pátek 7. července 2023

Výlet do Křenova

Letošní prodloužený víkend s Vyšehradskými matkami se konal ve východních Krkonoších v Křenově. Vybrala Bohunka, a vybrala dobře. 

Den před odjezdem jsem měla na tatarák pozvané milované kolegyně. V poslední době využívám svůj velký stůl hlavně k hoštění kamarádek a kolegyní. Kluci mají v restauracích směny proti sobě a Vendulka se mnou nemluví od 27. prosince, kdy jsem jí neuváženě napsala, že nechápu, proč se s Prvorozenými brali. Markétka s Danuškou vědí, že mám ráda biskupský chlebíček, společně mi upekly. Byla jsem fakt dojatá a maličko nerada jsem chlebíčky vzala s sebou do Krkonoš, protože jsem je vážně nezvládla tak rychle sežrat.

V pátek výlet na Kralovický Špičák, 13 kilometrů, v podstatě celá cesta v dešti. Zuzana ždímala i kalhotky, byla roztomilá s nahatou pipinou uprostřed hor. Dáša cestou dolů uklouzla na kamenech, ta nám pro změnu ukázala zadek. Uprostřed levé půlky měla zaražené něco, co vypadalo jako husí vejce. Všechny jsme byly úplně vyjevené, i Dana zapomněla fotit. V životě jsem takovou bouli neviděla. Modřina se jí pak vybarvila přes celý zadek a po příjezdu do Prahy jí krev na chirurgii odsávali jehlou. Tři stříkačky. Pořád má malou bouli, pokud se nevstřebá, doktor jí zrosolovatělou krev v září vyřízne.


V sobotu Rýchory, 22 kilometrů, Dáša šlapala statečně bez řečí. V Rýchorské boudě jsme se skvěle najedly. Měla jsem krůtu.


V neděli okruh v Mladých Bukách, 12 kilometrů. Na louce jsem si natrhala kopretiny, ale měla jsem strach z pokuty.


P.S. Já prostě nedokážu mít všechny fotky stejně velký.



15 komentářů:

  1. Míšo, ty jsi tak hezky upřímná, tvoje psaní mě vždycky tak krásně nakopne :). Vendulka má výdrž, ale na mě nemá, s tchyní nejsem v kontaktu už dva roky.

    P.S: Fotky upravuji v programu na stejnou velikost a pak je teprve dávám na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      mě zase vždycky nakopne takovýhle hezký komentář.
      Dík za tip s fotkami, zkusím se zlepšit.
      A dík že mě čteš.

      Vymazat
  2. Parádně naplánovaný pobyt v horách. Tedy až na ty nepříjemnosti. Dášu obdivuji, že s takovou boulí dokázala jít ještě 22 a 12 km. Ať se brzy zahojí. Hezké letní zážitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      Dáše jsem hned Tvůj komentář přečetla :-D
      Dáša děkuji ze přání. Válely jsme se ještě se Zuzanou v Motole u rybníku.

      Vymazat
  3. Dost bolavý víkend! Ale jinak jste toho nachodily hodně. Letní hory mám raději než zimní....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      bylo to moc fajn, byla jsem celá šťastná, že jsem vypadla z práce a z Prahy.

      Vymazat
  4. Ha ha. Takové neuvážené věty ze mě taky padají. Poslední roky se snažím udržet názor jen v hlavě, ale je to silnější než já:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo,
      už jsem nestačila napsat, mají oba rozdílné představy o životě. Vendulka nechce žít v Praze a nechce, aby Prvorozený pracoval v gastronomii. Vzhledem k tomu, že syn už pracuje jako manažer velké restaurace v centru Prahy, vidím v tom maličko nesoulad. Ale já jsem prý velmi negativní. Holt zkušenosti ze dvou manželství.

      Vymazat
  5. ...nooo něco muselo ve vzduchu být, neb o prodlouženém víkendu mi doslova vybuchl jištič u sporáku a zabil ho, konečně vím jak vypadá ententýky čert vyletěl z elektriky, z toho leknutí mi vypadla kulma z ruky a roztřelila se na několik dílů. Potichu jsem se proplížila nahodit jistič až před barák a pak už jen čučela:o)) a bála se pohnout:o)) Jo a píšete tak že já to pak vidím jako krátký film Praha:o))) díky. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie,
      to je furt něco :-D
      Dneska mi přivezli novou pračku.

      Vymazat
    2. ....mě už také přivezli nový sporák, tak jsem se za něj pomodlila:o)))

      Vymazat
  6. Deštivé oblasti aby v současné době pohledal. Zjevně dobrý výběr :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      jsem maličko opožděná (však víš) a píšu trochu ve skluzu :-D

      Vymazat
  7. Míšo, nachodily jste toho opravdu hodně s nahým zadkem, boulí jako pštrosí vejce a v ne zrovna hezkém počasí. Ale vyvětraly jste si hlavu a udělaly něco pro své zdraví, takže paráda. Ta místa znám, je tam krásně. Měj se, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      s nima je to vždycky fajn, to ty kilometry celkem utíkají celkem rychle.

      Vymazat

Láska je kurva