pondělí 18. července 2022

Patery zelený šaty

Před rokem jsem se vás snažila okouzlit Sbírkou infantilních triček. Poctivě musím napsat, že můj psychický stav se nelepší, máma mi nabídla, že s ní můžu jezdit do Bohnic na terapie. Její paní doktorka je prý moc hodná. Máma si myslí, že já si myslím, že jsem žába. Koupila jsem si patery zelený šaty. Ne samozřejmě najednou, ale postupně. Popravdě jen na třikrát. Začala jsem už loni. Za tři stovky i s igelitkou jsem si v Takko koupila první. S volány dole. Nadšeně jsem v nich vtančila v práci do kuchyňky a s výkřikem Mám nový šaty! se zatočila. Láďa, mladý a hezký laborant z mikračky, se zatvářil úplně stejně jako v podobných situacích Druhorozený. Nevěřícně vrtěl hlavou a oči otáčel v sloup. Jsem si ho nevšimla, no. Viděla jsem jen kolegyně. Pak byl rok byl klid. 

Moje kamarádka Daša, jedna z Vyšehradských matek, chodí moc hezky a vkusně oblíkaná, když ji chválíme, pokaždý řekne, že je věrná malému obchůdku v Košířích. Když má nový šaty Zuzana, Dáša jenom suše podotkne, že má skoro stejný za poloviční cenu. Letos v květnu jsem to už nevydržela a jela se do krámku podívat. Byla jsem fakt spokojená a vybrala si dvoje zelený šaty a žlutou blůzu. Dnes jsem jela s mámou a býlet, slovy dvouletého Druhorozeného na výlet. Vymyslela jsem, že vyrazíme obhlídnout hadříky do Košíř a pak procházkou dojdeme na Klamovku na oběd. Sraz na Andělu. 

Prodavačce jsem se smíchem řekla, že jestli si zase budu chtít koupit zelený šaty, ať mi je prostě neprodá. V tom mrňavým kvelbu jsme byly přes hodinu. Zákaznice plynule přicházely a odcházely, navzájem jsme si hodnotily vybrané šaty a doporučovaly další. Matka byla líná pořád se svlékat a oblékat při zkoušení každého nově objeveného kousku, ale pobíhat mezi stojany jenom v prádle jsem jí zamázla. Vybrala si moc hezké bílé šaty s drobným květinovým vzorem. Já jsem si vyzkoušela deset modelů a vybrala další dvoje zelený. Prodavačka se opravdu zdráhala mi je prodat, ale zle jsem po ní loupla očima. A ona vědoma si rčení, že bláznům se nemá odporovat, mi dala stovku slevu a pěknou igelitku s kopretinama.

Procházka po frekventovaný Plzeňský teda nic moc, ale na Klamovce byl klid a krásný stín. Pěkně jsme začunily, máma vrabce a malou plzeň, já líčka s bramborovou kaší a fofolu. Další výlet plánuju až na podzim a jsem ráda, že bydlím na Černým Mostě a ne blízko, jak si smutně stěžovala jedna zákaznice, pro kterou se obchod stal vyloženě drogou. Na podzim mají v nabídce i kabelky, batohy a barevný punčocháče.





35 komentářů:

  1. Miso, vybrala jste si dobre. Zelena je super!

    Hezke leto Vam preje

    Radka

    P.S. Tesim se na reportaze z vyletu i z prace. Jste megavtipna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko,
      děkuji moc za chválu. Jen šaty na fotce nevypadají moc hezky, ale v tom mým malým bytě není místo na focení, a to jsem přemýšlela i o garnýži.

      Vymazat
  2. Míšo,není ti to blbý mít vše zelené? Co když po tobě skočí ropusak,na druhou stranu,možná se promění v prince😱🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fukčárinko,
      prince bych brala hned.
      Taky mám pocit, že jsem se zbláznila, ale zelená asi frčí, protože jinak to nechápu. Zkoušela jsem i krásné lněné béžové šaty, vynikající střih, ale ta barva mi prostě nešla. To jsme se teda všechny holky v krámě shodly :-D

      Vymazat
  3. Ahoj Míšo, mě to divný nepřijde. Zelenou mám ráda, mám taky zelený šaty, takže mám pochopení ! Já mám zase troje lněný šaty úplně stejný akorát v jiný barvě :o). Udělala jsi dobře ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      letošní léto mým nákupům přeje.
      Troje lněný šaty v různých barvách naprosto chápu. Před časem jsem si koupila černo bílý asymetrický, jinou barvu u nás neměli, ale pak jsem na netu viděla růžovo bílé a hned si pro ně jela. Jenže měli i modro bílé, které byly bezesporu nejhezčí, ale mít černý a modrý mi přišlo už hloupý, tak mám jen černý a růžový.

      Vymazat
  4. Vybrala sis hezké kousky :) já mám strašně ráda červenou. Když jsme byly se ségrou malé, ostatní nás poznávali jen podle barev u oblečení. Všechno jsme měly stejné, jen já měla červenou barvu a Hanča modrou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      červenou mám taky ráda, ale v oblečení jsem málo odvážná.
      V mládí jsem znala dvojčátka, Terezku a Kristýnku a zpočátku jsem je rozeznávala jen podle náušnic. Jedna, myslím Terezka, měla modré kamínky a druhá červené.

