sobota 18. září 2021

Výlet na Rhodos II

Těsně před odjezdem jsem udělala školáckou chybu, vygůglila si recenze našeho hotelu. Nebylo to hezký čtení. V práci mě sice Romča uklidňovala, že recenze píšou hlavně naštvaní hosté a ti spokojení se neobtěžují. Protéká záchod, špinavá koupelna, do bazénu se smí jen do šesti, jídelna jak závodka, jídlo neochucené a neslané, maso udušené na troud.
 
A víte co? Záchod opravdu protékal, ale opravili ho už po druhém upozornění. Koupelnu jsem si zblízka moc neprohlížela, a když jsem omylem odkopla mřížku kanálku v podlaze, vylezl obrovský šváb. Teplá voda tekla minimálně. Bazén mě nezajímal, nemám bazény ráda. Jediný kontakt bylo sáhnutí na dno v dětské části pro odfouknutý kapesníček. Ovšem kvalita jídla byla pro mě opravdu velký problém. V souvislosti s cenou pobytu jsem se cítila podvedená. Maso vysušené, že mě nebavilo ani kousat. Za celý život jsem nesnědla tolik hranolek, ty byly i slané. Řecký salát byl vynikající, jen v něm sýru feta bylo míň a míň, až zmizel úplně.
 
Naštěstí moře všechno zachránilo. Příjemnou procházkou přes rozkvetlý lepší resort okolo minimarketu a velmi sympatického baru. Pláž oblázková, dostatečně široká a dlouhá, voda teplá a čistá. Miluju moře! Maličko jsme přeháněly cvičení, já skoro dva roky necvičila, a teď třikrát denně 45 až 60 minut byl fakt nářez. Cvičení před snídaní u bazénu, před obědem aquaerobik v moři a před večeří zase u bazénu. Byly jsme jen čtyři cvičenky a dost dobře nešlo hodinu zatáhnout, Ivča si hned všimla. Kde jsou ty časy, kdy nás bylo ke třiceti a dvě cvičitelky. To Ivuška ztrácela přehled.

P.S. Zdravím Bibi, která nás svojí něžnou slovenštinou vrátila do dob společné republiky.





Pití koktejlů v hotelovém baru bylo život ohrožující, cestou na pláž nás zachraňovala tahle krásná barmanka 


OMOUVÁM SE, ALE STÁLE MI NEJDE ODPOVÍDAT NA KOMENTÁŘE.


5 komentářů:

  1. No jo, na řeckém salátu se nedá moc zkazit, když jsou v něm řecké suroviny :-). Odpovídat se pořád nedá, ale naštěstí se dá vložit komentář vložit aspoň na základní úroveň. Tedy, aspoň doufám, že to vyjde, když do toho klepnu :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že bylo aspoň to moře, jinak doporučuji vše předem zjistit. Ty recenze jsou aspoň trochu pravdivé vždy. Už slyším naši babi- "na každém šprochu, pravdy trochu. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten hotel hodně zamrzí :(. Moře vypadá nádherně <3 jak dlouho jste tam byly? Já byla u moře jednou v roce 2009, domácí říkal, že jsme zrovna chytli nejhorší počasí za 50 let :D každý den bouřka. Od té doby jsme se neodvážili, ale musíme to prolomit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, alespoň že moře bylo parádní. Je to smůla, ale zřejmě na těch recenzích něco bude. Já už také nebyla cvičit skoro dva roky, ale od října bychom zase měli začít. Navíc mi pořád chutná pivo, takže nějaké to kilo přece jenom naskočilo. Ále co, v mém věku už je to tak trochu jedno. Měj se krásně, zdravím 😜

    OdpovědětVymazat
  5. Cvičit? Myslím, že ani moře by mě nedonutilo. Smekám, Mišpulko. :-)

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec