde až na devátém řádku, o zbytku úplně nevím, jak smýšlet. Mozek mi při té snaze hází error.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Milý Mirku,
    díky a též hezký týden...

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Milý Jane,
    ve skutečnosti jsou kytky už trochu zaprášené...

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: ...a já jsem to asi tušila, že s kabelkama je to trochu jinak, milá Atheiro... [19]: Ta holčička je krásná, a u těch pětiletých tomu focení rozumím.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak jo, koukla jsem na fotky a začínám litovat, že to mám tak z ruky.
    Já bych se tam chtěla taky vyfotit.
    Ono v těch teplákách, s umaštěným culíkem a s rozedraným špinavým batohem, to by byla fotečka.
    Jooo, já tam chci taky...

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: I Ty, Baruško...?!
    Musíš tam být před otevírací dobou, abys zabrala stolek u stěny...
    Musím dát ten odkaz přímo do článku, to se FAKT musí vidět, jinak by jeden ani nevěřil...
    Pojedeš s Vendy..

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Nepotřebuju být u stěny. Psalas, že to tam je maličký, ne? A já jsem prostorově výrazná, stejně by ta stěna nebyla vidět.

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Trubičko,
    je to tam malý, ale ty kytky jsou až do stropu...

    OdpovědětVymazat
  26. Teda na titulce Blogu cz. 2 chlubilky, to je síla Pade!   
    Ale musím ti říct upřímně - tvé fotky jsou hezčí, heč!

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Jo jako že bych tam měla jen hlavu... No, to by zas nebyl ten správný teplákový efekt.

    OdpovědětVymazat
  28. Zas mi nejdou vkládat komentáře? ¨[26]: To jako jen hlavu? Když to by tolik nevyniklo.

    OdpovědětVymazat
  29. [27]: Milá Sugr,
    to víš, já jsem spíš kavárenská povalečka než hráčka bowlingu, i když ten si taky někdy hodím...

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Baruško,
    vážně se tam vejdeš celá, teda pokud nemáš rozměry 10mx10m...

    OdpovědětVymazat
  31. Jsou to kytky umělé nebo sušené? Dobrý nápad, ale asi spíš na škodu věci.

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Milá Cilko,
    kytky jsou látkové, trochu se už třepí.
    Byznys plán to je dobrý, nedovedeš si představit, co tam ty holky vyvádějí...

    OdpovědětVymazat
  33. To je tak sladký, že se mi z toho asi zkazí všechny zuby!

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: Milá Janinko,
    jedna návštěva stačila a nikdy více...

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to je dobrý... Jako proč zrovna kabelku fotit nechápu, ale ta stěna je hezká a originální a rozhodně super marketingový tah... Očividně

    OdpovědětVymazat
  36. [38]: Milá Betty,
    nápad určitě dobrý, inspirace z Británie a než se tu všechny holčiny z Prahy a přilehlého okolí vyfotí, kšeft se bude točit...

    OdpovědětVymazat
  37. Koukla jsem na ten instáč a musím říct jen jedno. Kavárna pro Barbie a la Sex ve městě.... glum, glum, glum .... zlatý prvorepublikový kavárny! Hele a co ty Barbíny , jak koukali na to, že jim kazíš věkovej průměr? Ty vole, teď mi naskočila v hlavě Blondí, ta by to tam rozsvítila!!!      akorát mne zas b.cz. štve, že se mi nezobrazují odpovědi na koment, vůbec mi nepřijde upozornění

    OdpovědětVymazat
  38. Diky za početní.Navštívil jsem jednu kavárnu docela nedávno.Je to také malá obrazová galerie a vystavoval tam můj kamarád.Už mě tam neuvidí.Obsluha vázla a byla zmatená.Nejspiš z toho, že jsem v tom babinci byl jediný chlap.

    OdpovědětVymazat
  39. [40]: Hele, nebuď vošklivá, jedna holčina tam byla s matkou, ta byla jen o fous mladší než já.
    Blondýnka by je srovnala... Třeba tam se Soptíkem vyrazí na focení...

    OdpovědětVymazat
  40. [41]: Milý Františku,
    zřejmě je návštěva muže naprosto rozhodila...

    OdpovědětVymazat
  41. Tak ta fotka s kabelkou nemá chybu Ta vaše samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  42. [44]: Milá Sluneční,
    to byl nápad Kristiny, ona je šikulka.
    My prostě fotily po akci...

    OdpovědětVymazat
  43. Fuuuha, tolik růžové by ani prvorozená nesnesla a to ji má dodnes ráda.   
    Za to já bych se kochala, ale těmi sladkostmi.

    OdpovědětVymazat
  44. [46]: Milá Marcelo,
    kdyby tam neměli tu stěnu, moc lidí tam nebude...výběr nebyl moc velký a obsluha tragická...

    OdpovědětVymazat
  45. Látkové, ty jo. Jak se to asi udržuje? Vyperou celou stěnu v pračce...

    OdpovědětVymazat
  46. [48]: Milá Cilko,
    už je ta stěna zaprášená a kytky se třepí...

    OdpovědětVymazat
  47. Kvetinova stena je pekna...ale jak to popisujes, zni to jako desna snobarna teda Ja bych sla v softshelce, se psem a vyfotila si treba sacek na exkrementy, to by bylo.

    OdpovědětVymazat
  48. Zase jsem tu zavítal a zase mám hlad. O.o

    OdpovědětVymazat
  49. [50]: Milá Martinko,
    a založíme novou anti stránku na Instagramu...

    OdpovědětVymazat
  50. [51]: Milý Moe,
    to nic není, to já se u Tebe jednou bála...

    OdpovědětVymazat
  51. [53]: Nebój, dáme po šťopičce a odvaha hned vzroste.

    OdpovědětVymazat
  52. Tam by se mi asi moc nelíbilo :).

    OdpovědětVymazat
  53. [55]: Milý Libore,
    to je naprosto v pořádku, chápu...

    OdpovědětVymazat
  54. Asi nechápu dnešní svět - a po zhlédnutí tohoto ani nechci

    OdpovědětVymazat
  55. [57]: Milá Nem,
    nic si z toho nedělej, já jsem taky úplně mimo...

    OdpovědětVymazat
  56. Jo, ještě ze nás ti naši synackove drží trochu v obraze

    OdpovědětVymazat
  57. [59]: Můj gynekolog říká, že mě udržuje mladou... že vím, co je prank a meme...bych se bez toho klidně obešla...

    OdpovědětVymazat

O konturce