úterý 6. června 2023

Výlet do České Třebové

V sobotu jsem v práci, ano, chodím občas i v sobotu, chválila Marcy z mikračky, jaká je frajerka, že sama letěla do Ameriky. Večer jsem si na ni vzpomněla, když jsem nebyla schopná na první dobrou koupit na netu jízdenku do České Třebové. Vendy jsem poslala asi milión otázek přes WhatsApp. Nakonec jsem si fanfarónsky koupila místenku do první třídy vlaku, který vyjížděl z Prahy. Za tu dražší cenu jsem dostala půllitr neperlivé vody a nějaká potetovaná bába mi v půl jedenácté dopoledne nabízela panáka vodky. To už za prachy.

V Třebové na peróně na mě čekala hodná VendyW, zná mě a ví, že zabloudím všude. S mužem mě odvezli k sobě domů do Rybníku, kde žádný rybník není, a protože jsem mazaně přijela v poledne, dali mi oběd. Po grilovaném steaku jsme zase jeli zpět do Třebové, kde byla vernisáž její výstavy fotek v restauraci Eva. Musím se pochlubit, že jsem celou tu dobu k zahájení Vendy podporovala, teda hlavně slovem. Myslím, že se fakt dobře hecla, když do toho šla. Jedna fotka je z naší procházky Prahou. Je skvělý mít vystavené fotky. Kdo to má? Osobně znám jenom ji a Petra, který také na zahájení přijel. Moc bych jí přála, aby výstava měla úspěch a nějaké fotky i prodala.

Nikoho nepřekvapí, že Vendy má nádhernou zahradu, známe ji z fotek na blogu, v reálu je vážně obrovská. Teď mě mrzí, že jsem neudělala nějaké fotky, a nejen zahrady, ale i dvou mainských kocourů, dandíka a pošahaného jezevčíka, který mě okamžitě adoptoval, nehnul se ode mě, musela jsem ho neustále hladit a on mi za to olizoval kotníky nebo zápěstí. V půl desátý večer jsem byla celá ulepená s počínajícím revmatismem. Jezevčík byl násilně odtržen a zahozen do vedlejší místnosti.

Mám slabost pro pampelišky

Z poslaných se mojí sestře nejvíc líbila hlava panenky, ideální na plakát detektivky, poznamenala vtipně


22 komentářů:

  1. Míšo, dík za reportáž - vzala jsi to sice zkrátka, ale je to aktualita. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak panenku i pampelišky jsem si tipnul, že by se tu mohly objevit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      Ty fotkám rozumíš, tak je jasný, že ses trefil :-D
      Ale za pampelišky bych lobovala taky...!!!

      Vymazat
  3. Milá kočko, já si tvé pomoci, hecování a virtuálního hlazení po srsti nesmírně vážím a jsem za něj strašně moc vděčná. Jsem ráda že jsme to aspoň trochu oplatili to cestovní příkoří a vynahradili ti i třeba ztracenou možnost jít se po sobotní fušce válet do Braníka ;-). Udělali jste mi s Petrem vážně radost že jste, narozdíl od několika místních kteří byli pozvaní a měli to co by kamenem dohodil a nepřišli, vážili cesty z Prahy a Dobřichovic. Prdlej jezevčík už je zas doma a tady je prazvláštní klid po té šíleně hektické neděli....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      jsem na Tebe pyšná, žes výstavu dotáhla do šťastného konce...!!!
      Na vernisáži jsem se cítila jako VIP, a jak nepiju víno, tak to růžové bylo vynikající.

      Vymazat
    2. Trochu oprava, ty fotky z procházky jsou ne jedna ale tři! Takže de facto tam máš tři fotky. Kdo to dneska má??? Nakonec můžu říct že jsem vlastně na sebe taky pyšná.... dobré bylo i to bílé a dopoledne ta Pálava na uklidnění když tam na mě začala ječet ta baba z DDM. Takže popravdě já celý den byla v takovém mírném vinném rauši!

      Vymazat
  4. Míšo, trošku mi to připomnělo mé první koupení jízdenky z mobilu, ale vyšlo to a ne 1. třída! Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lotty,
      úplně ses mi ztratila...:-D
      Díky moc za hezký komentář.

      Vymazat
  5. Hezké fotky! Také ráda fotím makro - mám i pár pampelišek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      pampelišky jsou prostě nej...jsou velmi fotogenické...:-D

      Vymazat
  6. Míšo, četla jsem o Tobě u Vendy, jak jsi ji vyhecovala a podporovala s výstavou. Pampelišky jsou top ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      pampelišky jsou opravdu nejlepší, jsem zvědavá, jestli se prodají, protože hlavu panenky fakt doma nechceš :-D

      Vymazat
  7. Je moc fajn, žes přijela Vendy podpořit, přeji jí, aby měla s výstavou úspěch :).
    Já bych tu hlavu viděla spíš na horor, než detektivku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      byla to opravdu povedená akce. Rybník je moc hezký vidlákov, jen možnost práce je tam omezená.

      Vymazat
  8. Míšo, doufám, že výstava byla úspěšná a tvoje podpora se neminula účinkem. Pampelišky jsou nádherné. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      výstava musí být úspěšná, protože je fakt krásná.
      Také si myslím, že labutě a pampelišky jsou velmi fotogenické :-D

      Vymazat
  9. I mně se líbí panenka, je to takové lákavě morbidní...brr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli do toho můžu jako autor promluvit, tak chtěla jsem tím ukázat že nejen z hezkých věcí se skládá náš svět.... a že i ošklivost je fotogenická

      Vymazat
    2. Mně se taky moc líbí, ale kdo si ji kam pověsí...??? :-D

      Vymazat
  10. Dobře si Vendy vyhecovala. Stává se z ní hvězda. Už jsem u ní četla. Co všechno výstavě předcházelo. Já si už netroufal ani na místní soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      to chce jen trochu odvahy (a peněz v tomhle případě), ten prostor restaurace je moc pěkný.

      Vymazat

Zazvonil zvonec