neděle 25. června 2023

O sexu

Nejdříve se zdálo, že návaly úplně přestaly, aby se vrátily v nečekané chvíli s daleko větší intenzitou. Mám nával snad každých patnáct minut, při práci na počítači se mi mlží brýle. A k tomu mám strašnou chuť na sex. Chtíč jsem přisoudila těsným džínům, zase jsem přibrala, a brazilským kalhotkám. Který ďábel mi našeptal koupit si tohle blbý prádlo, co se zařezává, kam to jde. Vyhodila jsem šestery krajkové kalhotky a koupila nudné hladké o číslo větší. Poprvé v životě velikost M. Úleva žádná, stále rujná medvědice. Hormonální veletoč jsem maličko podcenila. Stěžovala jsem si svému gynekologovi a žádala o pomoc v rámci jeho pravomocí. Moc se smál, ale pomoci mi prý není a po hormonální substituci mě bolí křečové žíly. Ale prý nejsem jediná přechodová nymfomanka, řekl povzbudivě.

Novou postel mi sešrouboval Patočka, ale zatěžkávací zkouškou ji podrobil Mladý chlapec. Nevím, proč se mi při té příležitosti vybavil přejezd tanků přes Most Klementa Gottwalda. Před patnácti lety jsme se čtyři měsíce scházeli, po skončení jsem se dávala rok dohromady. Byla jsem zblblá jako můra, která vlítne do plamene svíčky. Poprvé nevěrná. Potkali jsme se na dovolené v jižních Čechách, kde jsme oba byli s rodinami. Syn našeho známého, Káča natěšeně říkala, že přijede. Když jsem ho poprvé zdálky uviděla, pohrdlivě jsem si pomyslela, takovej pořízek ramenatej, blbě oblečenej. Šla jsem se představit a jak jsem na ty hlasy, já na zadek chlapům nekoukám, už mě zaujal. Večer jsme všichni seděli venku, popíjeli a povídali si. Něco jsem vyprávěla, asi jsem mlela už dlouho a on chtěl taky prostor, tak mě chytil za zápěstí. V tu chvíli jsem byla ztracená. On si samozřejmě nic nepamatuje, respektive pamatuje si něco úplně jiného. Upřímně musím napsat, že tenkrát jsem první impuls dala já. Stydím se, je mladší o devět let, ale nemůžu si pomoct. 

Teď to bylo tak napůl, řešila jsem s ním rozbitou myčku, vyměnili jsme si pár vtipných zpráv, já podle rady koupila novou a bylo mi líto, že ho neuvidím. Klopotně jsme si domlouvali schůzku a když konečně mohl, nepřející pračka mě nepustila. Čekala jsem v koupelně na ždímání a z dlouhé chvíle si u zrcadla počítala vrásky, dostala jsem se lehce přes padesát a koupelna byla najednou plná vody. Přijel tedy ke mně a dal si ovocný čaj. Bože, nikdo v naší rodině nepije ovocný čaj. V podstatě už byl na odchodu, pak střih a byli jsme v posteli. Vůbec to nechápu. (S Patočkou jsem randila tři roky, abych si pak potvrdila, že je nudný i v posteli.) Myslím, že jsme byli překvapení oba. Mnou. Takový výbuch vášně, lásky, něžnosti nebo co to bylo, nikdo nečekal. Paměť těla? Chlapci se z toho blbnutí udělal opar. 

Ať je vám šestnáct nebo šedesát je to furt stejný. Těším se na něj jak malá holka, úplně se klepu. Nejlepší sex v životě, a to jsem se tomuto koníčku dost věnovala. Píše mi krásný nemravný zprávy, musím je včas před smrtí smazat. Říká mi spoustu lichotek. Ano, nenabídl žádný vztah, jen vytržení ze všedních dnů. Zatím mi to stačí.