      Vymazat
    2. Náušnice jsme taky měly podle barev :)

      Vymazat
    3. Náušnice jsou pro rozeznávání dvojčat velmi praktické, ale nevím, jak teda u kluků :-D

      Vymazat
    4. Ti mají asi chudáci velký problém :D nebo spíš chudáci rodiče a okolí :D

      Vymazat
  5. průser je, že já když jsem na chatě, tak se tam nedostanu, neb do Prahy dorazím v sobotu v době kdy už asi zavírají. A v týdnu jedině když mám dovolenou což teď nehrozí. A počítám, že v neděli mají zavřeno.... možná až budu doma po operaci, mohla bych si udělat cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      mají otevřeno jen po-pá 10-17.
      Mohla bys u mě přespat, pokud Ti nebude vadit to skladiště, vyklízení pokoje po synkovi se nějak zadrhlo :-D

      Vymazat
    2. Tohle by nebyl problém, jen bych musela být v Praze v týdnu. A to zas děláš....

      Vymazat
  6. Já bych brala zelenou ve smaragdovém odstínu střihnutém mechovou.....

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí ty zelené s volánem asi nejvíc👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      takový se měla mít do školky, teď se v nich točit je fakt blbý, ale mě to hrozně baví...!!!

      Vymazat
  8. Jsou moc hezké. A já to chápu. Jsem ten samý případ, jen v modrém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko (předpokládám),
      moc děkuju za podporu. Dáša preferuje modrou a šedou. Ty prostřední s proužky má v modré, Zuzana ve stejných bleděmodrých přišla včera k rybníku. Dana si stejné ale červené koupila v Itálii. Olina je prý má taky. Katka si je povinně koupí, protože v září všechny letíme na Mallorku. Tj. šest bab ve stejných šatech, budeme vypadat jak chovanky blázince :-D.

      Vymazat
    2. Mallorka bude osvěžena, si myslím.

      Vymazat
    3. Milá Hanko,
      místní budou úplně na větvi...:-D

      Vymazat
  9. Zelená a fialová jsou prý barvami záporáků :D, líbí se mi, ale marně přemýšlím, jestli jsem někdy něco podobně zbarveného ve svém šatníku měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      už jsem Tě vylovila, musím si komentář víc hlídat.
      Zelená asi teď vážně frčí, jinak to není možný. Kdysi jsem měla fialové kamaše a prostírání, cca před třiceti lety :-D

      Vymazat
  10. To znám z dějin malířství: Máš prostě zelené období :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      to je krásný, to budu používat, až se mi budou smát, že jsem jak Česílko.

      Vymazat
  11. Milá Míšo, jak jsem se pobavila nad vaším vtipem! já vás žeru:) za mě lněné top! miluju sekáče, jsou pro mě drogou, ikdyž si tam nemusím nic koupit, prostě to překvapení, když něco objevíš a víš, že to je ono! Krásné zelené lněné na mě vykoukly, takže mám taky jedny a jsou boží:) Krumlenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Krumlenko,
      miluju takovýhle komentáře. V poslední době fakt málo píšu, ale tohle je motivace jako hrom.
      Já v sekáči nakupovat neumím a moc mě to mrzí, nemám tu trpělivost, ten tah na branku. Kolegyně Naďa nakupuje snad jenom v sekáčích a chodí skvostně oblíkaná.

      Vymazat
  12. Letos si šaty opravdu užiješ. Mně se líbí všechny a zelenou mám moc ráda, takže za mě super. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bev,
      to jsem moc ráda, že jsme ve shodě.
      Ta zelená musí být teď moderní, jinak nechápu, že je v nabídce tolik oblečení. Různé blůzy a košile jsem v obchodě z finančních důvodů musela nechat :-D

      Vymazat
  13. Míšo, já mám zelenou barvu docela ráda, ale až v posledních letech. Já bych brala ty proužkované a kytičkované, ty se mi líbí moc. Měj se krásně, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      jsem moc ráda, že se Ti libí.
      Kdybys měla ty proužkované, mohla bys s námi jet v září na Mallorku, viz moje odpověď výše, jak nezávisle na sobě máme všechny stejné šaty z různých obchodů.

      Vymazat
  14. Míšo, asi jsem ve spamu. Chodí mi upozornění na nové komentáře tady, ale já jsem ztracená, Komentovala jsem před pár dny, stává se mi to dost často napříč všemi blogy 😟.

    OdpovědětVymazat
  15. Vnučka se babičce posmívala, že má žabičkové šaty. Teď si sama na dovolenou koupila také zelené. Zelená je letos prostě hit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Mirku,
      taky si myslím, že zelená má teď svůj rok, jinak to není možný, v životě jsem měla jen dva zelený svetry :-D

      Vymazat

Zazvonil zvonec