neděle 17. března 2024

Zazvonil zvonec

Při posledním vášnivém milování mě Mladý chlapec kousnul do lýtka. Udělala se mi slušná modřina. Pak ho naháněla manželka. Zase vypadal, že se složí. On všechny hovory bere, já mám vyzvánění ztlumené, jak jsem zvyklá z práce a nemyslím si, že moje rodina je méně důležitá než jehoAlibi mu tentokrát dělala Ikea, kde sháněl nějaký madla ke kuchyňský lince. Spořádaně řekl, že už jde do auta. Opět jsem byla naštvaná, když odcházel, jako minule, jako předminule. Úplně slyším Naděnku, jak mi říká A cos čekala?!  A to jí je pětadvacet.

Při domlouvání další schůzky jsem mu napsala, že si nepřeju, aby telefon bral. Věděla jsem, že narazím, on je prostě alfa samec. Mrzí mne, že s tím máš problém, ale nepomůžu Ti, odepsal. Nevím, kdo jiný by mi mohl pomoct. Pak už leda jeho žena. že bych ji požádala, aby mu nevolala. Ještě jsem se lehce otřela o ten vánoční dárek. No, lehce. Koule jsem ti do toho lisu měla narvat. A lásky je konec.

Řekla jsem si, že až mi zmizí modřina, půjdu na rande s Patočkou, který mě celkem pravidelně láká ven. Trvalo to čtrnáct dnů, než jsme vyrazili na pivo. A jak jsem v poslední době celá nějaká dezorientovaná, netrefila jsem do restaurace U radnice, místo ní jsme došli k hospůdce s poetickým názvem Klid po práci, kde měli kácovské Tři sestry. Aby byl večer stylový, pustil Patočka na telefonu i kapelu Tři sestry. Samozřejmě že se mi pak nasáčkoval domů. Nudný skoro manželský sex. Mám malou modřinu na levé paži.

Možná je načase s tímhle koníčkem skončit. Nakoupila jsem nové jarní povlečení, není kontaminované žádným chlapem. Budu psát jen o výletech a divadle. Bude mě ještě někdo číst?



41 komentářů:

  1. Si vyprosuju tak blbe otazky:))) JASNE ZE BUDU CIST! Treba o pestovani pazitky,to bude teprf vzruso.Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      rozesmála jsi mě hned po probuzení.
      Díky moc !

      Vymazat
  2. No jo, sehnat pořádná madla, to dá nějaké shánění :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že se to s tím sexem přeceňuje. A kromě divadla a výletů jsou přece další témata: nový příliš velký stůl, batoh pro kapsáře... to mě dycky bavilo, že člověk není jediný blbec na světě, kterému se to stává. Ještě doufám, že v rámci jarního uklidu už je i lis na citrusy obřadně vyhozen! Já bych ho jako správná zhrzená milenka hodila do předního skla chlapcova auta :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      pořád mám tu hrůzu doma.
      Možná podvědomě schovává pro Vaničku jako názorný příklad, až ji budu varovat před lakomými muži.

      Vymazat
  4. Já rozhodně budu číst......chlapi nechlapi.....a mimochodem-chlapi nejsou zas až tak zajímavé téma, když je hromada jiných, zajímavějších:) Už se těším na další příspěvky....klidně i o té pažitce:) Pavla z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      jak jsem byla na ty chlapy dost orientovaná, tak holt musím změnit tématiku :-D.

      Vymazat
  5. Já tě budu číst, neboj. 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Já nebudu pochlebovat a napíšu přímo, že bez Patočky, Mladého a Úžasného a dalších milenců, kteří příjdou do cesty Pade s krásnýma nohama, jí číst nebudu. Článků o pěstování pažitky, cestování po světě a jídle, či kdy jsem manželovi ohřála hrachovku a on šel na nákup, je tu víc než dost. Nuda. Ale, erotiky mírně naladěných článků o milencích (jak se ty puritánky bojí takového tématu), je vlastně jen tento blog a býval kdysi o Kovbojovi před mnoha a mnoha lety. :-)
    Milá Pade, dost mě pobavil ten Dr. Douda, že bez sexu zestárl...!? :-))) Znám muže, kteří přestali sexovat po 60ce a vypadají jako 30tníci, fakt! Dr. Doudy je mi líto. :-(
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako o mém Kovboji?

      Vymazat
    2. Jiného neznám! :-)
      S.

      Vymazat
    3. Ten mě vyměnil za mladší model. Takže žádné story už nebudou. Ti ostatní až na Hudebníka za story ani nestojí. A Hudebník je prostě jen pro mě, ne pro blogový svět 😉🤗

      Vymazat
    4. Aha, pamatuji Kovboje a nevím proč jsem přesvědčená, že vzpomínky zůstanou i kdyby někdo někoho vyměnil za ten nejmladší model. Vzpomínky nám nikdo nevezme, nebo ano Wendy? Hudebníka neznám, to nebylo v dobu kdy jsem četla o Kovboji aktuelní. Věřím, že jsou muži, kteří jsou jen pro osobní potěchu a ne pro blogový svět, věřím, že i Pade to tak má, nikdo nikoho do ničeho nenutí, zvláště ne o svěřování se se soukromím, omlouvám se, jestli jsem se vás nějak dotkla.
      S.

