neděle 2. října 2022

Výlet na Mallorcu

Když jsem po návratu domů drandila s kufrem od metra, potkala jsem starou, fakt vošklivou cikánku, a asi uměla číst myšlenky, když mě míjela, řekla polohlasem Ty píčo. Já si to přeložila na Vítej doma z výletu, Michalko. A to jsem na jaře nevěřila, že se nám vážně podaří odjet na společnou dovolenou. Nevěřila jsem, že jsme schopné se domluvit na termínu, destinaci a formě pobytu, protože pro mě je představa dovolené u moře jedině all inclusive s celodenním válením u moře a s jedním výletem, abych neměla proleženiny, ale Zuzana jasně řekla, ať s tímhle modelem nepočítám.

Šest holek z týmu Vyšehradských matek, známe se přes třicet let. Dvě jsou teda náplavy, jedna jako kamarádka Oliny a druhá je nová partnerka optika (promiň Ivo), ale obě zapadly skvěle a obě se osvědčily jako spolehlivé řidičky. V reálu tedy týden v pronajatém bungalovu, půjčené auto, výlety každý den, ale taky každý den koupání na jiné pláži. Mallorca je vyprahlá, ale nádherná.

Ubytování vybrala Zuzana a měla trochu nervy, když jsme do cíle přijížděly prašnou polní cestou. Tři ložnice, dvě koupelny a v podstatě soukromý bazén, bungalov moc pěkný, stejně jsme byly furt pryč. Mě nadchly polodivoké kočky a koťata, kterých bylo kolem asi osm. Po dohodě jsme v Lidlu koupily granule a ranní a večerní krmení bylo bezvadným zpestřením. Za odměnu jsme pak u prostřeného venkovního stolu musely hlídkovat, protože oráchlé kočky kradly i suchou veku.






Měly jsme stejný dres, stejné šaty v několika barvách, které jsme si nezávisle na sobě koupily v různých obchodech, včetně jednoho ve Španělsku. Katce šaty dokoupila Dáša. Protože jsme v nich vyrazily hned první den a nějak nikdo nebyl po ruce, na fotce jsme bez Katky, která fotila. Pak jsme si šaty přehodily přes rezavé dráty slunečníku. Pokud máte ověřenou radu, jak rez vyprat, sem s ní. Olina si hned koupila nové.

Mám spoustu krásných fotek, které jsem nefotila, protože když jsem někde s Danou, nemá cenu se namáhat, i Dáša fotí hezky. Každý večer u vína/Mistra Jägera poslaly holky fotky do skupiny na WhatsApp.

Ujasnila jsem si že:

- mám ráda Dášu natolik, že zvládnu její chrápání
- mám fakt klaustrofobii
- ovesný vločky ke snídani nejsou marný
- ta kýčovitá písnička Přátelství od Petra Rezka není tak úplně blbá










27 komentářů:

  1. Tak domluvili jste si krásnou destinaci. A i ubytování. Jen ty kočky by mi drásaly srdce, víš že jsem nejen psomilka ale i kočkomilka.... ale zasloužila sis to po těch všech peripetiích poslední doby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      byla to fakt úžasná pohoda.
      Pro ty kočky nešlo udělat víc. Nebo jo, vzít vzít dospělý na veterinu a nechat vykastrovat, ale chytit by se dal jen jeden kocour. Na to nebyl čas a ani eura.
      Jsou věci, který nevyřešíš.

      Vymazat
  2. To musela být parádní dívčí dovolená :) na Mallorcu bych se taky někdy ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      bylo tam fakt nádherně. Ale ten návrat do Prahy :(. Mallorca 30°, v Praze 13°a déšť :)

      Vymazat
  3. My letos poprvé za deset let vyjeli na dovolenou za hranice, nepočítám-li Slovensko. Bylo tam taky krásně, ale na tvojí Mallorce mohlo mít moře tak o patnáct stupňů víc, než to naše :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně. Kdepak, není nad zážitkovou turistiku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      bylo to krásný, jen to jídlo za moc nestálo, i když stálo dost eur.
      To jsem byla docela zklamaná, myslím, že v Řecku nebo Chorvatsku by mi chutnalo víc.

