úterý 11. července 2023

Bokovka

Kdyby si všichni ženáči přečetli skvělou knihu Bokovka od Barbory Vajsejtlové, rozhodně by si zahýbání odpustili, ale muži obecně méně čtou a knihy pro ženy nejspíše nevyhledávají vůbec. K příběhu pasuje úsloví Chytrý a ostražitý ptáček do každé budky nevleze. Stala jsem se taky bokovkou a snad budu do budoucna více při smyslech. A pokud sexuoložka Laura Janáčková tvrdí, že žena po pětatřicítce utáhne muže jenom na vaření, nevěřte jí, moje milé čtenářky. Lže! 

Vendy měla informace o Mladém chlapci z první ruky. Byla jsem z něho úplně vyjančená. Ty vole, jestli tohle je láska, tak to nechci! Říkala jsem srdnatě. Ráda mám svůj život pod kontrolou, a protože Mladý chlapec měl výpadek v komunikaci, rozhodla jsem se city k němu maličko rozředit. V pátek jsem měla náhradní volno a pozvala mámu na snídani do Café 22, kde jsem byla se Soňou a moc se nám tam líbilo. Kdybych byla bohatá, nejenže už nikdy nevařím, já bych si ani snídaně nedělala a chodila jenom do kaváren.

Patočka bydlí odtud pár stanic tramvají, navrhla jsem mu, že se po snídani u něj zastavím pomazlit. Moc se mu to nezdálo, měl před dovolenou a prý spoustu nedodělávek. Zařaď mě mezi ně! Vůbec mu to nepřipadalo vtipný, ale já byla permanentně rozvášněná. Po snídani jsem si dala decku prosecca na kuráž a vyrazila k němu. Byla to tak rychlá akce, že ani nestojí za zaznamenání. V podstatě jsem ho znásilnila. Při odchodu domů jsem se otočila, stál ve dveřích a vypadal, že přemýšlí o podání trestního oznámení. Chudáček.

Já spokojeně nasedla do metra, vyndala z batohu poslední Mornštajnovou a dala se do čtení. A četla jsem až do osmi večer. Knížka se mi líbila moc, nejvíc z těch co jsem od ní přelouskala. A určitě si nemyslím, že vykradla příběh nějaký pošahaný malířky. Dlouho jsem dělala matku a své svobody se stále nemůžu nabažit. Celý den si číst, nevařit, dívat se na filmy s titulky. Nádhera. Ovšem když jsem nedávno dvě hodiny na netu vybírala novou pračku, najednou jsem si přála mít nějakýho "manžela", který by se postaral. V panice jsem hladila po dvířkách lednici a tiše jí domlouvala, že se s těma novýma holkama (myčka a pračka) musí skamarádit, že mě v žádném případě nemůže opustit, protože už takhle vydělám jen na spotřebiče.

27 komentářů:

  1. Tomu říkám inteligentní reklama na prosecco :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      líbí se mi, jak v textu dokážeš najít věci, o kterých ani nevím :-D

      Vymazat
  2. ♥ od čerstvé padesátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá taky padesátko,
      děkuji za zprávu :-D

      Vymazat
    2. A vlastně všechno nejlepší...!!! Jsem fakt zbrklá.
      Pro mě padesátka byla velký zlom v životě. Tak hodně štěstí.

      Vymazat
    3. ♥ já si děsně cením toho, jak jsi upřímná. Proto se taky nelekám svých současných pocitů. m.

      Vymazat
  3. Supééér! Jsi ještě děvče a s tím sexem tě to neopustí nikdy zřejmě. Moje známá má 68 let a se svým mužem se kterým je 38 let má pravidelně 3x za týden sex. Jemu je 65 a já k oběma obdivně vzhlížím. U mě padla 60 a zájem o staříky a sex se zcela vytratil. Ale nestěžuju si, vše má své. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      díky za podporu, však to dlouho trvat nebude (asi) :-D

      Vymazat
  4. Míšo, tvé příběhy jsou jedinečné. Na nic si nehraješ, píšeš od srdíčka. oc zderavím. Pavla. Ten předchozí " koment" je ode mne, už jsem asi zapomněla psát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      píšu, jak žiju. To se mi osvědčilo. Nemá cenu si vymýšlet, nemá cenu něco přikrašlovat. Když mám pocit, že není o čem psát, napíšu, co jsem ten den zažila. To je pak třeba článek Ruce nenechavý nebo Jana mi zachránila život :-D.

      Vymazat
  5. Hohooo, napsat ze se po snidani stavim pomazlit, na to jeste musim dozrat. Pocitam, ze volneho dne bez deti se dockam fakt az po padesatce, to tedy bude jizda!

    IK
    Ps: a dneska jsem se hrdinne podepsala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá IK,
      taky mi to trvalo...:-D
      Já jsem si děti špatně rozvrhla, mám mezi kluky rozdíl 11 let. Takže ve finále jsem dělala matku přes třicet let. To Tě fakt unaví. Přes rok bydlím/žiju sama.
      Pořád se toho nemůžu nabažit, mám svoje děti moc ráda, ale je to prostě skvělý...!!! Být zase jenom JÁ.

      Vymazat
  6. Já si na kuráž dávám, když jdu k zubaři. A jako na potvoru mám zubařku. 😀 Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      u zubaře zatím dobrý.
      Ráda Tě tu vidím :) děkuju.

      Vymazat
  7. Já vás tak ráda čtu ! Nova Mornštajnová se mi taky líbila. Jo a za svobodna jsem byla Patočková :)) Krásné léto přeji. Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kamilo,
      děkuji moc, že mě čtete a i za komentář :)
      Patočka je jen přezdívka, kterou si dal na seznamce. Vlastně nikdo z okolí neví, jak se jmenuje. Do články jsem přidala odkaz, kde o něm píšu :)
      Je dost exot :)

      Vymazat
  8. Můj kamarád by řekl jedno pravdivé rčení:
    "Stará stodola dobře hoří!" (berte to prosím s nadsázkou! :-)
    Ostatně do jeho 50 let co nevylezlo na strom, to tak zvaně ojel, takže nyní už má jen ty kecy...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      také znám to o staré slepici a dobré polévce :-D
      Já nejsem vůbec urážlivá (ráda říkám, že je to moje jediná dobrá vlastnost), tak jen do mě...! :-D

      Vymazat
  9. Míšo, tvoje články čtu moc ráda, dneska to není jinak. Představuji si tak nějak vykolejeného a nevěřícího Patočku a musím se smát. Jsi žena činu, dokážeš si poradit v každé situaci 👍😀 Fandím ti, měj se a užívej si léto, pá 😎



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      jsem moc ráda, že mě čteš.
      Užívám si léto, co to jde...!!!

      Vymazat
  10. A to je ten Patočka, co má tu pipinu? Jestli ano, to by mě zajímalo, co předvádí, když jsi tak nepoučitelná :)

    OdpovědětVymazat
  11. od Cihelny, zapomněla jsem to odblokovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado/Cihelno,
      Jarunu má pan Úžasný, a ten je už mimo hru :-D

      Vymazat
  12. Aha😂tak, teď už mám jasno!😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Míšo se tady směju, i když mě do smíchu teď vůbec není, ale to třeba jindy... Líbí se mě, jak jseš rozkokošená (řekla by moje babička). Já jsem si rozvrhla jestě blbějc - mezi nejstarším a nejmladšim synem je rozdíl 17 let. Pozdravuju Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      jsem ráda, že ses zasmála a doufám, že se u vás neděje nic dramatickýho.

      Vymazat

Láska je kurva