úterý 5. března 2024

Nora (Domeček pro panenky), Divadlo pod Palmovkou (2024)

Do divadelní kavárny jsem přišla poslední, z mých kamarádek jsem nejvíc vykořisťovaná zaměstnavatelem. Nachomýtla jsem se k debatě o zdejší ceně vína. Devadesát korun za decku mi přišlo taky hodně. Ještě že piju Bailey's. Pak jsme mluvily o kolonoskopii, jsme fakt báby. Já ještě nebyla. Po ztrátě Mladého chlapce a Patočky nemám žádné téma ke konverzaci. 

Naštvaná jsem byla hned, jak jsem se posadila v sále. Hlediště je minimálně zvednuté a sedačky jsou za sebou. A přede mnou samozřejmě vysoký chlap. Jediná informace o hře, kterou jsem měla, že Tereza Dočkalová získala za roli Nory cenu Thálie. Odejít jsem chtěla asi po sedmi minutách, ale měla jsem s holkama společný lístek od šatny. Uječená Tereza Dočkalová stejná jako v Kokotech na neděli, padala na zem víc než Laurel a Hardy dohromady. Mně to vtipný nepřipadalo. Kateřinu Holánovou by nevzali ani do spolku Vltavan v Týně nad Vltavou, nebylo jí rozumět.

O přestávce jsem šla domů.

P.S. Bloudičko, hodnotit nebudu.

Zdroj: informuji.cz



27 komentářů:

  1. Milá Míšo, ne vždy se zadaří. Hodnotit nemusíš, tvůj odchod mluví za vše. Dneska dostane cenu kde kdo za umění, které se vymyká našemu chápáni.Teda ale 90 za decku vína je fakt síla. Ale co, pan prezident více otevřel hrad veřejnosti a začal od dubna cenou o 80% vyšší. Inflace, inflace ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      byla to fakt groteska.
      Všechno je dražší a dražší a já mám furt stejný peníze 🙃.

      Vymazat
  2. Moment, moment, ztratila jsem se v éteru, konec Mladého chlapce? Jestli to bylo kvůli tomu odšťavňovači, tak to schvaluju. O cenách vína už nic nevím, zasekla jsem v Jednotě s cenou 90 korun za lahev (kvalita odpovídá ceně). A Thálie taky nesleduju, když nechodím do divadla, že jo. Ale až budu v Praze, tak Noru teda nepudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      neztratila ses. Článek o posledních událostech mám rozepsaný.
      A ano, hliníkový ruční lis na citrusy hrál velkou roli :-D.
      Určitě bych ještě chtěla jít do Vinohradského studia.

      Vymazat
  3. No jo, je groteska a groteska.... co je dneska levný. Když jo, stojí to za prd, ale dokáže mě naštvat když je něco drahé a ještě hnusné. P.S. Tady u nás v hospodě mají stejně dobrý Aperol jako na Petřínských terasách ;) ale tedy dražší. Tam prostě vedou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      celkem mě ten večer stál šest stovek, to přijde líto.

      Vymazat
  4. Míšo, i já jsem z tohoto divadla jednou odešla o přestávce. Šli jsme na něco jiného, ale jedna z hereček si zlomila nohu a hrálo se "Kdo se bojí Virginie Wolfové". Tady to bylo pod názvem "Kdopak by se vlka bál".
    Abych nebyla jen negativní, viděla jsem tu i několik fantastických kusů, jako Amadea s Jiřím Langmajerem a Jiřím Bartoškou v roli Salieriho. Úžasná hra byla i Edith a Marlene, která se držela na repertoáru mnoho let.
    Ne vždy divadlo divákovi "sedne".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      jednou jsem odešla během představení, protože nebyla přestávka, nešlo to vydržet. A z muzikálu Baron Prášil jsem odešla s Druhorozeným také o přestávce, měli jsme lístky až vzadu a měla jsem pocit, že s dívám na televizi.

      Vymazat
  5. Ztráta mladého chlapce?
    Sakra Pade já něco prošvihla, nevěděla jsem, že už není. Měl na tom podíl ten citrusový nástroj k Vánocům? Nevyzvídám, ale jen se ptám, neb vím, že mladý chlapec byl v kurzu přeci? :-)
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá S.,
      nejdřív musím ty emoce nějak zpracovat, už mám rozepsaný článek, a pak mi to přišlo moc intimní, tak jsem zase psát přestala...no, uvidím.

      Vymazat
    2. No hlavně, že Ty píšeš pravidelně, milá Kačenko 😂.
      Ty čekám na článek.

      Vymazat
    3. Náhodou, před 2 týdny jsem dopsala! A Projekt 52 za celý loňský rok jsem zveřejnila. Teď si dám zas půl roku oraz.

      Vymazat
  6. Také jsem dostala lístek na cestopisnou besedu. A stejný problém, židle naskládány za sebou. Přede mnou chlap.Jeho záda jsem měla přez celou obrazovku kde běželo video.Dala jsem tři minuty a odešla.Opravdu nemám zájem víc jak hodinu počítat chlupy které mu lezli s trička ven...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zlatice,
      mám to stejně, a jak jsem taková netrpělivá a v přechodu velmi výbušná, šla jsem prostě domů. A vůbec mi to nepřipadalo neslušný, jak někdo řekl v práci (Danuška :-D).

      Vymazat
  7. Ne všechno se vydaří, tak snad to piti stálo zato :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      to jedno Bailey's fakt večer nespravilo.

      Vymazat
  8. Míšo, občas to prostě nevyjde. My měli zatím na výběr představení štěstí, tedy až na jedno - dostali jsme ho jako bonus k tehdejší manželově funkci. Hru Smolíkovi z hlavy asi nikdy nevymažeme :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      už jsem to úplně vytěsnila, ale často vzpomínám na představení Za dveřmi.
      Chtěla bych na něj vzít ségru (pokud přiletí) a mámu.

      Vymazat
  9. Lépe se vydati na oblíbené Krausberry. V Malostranské Besedě 1.3. opravdu super zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Luboši,
      byla jsem naposledy ve Vagónu, tam je špatná akustika, ale fakt nejsem taková fanynka, abych půl hodiny čekala na připitýho Martina Krause, který plete texty.

      Vymazat
  10. Jéje "Anonym" - bez podpisu?
    Kdepak je Axina, aby se zeptala, jak se to pade líbí. To by byla překvapena, že milá Pade oslovuje anonyma dokonce jménem, takže ví, kdo jí Anonym psal!
    No nejinak je tomu i v případě mém, kdy Padesátka ví kdo se nepřihlašuje, ale občas se u ní zastaví, nepovažuje to za hřích, nenařizuje že mohou komentovat jen přihlášení přes Google, ona je totiž skvělá! :-)
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi svá nevyžádaná moudra rozdává jinde. Je někdy horší než mor..... jako je Fredy Kruger komentářový blogový fantom, ona je ten poučovací. Akorát je tam rozdíl v tom, že u Fredových veršovánek se člověk zasměje, u jejích komentářů se tak akorát naštve.

      Vymazat
  11. V poslední době se mi stává dost často, že o přestávce odcházíme nebo trpím až do konce. Ze Stavovského jsme s kamarádkou odešly už dvakrát, tam bych teda čekala víc. Pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      já jdu znovu tentokrát s mámou (koupila jsem jí lístky k svátku) do Vinohradského studia na představení Za dveřmi.
      A moc se těším, A koupím Janě Kotrbaté kytku. Moc se mi líbí, když herečky dostávají po představení kytky.

      Vymazat

O konturce