sobota 31. prosince 2022

Můj rok 2022

  • Lucinka definitivně opustila Druhorozeného
  • Museli jsme nechat uspat Bonga
  • Poprvé v životě mám nový noťas
  • Druhorozenému bylo dvacet dva
  • Proti návalům přírodní preparáty nefungují
  • Skvělý víkend v Harrachově s Vyšehradskými matkami
  • Vykopla jsem Druhorozeného z bytu
  • Bylo mi padesát šest
  • Hledala jsem novou práci, ale lepší nenašla
  • Odmítám hlídat Alfa
  • Báječná dovolená na Mallorce, opět s Vyšehradskými matkami
  • Byla jsem sedmkrát v divadle
  • Vendulka vyhrožuje Prvorozenému rozvodem, protože moc pracuje
  • Naučila jsem se péct štrůdl
  • Pana Úžasného jsem vymazala ze svého života
  • Prvorozenému bylo třicet čtyři
  • Druhorozený je opět bez práce
  • Patočka se mě zeptal, jestli ho miluju
  • Umřela babička Hela




15 komentářů:

  1. Propána, kdy babička umřela? Vždyť když jsem byla v Praze tak ještě sice horko těžko, ale byla naživu....
    Zajímavý rok. Některé věci si chtě nechtě prostě musíme odžít. A místo nich zas přijdou snad! lepší a příjemnější. Přeju ti aby ten příští rok byl bez aspoň s menšími kotrmelci. P.S. Co jsi Patočkovi odpověděla? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      Hela umřela včera, shrnutí jsem měla už napsané, chtěla jsem skončit zvesela Patočkou, to mi nevyšlo. Patočka mě rozesmál, asi zbytkový alkohol. Odpověděla jsem ne. Prý jsem měla říct, že ho miluju stejně jako ona mě, radila mi Zuzana :-D.

      Vymazat
  2. Lapidární shrnutí. Mám se co učit :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Stručně a jasně. Upřímnou soustrast.
    Přeji ti v novém roce ti přeji hodně zdraví, štěstí, pohody, radosti, lásky a příležitostí k úsměvům. A když si ke mně někdy najdeš blogovou cestu, zlobit se nebudu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      děkuji moc za komentář. Jdu hned k Tobě :)

      Vymazat
  4. Milá Míšo, to s babičkou Helou ma mrzí, podľa toho ako si ju občas spomínala sa mi zdá, že ste mali pekný vzťah.
    Zhrnutie roku je výživné, aj Bonga mi je ľúto, pamätám si fotku strapatého havka pri venčení z minulosti :'(
    Tak nech je tvoj nový rok tiež výživný, ale len na samé príjemné záležitosti, čo ti zo srdca prajem :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fidorko,
      děkuju moc za krásné přání, děkuju, že mě čteš.
      Tak si budeme vzájemně držet palce, aby ten nový rok byl dobrý!

      Vymazat
  5. Měla jsi náročný rok se spoustou smutných událostí, což mě moc mrzí :( přeji, aby byl rok 23 daleko sluníčkovější!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      v poslední době to fakt není nic moc :(.
      Taky Ti přeju hezký rok 2023, plný úspěchů ve škole, zdraví a lásky!

      Vymazat
  6. Ahoj Míšo, máš tam plno plusů ! Měla bych si to taky sepsat, otázkou je jestli bych si na všechno vzpomněla :o):o). Přeju hezký nový rok, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      já si během roku dělám poznámky, protože si nepamatuju nic :).
      Třeba na noťas a i na víkend v Krkonoších bych úplně zapomněla.

      Vymazat
  7. Koukám, že žádná sláva to taky nebyla, ačkoli plno hezkých momentů jsi zažila. Asi to v tý rovnováze být musí, co naděláme. S babičkou mě to mrzí, upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      s babičkou to bylo hrozně rychlý, během 14 dnů, v tý bídě jsem za to ráda. Ještě jsem ji viděla celkem v pohodě v rámci možností, byla samostatná, jen chodila s chodítkem a byla asi dva roky doma, ale ještě si přečetla posledního Patrika Hartla a žehlila Druhorozenýmu košile :).

      Vymazat

O konturce