pátek 17. května 2024

O koberci

Slíbila jsem kytkám v ložnici, že v mrazech už nebudu spát s otevřenou ventilačkou a že koupím koberec, protože šeflera i fíkus na protest proti zimě shazovaly listy. Naštěstí se včas oteplilo a kytky přežily. Musím ten svůj holobyt nějak zateplit. Jednu jalovou proválenou neděli jsem si na netu vybrala světle béžový koberec a hned ho vyrazila do Ikea koupit. Nebyl drahý, protože je zřejmě vyrobený z PET lahví. A taky je lehký, nadšeně jsem u regálu vypískla, když jsem zjistila, že váží necelých šest kilo. V pohodě jsem ho donesla domů. Pěkně jsem ho položila, i tu těžkou postel jsem zvedla, aby se mi pod ni dostal.  A jen tři návaly jsem u toho měla.

Jsem šikovná, výjimečně jsem se pochválila a zálibně se podívala na položený koberec.
 A do prdele, dyť je šedej! V první chvíli mi prolétlo hlavou, že jsem koupila omylem jiný. Ne. Na obale je napsáno světle béžový. Přísahám, že v obchodě v umělém světle vypadal béžově. V pondělí jsem storku vyprávěla v práci Naděnce. Moc se mi smála, má stejný koberec a stejný zážitek.



22 komentářů:

  1. Jo ty barvy. Člověk si chce sladit byt a pak ouvej. Ale šedá se hodí ke všemu a v interiérech je prý moderní. Jednu stěnu si natři šedou barvou a budeš mít sladěno. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      jenže já už mám celou ložnici béžovou, koberec byla poslední věc, co jsem kupovala 🙃

      Vymazat
  2. Míšo, předpokládám, že zvědavé ženské návštěvy do tvé ložnice nechodí a chlap si takové věci v ložnici určitě nevšimne. Tvoje oko si zvykne 😂😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      máš pravdu, zvykla jsem si rychle. Při představě, že tu postel budu znovu zvedat 🙃.
      Jinak pořád mám nastavené schvalování komentářů. Mrzí mě to, vím, že je to nepříjemné, ale oni mají fakt výdrž a ty jejich urážky tu nechci furt mazat. Jsou schopní mi zaspamovat celý blog.

      Vymazat
    2. Míšo, já spamery označím v administrativě komentářů jako spam, takže se mi pod článkem při případném dalším nájezdu neobjeví, nejde jim totiž komentář odeslat. Většinou používají jednu nebo dvě adresy, ze kterých píší, tak jsem s nimi hotová raz dva, leda, že by ti tvoji měli takovou výdrž, že by jezdili po nákupácích a připojovali se pokaždé k jiné wi-fi :D.

      Vymazat
    3. Janinko,
      už jsem řešila s Majkou a Doktorkou, myslím, že těch wifin je právě víc.
      Hlavně to moderování komentářů mi připadá neuctivé vůči čtenářům :(

      Vymazat
  3. Určitě ho můžete vrátit. I rozbalený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko,
      děkuji za pomoc, ale než jsem změřila velikost koberce, než jsem ho vybrala, donesla domů, položila...😉
      Při představě, že tohle budu dělat znovu, mě málem kleplo. Jak píše zkušená Evka výše, rychle jsem si zvykla!

      Vymazat
  4. Kdysi jsem někde četl, že látky a ženy se nemají vybírat při umělém osvětlení. Platí to tedy i pro koberce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      to je kouzelné pravidlo.
      Směju se nahlas 😀

      Vymazat
  5. Když se mi něco podobného stane, beru to jako důkaz, že věci prostě nemusí být vždy úplně přesně podle naší ideální představy, a přesto s nimi můžu být spokojený. Nebo - jak ve zkratce říká jeden můj kamarád v podobných situacích: Když musím, tak rád! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      kamarád to má vychytaný. Taky jsem se smířila s šedou barvou.

      Vymazat
  6. Můj muž má kamaráda architekta, který má heslo, že šedou se nikdy nic nezkazí. Asi si to myslí i Ikea a možná naschvál prodává šedé věci skryté pod jiným názvem! Teď jsem je odhalila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      ta šedá je teď všude, chtěla jsem se tomu diktátu vzepřít :-D
      Což se mi viditelně nepovedlo. Už při vybírání závěsů a povlečení jsem s tou šedou bojovala.

      Vymazat
  7. Dle fota a informacích na obalu z koberce mohu konstatovat, že ten samý si koupil kdysi můj přítel. Tak jako všechno co má v bytě chtěl koberec v barvě béžové. Kupodivu mu prodavačka doporučila barvu bílou a jak vy máte na té etiketě barvu do hněda, on měl zcela bílou. Doma po rozbalení se tetelil blahem, skutečně má koberec béžový! Při své sterilní čistotě si ho každý rok obnovuje a je rád, že se pořád vyrábí a on může být v klidu a nenervovat se nucenou změnou, byť barvy.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá S.,
      přítel to má dobře vychytané, při ceně za čištění je to rozumné, sice ne úplně ekologické, ale chápu.
      Moji oblíbenou sedačku Ikea přestala vyrábět, nejsem schopná si koupit jinou :(

      Vymazat
  8. Zdravim ze severu,chvilku tu nepachnu a tady se instaluje koberec,samozrejme s ,,efektami specjalnymi".Pobavilo,dik.V prirode se bezova a seda doplnuji,tak by to melo jit k sobe.Samozrejme zalezi na celkovem stylu a doplncich,v tom pripade by to mohlo drazdit oci.Aaaaale staci spomenout si na zvedani postele a voilaaaa! je to tam,ladi to.Mavam,Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      Ty jsi mě taky pobavila svým komentářem :-D
      A ano, ladí to. A basta.
      Koneckonců jsem fakt zbytečně přecitlivělá, protože ráno vstanu vymajznu z ložnice a večer zase zapadnu. Mezitím občas uklidím (minimálně) nebo zaliju kytky. A kdybych si tam nedejbože ještě někdy přitáhla chlapa, barvu koberce řešit asi nebude.

      Vymazat
  9. V případě návalů by mi asi nevadil ani růžovej koberec. Soucítím, začala jsem cvičit denně na pekáč buchet a návaly mám přitom několikrát. Ale to dám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      ohledně cvičení máš můj velký obdiv! Nesnáším cvičení, zatím cvičím jen uvolňovací cviky na bederku.

      Vymazat
  10. Mně tu nějak asi zmizel komentář. Obsahoval důležité info, že mám podobnej fíkus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      To se moc omlouvám, tahle informace určitě není závadná 😄
      Mám tady nějaký bordel!

      Vymazat

Bába v akci