20 komentářů:

  1. Děsně ti to kočko přeju, i když pro změnu já jsem zůstala na suchu. O to víc ovšem je zas na večer vyšší příděl vína abych myslela na něco jiného. Povolila jsem si místo jedné sklenky k telce dvě. A jelikož teď nic nedávají tak to budou brzy asi tři. Všechny krásné a nemravné smsky jsem už vymazala, ne proto že hodlám umřít (snad ne) ale proto abych se nad nimi zbytečně neutápěla v slzách, lítosti a vzteku nad tím jací jsou někteří pánové plemeno hadí.... Myslím že v šedesáti si ty všechny motýlky v břiše a koneckonců i to milování užíváš mnohem víc než v těch šestnácti. Víš do čeho jdeš, nemusíš se bát následků (tedy pokud se neobjeví taková Jaruna) a jseš za to vděčná bohu že ti ještě dovolil si okořenit život a zažít tu chemii mezi dvěma lidmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje věrná Vendy,
      opět první komentář...🙂
      Užívám si to velmi, myslím, že jsem i silnější a lépe připravená na konec. Protože po dvou měsících už manželka něco větří.
      Uvidíme.

      Vymazat
    2. Tvůj parfém větří :D :D

      Vymazat
    3. Prý smrad. Můj Calvin Klein Eternity Moment. Kdysi mi ho koupila ségra, občas z nostalgie mám znovu.

      Vymazat
  2. No, pokud bych chtěl stihnout zlikvidovat všechno, co by si to zasloužilo, ještě před smrtí, byl bych musel, obávám se, začít už dávno... Zase na druhou stranu si už pak člověk nemusí říkat "tuhle ostudu nepřežiju!" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      miluju Tvoje komentáře a Miniglosy, vždycky se pořádně zasměju.
      Díky moc.

      Vymazat
  3. Miso, dekuji Vam, hned se te budoucnosti “na suchu” bojim min!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá čtenářko,
      jsem ráda, že jsem napsala povzbudivý článek :-D. Že jsem se nebála a práskla na sebe i věci, které ostatní holky neříkají.
      Díky, že mě čtete.

      Vymazat
    2. Omlouvam se, ze jsem zustala anonymni… ale priznat sobe i cizim, ze verim ze mi jednou skonci obdobi pustu, to je drsny!

      Ale verim a tesim se na to! A bude to tak dobry jak petipatrovej dort!

      Vymazat
    3. Kdyby mi někdo v lednu řekl, že za půl roku budu takhle blbnout, nevěřila bych mu. Patočka nějak nefungoval a já měla pocit, že jsem se sexem už skončila. Vím, že to nebude trvat dlouho, o to víc si to užívám!

      Vymazat
  4. Ahoj Míšo, moc Ti to přeju, užij si to na plný pecky !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      užívám si, co to jde:-D
      A díky moc...!!!

      Vymazat
  5. Kruci, Mišpulko, chceš říct, že po dlouhém období sucha (jakože fakt doslovně) přijde i období vlhka? Jen se bojím, že přijde v době, kdy už bude mít můj drahý měkké období...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruško,
      já fakt nevím. A nechci Ti nic slibovat :-D. Snad budete s Drahým sladění.

      Vymazat
  6. Užívej si, dokud to jde. Zprávy nemaž, až to nepůjde, budeš nad nimi nostalgicky vzpomínat :).
    Mladý chlapec, který je o devět let mladší, mě opravdu pobavil :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      užívám si. Je to fakt moc hezký.
      Pro mě JE Mladý chlapec :-D. A chová se jako puberťák.

      Vymazat
  7. Míšo, při tvém apetitu není 9 let rozdílu ani ň. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      on vypadá mladě, taky s ním nikam nechci chodit, ani kdysi jsem nechtěla.
      Čím mladší muž, tím víc vypadáš staře. Nebudu hloupá jako Ivana Trump :)

      Vymazat
  8. ha, našla jsem to :-D, děkuji, jsem se zasmála, úplně padesát odstínů padesátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      díky moc, skvělý komentář, taky jsem se zasmála...!!!

      Vymazat

Láska je kurva