středa 26. července 2023

Příběh ze ZOO, Divadlo Ungelt, letní scéna (2023)

Začátek zase špatný. Musela jsem z práce odejít dříve a držet se Kubíka, který mě dovedl na stanici tramvaje směrem na áčkové metro. Vedl mě pěšinou hrozným roštím, vůbec jsem netušila, kde jsem. Kdyby mi utekl, motám se tam ještě teď. Tramvaj na metro jsem zvládla už sama. Nastoupila jsem do vlaku a okamžitě se začetla do blogu Ženy s moly, který systematicky sjíždím. Skvostný. Najednou vlak vyjel z tunelu a mě málem kleplo, že jsem omylem nastoupila zase do tramvaje. Fakt mě ta moje práce dost zmáhá.

Sraz byl dvě hodiny před představením v restauraci na Novém světě, byla jsem sobě na škodu skoro přesná. Dvě hodiny na tvrdý lavici na zahrádce a pak další hodina a kousek na další tvrdý lavici. Hra se mi nelíbila, asi jsem vážně divná. Teda kluci taky říkali, že příště půjdou jen do hospody a divadlo vynechají. Byli s námi i Vyšehradští otcové, Zuzana omylem poslala nabídku do jiné skupiny. 

Když nemáte vztah k lidem, měli byste někde začít. Třeba na lavičce v Central Parku po cestě ze zoo... Sugestivní dílo génia (Edvard Albee) amerického dramatu, píše na webkách divadlo. Krásný David Švehlík a sympatický Ondřej Brousek. Švehlík měl dlouhý monolog o psovi, který nudil až to bolelo. Hodinu se nic neděje, samý tlachy. Cvok provokuje upjatého konzervativního chlapíka na lavičce. Ve finále hra nabere trochu spád a o lavičku se porvou. Konec předvídatelný.

Zdroj: Divadlo Ungelt

P.S. Bloudičko, dva z pěti.

7 komentářů:

  1. Chtěla jsem zajít kvůli mé životní lásce, ale teď jsem znejištěná. Asi si dám Kriminálku Anděl.

    Co Deštivé dny? Viděla jsi? Ty jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      asi bys byla taky zklamaná. Bylo nás deset a byli jsme ve shodě. Zuzana rezignovala na svoji funkci kulturní referentky.
      Děsivé dny bylo skvělé představení...!!!

      Vymazat
  2. Budu si dávat bacha na lavičky v Troji :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      na lavičky se vykašli, taky bys mohl skončit s kudlou mezi žebry.

      Vymazat
  3. Hele, a nejseš ty náhodou už nějaká tou kulturou znuděná a zpovykaná ? ;-) :D.... tak je fakt, že prostě někdy ani krásný David či krásný Vladimírek nebo Vojtíšek to prostě nezachrání ani náhodou.... (myslím V. Polívku a V. Dyka ;-) ) možná že roští v Tróji bylo lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      jsem rozmazlená, jsem :-D
      Lístek stál 850,- korun, to Ti fakt přijde líto.
      Roští v Troji bylo stokrát lepší a stejně jako tatínkovi Danušky se mi nejvíc líbila Japonská zahrada.

      Vymazat
    2. Tak pokud je lístek za takovou cenu, tak to opravdu přijde líto když stojí představení za prd. Fotky dneska pošlu.

      Vymazat

Láska je kurva