sobota 8. října 2022

Planeta Praha (2022), ČR

Dojemný. Vtipný. Poučný.

Mé oblíbené kino Atlas. Šla jsem sama, protože se mnou nikdo nechtěl jít!  V sále jedenáct lidí, z toho tři děti a byly moc hodný. Měla jsem celou poslední řadu pro sebe, rozvalovala jsem se na krásné, červené plyšové dvojsedačce. Vtipný komentář Jirky Macháčka mě několikrát rozesmál nahlas. Dojímala mě urputnost zvířat přizpůsobit se a přežít na lidmi anektovaném území. Styděla jsem se za odpadky na březích Vltavy.

Nevěděla jsem, že stádo muflonů vysazených před šedesáti lety v Kunratickém lese, vyhnali do areálu Thomayerovy nemocnice psi. Štěkající psi lidí venčících v lese. Stádo je už dost početné a budí respekt. Je to několik let, co jsem v nemocnici byla, ale velmi dobře si pamatuji italský manželský pár, který s otevřenou pusou na muflony koukal a pak rychle natáčel na mobil. 

Možná jsem čekala ještě víc zvířat, ale všichni se nevejdou a zklamaná rozhodně nejsem. Bezvadná hudba Ivana Achera, dramatická v  napínavých okamžicích jak v hollywoodským trháku. Doporučuji všem, nejen Pražákům, a pokud ještě chodí děti "se školou" do kina, Planeta Praha je rozhodně dobrý tip. Na ČSFD 80 %.

Na závěr cuba libre v příjemném bárku v kině. Ten krásný barman nebyl, ale holčina byla taky milá.






21 komentářů:

  1. Zdravím Míšo. Také bych natáčela. Pro mne by to byl také zážitek, v nemocničním areálu mufloni. Ale to kino sis užila i sama, jak koukám i se zavřením v baru. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. O muflonech v Thomajerce vím dlouho, ale kolik jich tam je, to fakt nevím. Je pravda, že Praha jako město je hodně, hodně zastromovaná a zalesněná, takže se tu nachází hojně zvířeny a ptactva. myslím že na město opravdu hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      pod článkem v odkazu je video, kde je to stádo vidět a je to FAKT STÁDO.
      A zápasy samců ve filmu, to bych se vážně bála. Neuvěřitelný.
      Na výrobě se podílela ČT, tak si nenech pak ujít uvedení v televizi.
      Já bych klidně šla znovu do kina, ale synek stále nechce :-D

      Vymazat
    2. Taky tenhle film chci vidět. A kino Atlas mám právě z kavárny prakticky na dohled :-).

      Vymazat
    3. Milý Petře,
      rozhodně na film vyraž.

      Vymazat
  3. Tenhle tip divadla je fajn. Měla jsi k někomu z účinkujících extra vztah? 😁😋😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      je to dokumentární film a ano, fandila jsem slípce zelenonohé, stejně jako Jirka Macháček, jak jsem se pak dozvěděla, když jsem si po shlédnutí filmu hledala ještě nějaké informace :-D

      Vymazat
  4. Tak to musím vidieť! Praha mi strašne chýba. Bývalo sa tam dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi,
      film rozhodně stojí na podívání, některá místa jsem poznala, některá ne, ale to mi celkem nevadilo.
      Slípka zelenonohá je prostě hvězda.

      Vymazat
  5. Před pár lety jsme byli v nemocnici na zubní pohotovosti a muflony jsem tam viděla. Až to půjde v televizi, tak se určitě podívám. Měj se, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      muflony v areálu nemocnice to hned tak někdo nemá! :-D

      Vymazat
  6. Ahoj Míšo, takové filmy já mám moc ráda, to bych šla taky. Mám novinky, musím Ti napsat... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      netrpělivě čekám na novinky :).
      Planeta Praha je pohodový film přesně na nedělní odpoledne.

      Vymazat
  7. O filmu jsem slyšela a zaujal mě. Těším se, až ho uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      určitě bude brzy na ČT 1 nebo 2, pokud se tedy mladý holky ještě na televizi vůbec dívají :)

      Vymazat
    2. Tak to se určitě ráda podívám! Budu to hlídat, díky :) na televizi moc nekoukám. Jen když je tam tenis :D

      Vymazat
  8. Díky za filmový tip :).
    Pamatuju si, jak jsme s manželem šli kdysi dávno do kina a sháněli jsme před ním dalšího diváka, protože promítali až od tří lidí výše :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      já jsem fakt byla nadšená, ale já jsem taková pražská patriotka.
      A toho dalšího diváka jste sehnali?

      Vymazat
  9. Moc mě to zaujalo, určitě se po filmu podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bev,
      počítám, že bude brzy na ČT1.
      To víš, já jsem rodilá Pražanda, já se v kině tetelila :)

      Vymazat

O konturce