      Vymazat
  5. Ahoj Míšo, takovouhle holčičí dovolenou jsem taky několikrát absolvovala a bylo to báječný. Jinak jsi mě moc pobavila s cikánkou, proleženinama a šatama na rezatejch drátech... Na rez na šatech citrón, sůl - a nebo koupit nový :o). Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      tohle fakt byla pecka. Šaty zkusím znovu vyprat, uvidím, díky za radu.

      Vymazat
  6. Tak to je paráda! Hneď by som išla. Na Mallorce som bola ako teenager. Pekne som sa tam vyťala na skalách na pláži. To bol asi najsilnejší zážitok 😁 Na hoteli sme mali na večeru niečo, čo vypadalo ako králik. Tiež tam bolo kopec mačiek… možno to jedlo, čo sa javilo ako králik, králik nebol… Všimla som si, že na druhý deň tam bolo menej mačiek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi,
      kočku jsem na Mallorce určitě nejedla, leda by je cpali i do paelly do škeblí :)

      Vymazat
  7. Všimla som si aj ja, že v Španielsku celkovo asi nemajú celkom vyriešenú situáciu s vonkajšími mačičkami, všade ich je plno a aj keď sú rozkošné, asi nemajú ľahký život. Ale na rozdiel od nich, ste si vy dvojnohé kočky, zjavne pobyt užívali... a tak to má byť! ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fidorko,
      tolik koček pohromadě jsem v životě neviděla. Byl tam i černý kocour bez oka, ten teda potřeboval veterináře nejvíc. Prostě smutný.
      Ale jinak dovolená nádherná.

      Vymazat
  8. BRAVO, BRAVO, BRAVO! MALLORCA JE NAŠE CELOŽIVOTNÍ SRDCOVKA. Bohužel finka a auto je náš nespněný sen. Byli jsme letos v Protur Palmeras Playa a už bychom jinam nejeli. Manželka trvá tvrdošíjně na all inclusive. Leží jen na lehátku a otočí se jen, když ji donesu pivo nebo džin fizz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Mirku,
      budu jezdit na dovolenou s Tvojí ženou a Ty s Vyšehradskýma matkama...-:D
      Budeme spokojení oba.

      Vymazat
  9. Mallorca byla moje srdcovka, ale posledni dovolená...možná špatná volba místa( Palma Nova), ale ráda bych do Alcúdie ta si prý stale drží uroveň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      Alcúdie je nádherná. Vlastně všude se mi moc líbilo, kromě jedné pláže, ale už se nepamatuju, která to byla...:)

      Vymazat
  10. Paráda. partička kamarádek na krásném místě...spokojenost a pohoda z článku přímo čiší. pobavila jsi mne překladem cikánštiny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marijko,
      Petr Rezek zpívá Přátelství to je někdy víc než láska...za těch třicet let co se známe, pár lásek přišlo a odešlo, ale kámošky mám furt stejný (a nejsem z týmu jediná).

      Vymazat
  11. Míšo, tak to byla určitě skvělá babská dovolená. Na Mallorce jsem nebyla, ale podle fotek to muselo být fakt parádní 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      dovolená byla fakt skvělá, příští rok prý pojedeme do Chorvatska :-D

      Vymazat
  12. Muselo to být parádní, krásné fotky a určitě i vzpomínky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala Bevíčková. Můj bože, proč jsem stále odhlášená, to teda nevim.

      Vymazat
    2. Milá Bev,
      ta byla taková nááádhera. Jen mi ta dovolená připadá teď hrozně vzdálená.

      Vymazat

Zazvonil zvonec