pondělí 11. září 2023

Výlet na Menorcu

Menorcu jsem navrhovala já, protože Soňa v práci říkala, že její Michal se vrátil nadšený. Málo turistů a krásné pláže. Odjelo nás pět, Dana se musela starat doma o nemocnou maminku. Vilka byla hezká, ale jeden záchod pro pět holek umístěný v koupelně je maličko problém. Čůraní se stalo veřejným. Jednoduše jsme Dáše vysvětlily, že kvůli čůrání nemůže blokovat umyvadlo a vanu. Můj dojem z ostrova je ovlivněný tím, že čtyři dny ze sedmi bylo zataženo. První den na pláži jsme strašně zmokly, k autu jsme se brodily po kotníky vodou. Nepamatuju si, kdy jsem naposledy nemohla jít, protože jsem měla oči plné vody. Všeobecný strach o mobily, Zuzana měla mobil zmáčený na horách a Dáša si ho totálně utopila v Pobaltí. Tentokrát bez ztráty.

Pláže jsou opravdu krásné, samá romantická zákoutí, ale lidí bylo všude dost. A vesměs nejsou vybavené, tedy žádné slunečníky, lehátka, toalety, sprchy. Na ostrov jezdí převážně Španělé. Jednou jsme zaslechly slovenštinu, dvakrát němčinu a angličtinu. Najezdily jsme spoustu kilometrů, celý pobyt půjčené Berlingo obětavě řídila Kačka. Menorca nenabízí moc památek, za chvíli nebylo kam jezdit. Oproti Mallorce bylo jídlo všude vynikající, možná proto jsme se furt někde cpaly. Obsluha byla velmi milá, všude se nás ptali, odkud jsme. Všechny peníze jsem projedla. Dvakrát jsme byly i na snídani, což osobně považuju za vrchol luxusu a rozmazlenosti. Kačka mě neustále podporovala větou: Má se boží dárek zkazit, ať se radši bříško roztáhne! Momentálně je bříško ve fázi stahování a je pěkně nasraný!

P.S. Pro příští rok uvažujeme o Krétě.










20 komentářů:

  1. Já bych si tak strašně přála mít partu kamarádek a jezdit a nimi na dovolenou! Už proto, že chlap je furt v práci, a když náhodou není v práci, tak je zpruzený a unavený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      s holkama se známe 35 let, některé mezi sebou i více, venčily jsme spolu děti na Vyšehradě, loni jsme byly nejdříve v Harrachově na víkend a pak poprvé moře, Mallorca, viz zápis v Putování.

      Vymazat
  2. Vůbec jsem netušila, že existuje nějaká Menorca. Což ale u mě není nic divného. Ještě ve dvaceti jsem si myslela, že Kanárské ostrovy jsou u Ameriky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo,
      od Mallorcy (loni) na Menorcu je to kousek ;-D
      A holky jsou velké cestovatelky.

      Vymazat
  3. Míšo ahoj, na takové dovolené s partou ženských jsem byla v Egyptě a moc jsme si to tenkrat užily. Pak jsme taky jezdily každý podzim na Moravu do sklípku, to byly akce... Letos jsem dovolenou zrušila kvůli synovi, ale dostala jsem lázně a všichni mě říkají, ať to neruším. Tak asi pojedu. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      v lázních jsem ještě nikdy nebyla a moc po tom toužím!
      Svůj pobyt určitě neruš, musíš kvůli synovi zase nabrat sílu!

      Vymazat
  4. Jé na Menorce jsme byli vloni, přesně kvůli tomu, že by tam mělo být méně turistů, ale byl to klasika hotel, all inklusive, (+půjčili jsme auto na pár dní a taky něco projeli) tam jsme se definitivně rozhodli, že nás ti lidé v hotelu akorát serou. Většinou to střídáme, jedno léto mastňácká dovolená, druhé poznávačka a ubytování v soukromí. Ale asi už zůstaneme u druhé varianty. A záchod plně chápu, to je peklo v tolika lidech :D, ale zase my ženy jsme velmi rychlé. Ale s muži? Kolikrát 1 wc nestačí ani ve dvou, když má sebou člověk přibalenýho chlapa.. to jsem takhle jednou na dovolený srala do lavoru, protože "se trůnilo" 30 minut.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      miluju hotely a hlavně all inclusive, lehátka a slunečníky, ale moje kámošky ne...!!! Tak rozhodnutí bylo jasné, než sedět na zadku na Černým Mostě, jela jsem už loni, ale obě dovolené byly skvělé a já si zvykám

      Vymazat
  5. To mě mrzí, že počasí moc nevyšlo :( já byla poprvé u moře v Chorvatsku, když mi bylo 8. Skoro každý den pršelo a byly bouřky. Pan domácí říkal, že jsme si vybrali nejhorší počasí, co tam bylo snad za 50 let :D tak jsme se pak dlouho k moři neodhodlali. Až teď v létě do Turecka, kam jsme byli pozvaní ségry kamarádkou. Moc jsem se těšila. Počasí vyšlo, možná až moc. Denně kolem 40°C, v noci nešly teploty pod 30. Neprší tam skoro celé léto. Na takové vedro bych si fakt nezvykla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      dělaly jsme výlety, chodily na pláž i tak. Dva dny foukal vítr, byly velké vlny a písek nás úplně bičoval, ale celkově hodnotím dovolenou jako skvělou.

      Vymazat
  6. Tam jsme měli jet s našima, když jsem byla malá, dokonce tenkrát i zájezd koupili, ale cestovka nás nějak vypekla s hotelem, takže jsme nakonec neodletěli... Je super, že sis to i přes nepřízně počasí užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      jsme už velký holky a víme, že počasí se nedá poručit :-D

      Vymazat
  7. Pěkně a zaslouženě jste si užívaly. Hezké i další dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      dovolená nádherná, ale ten návrat do reality. Třetí den v práci na mě Kubík prsknul nějakou virózu, úplně mě odstřelila. Poslední krásné dny trávím u Netflixu.

      Vymazat
  8. Věta o božím dárku je... boží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      je to věta z Krkonošských pohádek, ale divadelních, musela jsem gůglit.

      Vymazat
  9. Díky za tip. Krétu doporučuji, bylo tam krásně. Ostatně jak i na Rhodosu a letos na Thassosu - tam bylo asi nejkrásněji. Hotel, apartmánky, jídlo po celý den, ale prázdná pláž a volné lehátka. Chtěla bych se tam vrátit. A nádherná Giola laggon, kterou jsme měli 15 minut pěšky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kamčo,
      chtěla bych se moc podívat na Spinalongu. V dětství jsem četla zajímavý cestopis a přála jsem se tam podívat. Na Krétě jsem byla s malým Druhorozeným, to jsme byli na výletě akorát v aquaparku :). Takže jsem z Kréty neviděla vůbec nic, i to moře v místě ubytování nebylo valné, ale jídlo, jídlo mi chutnalo moc!

      Vymazat
  10. Míšo, až na to počasí jste si to skvěle užily. Určitě víc srandy než s jedním chlapem. Kréta je krásná, je to super volba a už teď se máš na co těšit. Měj se 🙋‍♀️😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      tak chlapi se na pláži neradi válejí, nemá cenu je brát k moři :-D
      Ještě je ve hře Sardinie a nějaký řecký ostrov. Každopádně se těším už teď.

      Vymazat

Láska je kurva