neděle 11. prosince 2022

Milión, Divadlo Bez zábradlí (2022)

Sraz byl ve dvě hodiny v divadelní kavárně. První myšlenka, která mi prolítla hlavou, to teda budeme vypadat. Vzápětí jsem zjistila, že jdeme na odpolední představení. Uf. Divadelní kavárna ještě otevřená nebyla, tak jsme se plynule přesunuly do restaurace U Balbínů v Jungmance. Začátek skvělý.

Hynek Čermák a Vladimír Polívka v originální komedii o řediteli divadla, kterému jeviště sežral červotoč (text divadla). Zápletka je velmi jednoduchá, celá se odbude v kulise kanceláře. Divák rychle pochopí, kdo je kdo, a jak celý příběh o řediteli divadla, který u sponzora žádá o peníze na opravu, dopadne. Ale ta cesta k průhlednému konci, je tak osvěžující, zábavná a vtipná, že vás úplně vystřelí na obláček nadšení. Hynek Čermák v komediální roli nezklamal a Vladimír Polívka je nejen krásný. Na závěr standing ovation. To jsem byla trochu v rozpacích, zda vstát, ale na druhou stranu mi vadilo, že přes ostatní diváky nevidím na herce a zadek jsem zvedla.

P.S. Bloudičko, pět z pěti.

P.S. Dáša ztratila žeton od šatny a zaplatila stovku pokutu.

Zdroj: Kino Metropol


20 komentářů:

  1. Dva páni herci a kolik radostí, určitě skvělý zážitek 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fukčárinko,
      mám ráda malé scény, v Národním divadle jsem byla jednou, několikrát ve Vinohradském ale to ještě před revolucí. Viděla jsem Jiřinu Švorcovou v Krysaři :)

      Vymazat
  2. Vladimírek je nejen krásný (mňam) ale i talentovaný a Hynek Čermák sice není krásný (je to ale sympaťák) ale herec vynikající. Na tohle představení čtu jen samé ódy, a je vidět že se vyjímečně shodli kritici s diváky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      představení tradičně vybírala Zuzana, já si ani nepamatovala, kam jdeme :-D.
      Na příští rok už mám lísky na dvě představení a zase nevím kam :-D

      Vymazat
  3. To musel být bezva zážitek. Vladimír je fakt dost koukatelný :-)

    Jinak mě nedávno smíchem odrovnala hra Tik Tik, geniální zpracovaná, zakončená taky potleskem ve stoje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      on je fakt moc pěkný a byli vážně úžasně sehraní.
      Díky za tip, hned jsem si vygůglila a myslím, že jsem o hře už slyšela chválu. Ta čekárna mi něco říká. Jenom Poláška nemám ráda, myslím si, že není herec.

      Vymazat
    2. Aha, tak to pražské provedení nevím jaké bude. Já byla v Ostravě a tam se to dost povedlo.
      https://www.divadlomir.cz/repertoar/tik-tik-14

      Vymazat
    3. Sakra, já si taky furt myslím, že všichni bydlí v Praze. Ale Divadlo Mír je pojem už pro Pražáky!

      Vymazat
  4. Mám ráda oba herce, tenhle kulturní zážitek ti opravdu přeju :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      vřele doporučuju. Nebláznit s úklidem, pečením a nákupy, sebrat se a jít do divadle je úplně nej :-D.

      Vymazat
  5. Na takového divadelního červotoče si musí dávat pozor všichni, kterým v hledišti dřevění nohy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      vtipný jako vždy. Moc ráda posílám odkaz na Tvůj blog :).

      Vymazat
  6. Mladý Polívka je formát. Jako herečka se mi líbí i Anna Polívková. Otec Bolek je dobrý komediální herec, ale v životě ho zmáhá sklon ke skleničce a ne jedné ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      a to byl Bolek taky krásnej chlap. Je ho škoda.

      Vymazat
  7. Váš blog jsem Míšo objevila náhodou před dvěma týdny. Už jsem přečetla všechny příspěvky. Blog má jedinou vadu na kráse....a to že vašich příspěvků není víc :-)). Letos mi bylo padesát. Nevím jestli je to tím věkem nebo celospolečenskou náladou posledních 2 let, ale dává mi čím dál víc zabrat se z toho všeho neposrat :-) a myslet pozitivně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Najo,
      skláním se s obdivem - přečíst celých šest let mýho života je opravdu na medaili. Padesátka je zlomový věk ženy, a ne že ne. Jak jsem už tady psala, konec Blogu.cz se hrozně semlel. Pořád pláču nad svou starou stránkou a nad ztrátou celé blogerské skupiny. Někdo přestal psát úplně, někdo se mi ztratil. Dřív jsem je měla všechny pohromadě, nemusela jsem hledat. Taky nová práce v laboratoři mi dává zabrat, jsem ráda, že se vyčůrám, kde jsou ty časy, kdy jsem psala a komentovala v práci. píšu shrnutí letošního roku a opět žádný karneval. je vážně načase, aby bylo zase líp. Zatím pomáhá jen Baileys :-D.

      Vymazat
  8. Připomněla jsi mi dceru, která prý ráda zvedá při děkovačce celé divadlo. Je nadšená už i z toho, že je vůbec v divadle. Také jsem si pomyslela, že ostatní vstanou, protože přes ni nevidí za ní sedící diváci a další a další. Ona tvrdí, že je na hercích vidět, jak je to těší a to zase těší ji. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marijko,
      zapomněla jsem Ti odepsat :(
      Tvoje dcera si umí užívat :-D To je moc hezký.

      Vymazat
  9. Já jsem se před svátkama pobavila v Divadle Lucky Bílé. Komedie Třináct u stolu se Simonou Stašovou a Miroslavem Etzlerem pobavila a zvedla náladu. Měj se 😊😀

    OdpovědětVymazat

O konturce