středa 30. srpna 2023

Jsem splašená

Po odchodu Dáši z mikračky jsem v baráku nejstarší zaměstnanec. Pokud tedy nepočítám řidiče. Ještě je stejný ročník Jitka B z chemie, ta se o dovolené ne vlastní vinou zrakvila na kole, prý má skoro utržené ucho. Chudák holka, já kolo už vzdala. Vzhledem k věku bych měla být pro své kolegyně a kolegu vzorem rozvážnosti a klidu. Nejsem. Jsem splašená jak půlroční tele a zbrklá podobně. Vzteklá jsem prý po mámě a klidní mě Naděnka, holčina ve věku Druhorozeného.

Nejsem moc technický typ, ale že si neporadím ani s datumovým razítkem, jsem nečekala. Dva měsíce jsem na objednávky plácala datum s rokem 2032, než mě konečně upozornila Baruška od auditorek. Zapamatovat si nové heslo do eolových objednávek je taky problém, přitom jsem se zasadila o to, aby bylo jednoduché a pak nesmyslně píšu Zelenakralik místo Zelenazelva. Ještě nejsem úplně debilní, ale mozek do kartotéky ukládá zpomaleně, předchozí heslo bylo Bilykralik.

Na dovolené si mám prý hlavně odpočinout!

11 komentářů:

  1. Když může být stříbrná sršeň, proč by nemohla být zelená králík? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      úplně první byla kočička, nějak se mi ty zvířátka pletou :-D

      Vymazat
  2. S tou datumovkou se mi v práci stalo něco podobného. Tak a heslo musíš nyní stejně změnit.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      ono se řekne blbý razítko, ale co všechno se s ním dá provést..!!!

      Vymazat
  3. Míšo nic si z toho nedělej, Ty za nic nemůžeš ! Za všechno může mladý chlapec... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      jsi hodná, ale všechno se na Mladého chlapce svést nedá :-D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      v roce 2032 už snad budu konečně v důchodu. Aspoň teda doufám.

      Vymazat
    2. Milá Pade,
      v důchodu možná budeš. Ale jestli taky budeš nějaký DŮCHOD pobírat?? To je otázka!

      Vymazat
    3. Milá Dorinko,
      děkuju za povzbudivý komentář :-D

      Vymazat
    4. Rádo se stalo! Inovace pozitivního myšlení, to je moje druhá přirozenost! ;-)

      Vymazat

Láska je kurva