středa 22. června 2022

P.S.

Po dvou měsících reklamování stolu, jsem v zoufalství napsala truhláři, který kdysi u Prasátka dělal nějaké drobné opravy ve starém bytě, jestli by mi stůl nedal do stavu, aby by se u něj dalo konečně jíst. Je to velký chlap a velký sympaťák a moc se mi tenkrát líbil. Nechápu, proč jsem ho neoslovila rovnou, místo toho kopyta z Boleslavi. Popsala jsem mu situaci a přiložila i odkaz na minulý článek na blogu. 

Zavolal a strašně se smál. Přijel a smál se ještě víc. Nerad prý hodnotí práci druhých, tak si jen tiše mumlal: Hm, proč je ta deska tak vysoká, celý je to takový masívní, hm tady je to lepený, tady vykytovaný a opravený, ty desky jsou jen přibližně stejně široké, hm je to celý nějaký šikmý. Lehnul si na zem a zkoumal stůl dál. Do opravy prý nepůjde, všechno je špatně, ale samozřejmě mi může vyrobit stůl nový.

Takže další dohadování s přespolním truhlářem. Začala jsem vyhrožovat právníkem, ale protože jsem měkká, slíbila jsem zaplatit cenu materiálu, jen abych se té hrůzy zbavila. Nedovedete si představit, kolik si za ty klády napočítal! Ale jsem šťastná. Zaplatila jsem opět zálohu, jsem zocelená a vím, že si musím dát pozor na výšku lubů.



Další nový stůl bude vyrobený do 20. prosince, už nyní jsem úplně hrbatá.

15 komentářů:

  1. Šmarjápano, to je anabáze! :D Tak na Štědrý den budete stolovat u nového stolu. Snad. Moc moc držím všecky palce, aby to tentokrát bylo perfektní. ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bev,
      jsem přebornice ve vyrábění problémů...-:D
      Doufám, že ty Vánoce zvládneme už normálně.

      Vymazat
  2. Hele, to mi připomíná mý zkratky v životě. Vždycky když se na nějakou vydám, zjistím, že to je místo zkratky běh na dlouhou vzdálenost a že kdybych se na ní vykašlala, udělala bych líp. Navíc nikdy ani nevím jestli to byl vůbec dobrý nápad. Tak snad tenhle truhlář bude lepší a ty si štědrovečerní večeři prostřeš na novém!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      kdybych víc přemýšlela, mohla jsem si ušetřit spoustu starostí a taky peněz. Nadarmo se neříká, že za blbost se platí.

      Vymazat
  3. Já nevím, co na to říct. Asi "no ty vole?!?"
    Ale zase - Štědrý den tu je bez jednoho dne za šest měsíců, to je cobydup, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      spadla jsi mi do spamu :(.
      Už ke mně na blog skoro nikdo nechodí a když přijde, je ve spamu :-D. Já jsem fakt klikařka.
      Myslela jsem si, že když nebudu mít stůl, přestanu jíst, resp. omezím, ale už jsem si zvykla žít permanentně v bufetu :-D.

      Vymazat
    2. Míšo, to je normální, to nebude tebou :D, v administraci každou chvíli někoho lovím ze spamu, vůbec netuším, proč to tak poslední měsíce je.

      Vymazat
  4. Nu, co naděláme. Jak se říká v Jistě, pane ministře, "byla to cenná zkušenost".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      jsem moc ráda, že ke mně ještě zabrousíš.
      Já jsem si na blogspotu pořád nezvykla, už rok pláču po Blogu.cz, asi bych měla vyhledat odbornou pomoc :(.

      Vymazat
  5. Míšo, tak to je hodně blbá zkušenost. Přeju ti, aby to napodruhé vyšlo a štědrovečerní večeře už bude u pořádného stolu. Měj se, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      doufám, se těch Vánoc ve zdraví dožiju. Začíná mi to připadat strašně za dlouho :(.

      Vymazat
  6. Mrzí mě, že máš se stolkem takové starosti. 20.12. je dlouho, ale je to den mých narozenin, to musí vyjít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      ještě mi tu padají komentáře do spamu :(
      Doufám, že Ti v prosinci nezapomenu popřát!

      Vymazat
  7. Míšo, lidí, kteří mají rádi své řemeslo a rozumí tomu, co dělají nějak rychle ubývá. Prachy jsou až na prvním místě. Sice se přiznám, že stůl, který sis nechala udělat mi připadne spíše jako zahradní nábytek, více se mi líbí deska vcelku, ale můj vkus neomlouvá šmejda, který ani nedokáže uznat tak závažnou chybu. Tedy reaguji zde i na předešlý příspěvek. Držím ti palce ať už se co nejdřív přestaneš u jídla hrbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marijko,
      mně připadala deska v celku u tak velkého nudná, tak jsem si dopřála opravdu velké vzrušení :-D Zachránil mě Patočka, přivezl mi starý stůl, který jeho syn už nepotřeboval. Do Vánoc bych asi nevydržela...!

      Vymazat

Zazvonil zvonec