pondělí 25. září 2023

Všechno je, jak má být

Patočkovi se u mě líbí, asi má závratě, protože je rád, že bydlím v první patře, nebo má trauma z filmu Skleněné peklo, neptala jsem se. Je spokojený s písničkami na rádiu Beat, že hned naproti je večerka, že v Hokejce mají tankovou plzeň. Mladý chlapec všechno kritizuje, včetně písniček na Beatu, což mě velmi popuzuje, ani nevím proč. Hned v březnu jsem mu psala, že se s někým scházím, aby si nemyslel, že jsem opuštěná chudinka, která se na něj třese. Třesu. 

Chlapec je na mě moc dominantní, takový alfa samec. Říká, že spolu nemůžeme být, že bychom se zabili. A má pravdu. Přes moje protesty mi v koupelně přivrtal držák na sprchu. Málem mě kleplo, když vrtal do nových obkladů. Pak přitáhl tyč na závěs k vaně. Bilý nemocniční závěs jsem nevděčně odmítla. Zůstala mi jen nainstalovaná tyč. Po pár týdnech jsem kapitulovala, mám závěs s motivem bambusu. Ten jsem taky nechtěla, ale Mladý chlapec je spokojený, konečně má koupelnu podle svého gusta. On je vůbec hodně čistotný. Posledně našel v posteli nějaké fuj a tvářil se zhnuseně, jako by to byl kus uschlé předkožky. 

Objevila jsem u sebe lehký náznak monogamie. Nemůžu se milovat s dvěma muži najednou. Teda ani na střídačku. Mám pak morální kocovinu a technicky též nezvládám. Patočka měl vždy zelený ručník, teď má zelený ručník Mladý chlapec a Patočka vyfasoval potupný oranžový. Dle zásluh. Pořád jsem povlíkala postel, prala ložní a ručníky a připadala si jako coura. A při dnešních cenách elektřiny a vody bych se rychle zruinovala.

Začal si mě všímat chlapík z ochranky, nejdřív z dálky vehementně zdravil, pak zavolal, že se jmenuje Josef. Když jsem v sobotu odcházela v dešti z práce domů, vyběhl se se mnou rozloučit a prohlédnout konečně zblízka. Od té doby je pořád zalezlý ve vrátnici. Taky dobře. Narušil by mi barevnou posloupnost ručníků



25 komentářů:

  1. Tak ty jedeš bomby! :D :D :D..... Pravda je, že Hudebník má svou příležitostnou osušku na chatě krásně pruhovanou. Modrovínovobílou. Je také velmi čistotný. Ráchne se jak přijede a ráchne se než odjede. Na prostěradle ale nic nehledá.... Ty myslíš že Josef neviděl to co si myslel že uvidí?

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vendy,
    myslím, že si Josef myslel, že jsem mladší, asi klamu tělem.
    I když ani on není žádný zajíc. A je malý a kouří. A nosí zrcadlové brýle proti slunci i když prší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se zhlédl v amerických filmech kde ostří hoši z ochranky nosí jen zrcadlové brýle :D:D

      Vymazat
  3. Ještěže má duha ještě rezervy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      u nás je prádelna Duha, zaměstnává mentálně postižené, rezervy má určitě, když jsem tam byla nechat vyprat spacák, ta milá paní mi nabízela práci :-D

      Vymazat
  4. Ahoj Míšo, Ty jseš akční! A Patočka je kterej ? Hele já v tom chci mít pořádek :o):o):o). Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      o Patočkovi píšu celých sedm let, co bloguju.
      Například tady:
      https://padesatka-misa.blogspot.com/2016/07/odkvetla-pampeliska.html
      https://padesatka-misa.blogspot.com/2016/08/odkvetla-pampeliska-ii.html
      https://padesatka-misa.blogspot.com/2017/03/tajny-agent.html

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Miluju takovýhle komentáře!
      Milá Marie,
      díky, že mě čteš :-D

      Vymazat
  6. Moc Vas zdravim. Dekuji za skvely blok. Kdykoliv mam depku, otevru si nektery z clanku, klidne i starsi a hned se mi nalada zlepsi👍Ilona

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji tu Vaši naprostou otevřenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko,
      díky moc!
      Tak všimla jsem si, že když píšu o divadle nebo o výletech, moc velké ohlasy nemám, ale jak zabrousím do všedních dnů, je to jiný kafe :-D

      Vymazat
  8. Nuda nehrozí. Život je jen jeden, tak jinde je třeba zvýšit počty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      ten život utíká jako splašený, zase je podzim.
      Vím, že nic netrvá věčně, ani láska k jedný slečně. Snažím se na to nemyslet.

      Vymazat
  9. divoška ty jo :-), moc jsem sem nelezla poslední rok, jdu si zpětně nastudovat, kdo je mladý hoch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      že všech sil a všemi prostředky se snažím utéct starobě 🙂

      Vymazat
  10. Dobrý. Nikde ale nevidím ty ručníky, alespoň přehozené přes židli. 😄 Sex na rozpálených kamnech v kuchyni se nekonal? 😄 Toliko klasika ve sprchovém koutě? 🙃 zdravím Míšo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      ručníky jsou na židli, jen proti světlu jsou špatně vidět. Oranžový je vypraný v komoře.
      Sex v kuchyni nebyl vůbec, to víš, jsem staromódní :'-D

      Vymazat
    2. Super. Taky bych si chtela v padesati takhle zit ;-)

      Vymazat
    3. Milá Verčo,
      teď je to hezké období, ale taky nebude trvat věčně, Mladý chlapec je složitý.
      Užívám si, ale nejdřív jsem vychovala dva syny :-D

      Vymazat
  11. Teeeda ! Kdo ví co nás ještě čeká....:) už se těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kamčo,
      díky moc, že mě čtete :)
      Mám rozepsaný článek, jak tahle krasojízda pokračuje, ale vážně vůbec nestíhám...!!!

      Vymazat

Láska je kurva