      Vymazat
    5. Milá S.,
      napsala jsi to moc hezky. Rázně :-D.


      Vymazat
    6. Ale vůbec ne, to je v pohodě. Spíš jde o to že každý ten vztah je nebo byl jiný. Tudíž o jednom jsem psala tak a o druhém zas jinak 😉

      Vymazat
  7. Šmarja ,proč modřiny? A pokud použiješ lis na koule, nezapomeň prosím foto!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modřiny? Moji milci si asi myslí, že jsem gumová.
      Předpokládám, že k použití lisu na citrusy na koule nedojde. Samotnou mě to moc mrzí :-D

      Vymazat
    2. Připomněla jsi mi kamarádku, kdy milenec také použil sílu, prý zpestření. Ona je pohotová.Super, jdeme si hrát na velikonoce. A co tím myslíš? No jdeme barvit vajíčka!! A měl vajíčka v duhových barvách. Ohnivá čára a byl fuč. Nevíte proč?

      Vymazat
    3. Myslím, že to vím úplně přesně 😂

      Vymazat
  8. Tak jsem si vzhledem k předešlému komentáří "anonymnímu!" (Axíííno), naschvál ten lis na ovoce na té fotce, co jste tu uveřejnila s tou košilkou pořádně prohlédla. Košilka vypadá jak na panenku, tedy velikost 34? a ten lis vedle ní, skutečně vypadá, že by na ty "koule" stačil, zdá se mi nějaký veliký, je to na pomelo nebo jen na pomeranče giga?
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá S.,
      velikost košilky si napamatuju, ale je mi dost fest, naposledy jsem ji měla u moře cca před 4 lety.
      Lis by na koule asi stačil, ale předpokládám, že by dotyčný majitel koulí v klidu nedržel.
      P.S. Prosím komentuj článek a ne ostatní komentáře. Nechci tu mít žádné rozbroje. :-D

      Vymazat
  9. Dobře, budu komentovat jenom k článku a ne ostatní komentáře. Nerada bych rozbroje na tak fajnovém blogu, omlouvám se.
    Doufám, že tak bude činit i ta A a přestane prosazovat své názory na vašem blogu.
    S.

    OdpovědětVymazat
  10. Míšo, já chodit na tvůj blog určitě budu. Myslím, že jsi to vyřešila správně, byl to zřejmě blb. Patočka je jistota, měj se, pá 😃😊

    OdpovědětVymazat
  11. Pustil jsem fantazii naplno... Představuji si, kam všude (kromě šuplíků) by se dala bytelná madlo na kuchyňskou linku namontovat a jak by pak vypadalo použití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      komentář chlapa, no :-D
      Zase jsem si musela nastavit schvalování komentářů, nikdo Ti je nežere, ale nestíhám občas schvalovat, omlouvám se.

      Vymazat
  12. Hm, asi mi to ty komenty žere.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Míšo, píšeš čtivě a vtipně, i když to není o chlapech. Takže za mě je to cajk a nevidím jediný důvod, proč tě přestat číst. Navíc už se tady známe dost dlouho na to, abych tohle hezký pouto jen tak přetrhla. Nic nebude. A just ne! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děvče, děvče, ty nemáš jarní únavu, ale jarní “deprézi”, a co zkusit sex na výletě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      jezdím na výlety jenom s holkama.
      A potkáváme většinou taky holky 😂.

      Vymazat
    2. Jedna z mých tet “ byla členkou turistického oddílu”( krycí název kvůli manželovi) do svých 80 let,oddíl zrušila poté ,co “túrista”přestal stačit jejímu tempu, byl asi o deset let mladší:)

      Vymazat
  15. Milá Mišpulko, kašli na mladého chlapce a najdi si ještě mladšího chlapce. Hele, možná to bude znít blbě, ale úplně nejlepší je panic. A jsou i starší, neboj, nemusíš kvůli tomu stepovat před základkou.
    Takový panic se dá krásně vychovat k obrazu Tvému a navíc pro něj až do konce života (jeho) budeš bohyně.
    Jako já nebýt s drahým, už bych si dávala inzerát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruško,
      teď jsi mě vážně rozesmála...😂
      Panic by pro mě nebyl, sama se dost stydím a jsem spíš submisívní.
      Mám nervy, jen si to představím!

      Vymazat
    2. To je nápad, doporučuji Smolkova 567/2 Praha 4

      Vymazat
    3. Miluju vtipný komentáře 😂

      Vymazat

O konturce