neděle 4. srpna 2024

Už nikdy

Už nikdy nekoupím domů pánský sprchový gel. Nikdy. Poslední měsíce se myju gelem po Mladém chlapci. Je to velmi frustrující. Při další návštěvě drogerie nakoupím samý nejvíc holčičí vůně, samý růžový balení a pokud by mi tady přes noc uvízl nějaký muž, bude holt vonět jako holka. 

Držák na sprchu, který Mladý chlapec navrtal proti mé vůli, mi nakonec nevadí vůbec. Vadí závěs u vany. Ten je pro mě naprosto zbytečný, on se za ním schovával, protože se styděl, že je tlustý, když ale sundám tu tyč, musím omítku oškrábat a vymalovat. Sešroubovaná knihovna mi taky nevadí, to jsem skoro zapomněla, že ji dával dohromady on.

Čínský hliníkový ruční lis na citrusy mám pořád doma. Stále jsem neopustila myšlenku, že s ním budu objíždět základní školy s přednáškou pro dívky z druhého stupně na téma Vážím si sama sebe. Zatím lis odnesu do sklepa, chtěla jsem již dnes, že se budu věnovat úklidu, ale bylo mi chladno a proto jsem si oblékla pončo. A jistě všichni chápete, že v ponču se uklízet nedá. 

Vedle sklenička s pískem z ostrova La Palma

24 komentářů:

  1. Ty mě bavíš. Dobře děláš. Život je v detailech a na detailech záleží. Hurá pro růžový gel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      jen nevím, proč je ten život tak složitej...🤦‍♀️

      Vymazat
    2. Kdyby byl lehký, jak motýlí křídla, ani bychom nevěděli, že žijeme. Ale zas až tak lehký být nemusí, jen ať není ještě hůř, než to je. Stále děláme nějaké kompromisy a ptáme se, kde se štěstí zrovna toulá.

      Vymazat
  2. Dobré vědět. Pončo si pořídím, abych netrpěl zbytečnými sebevýčitkami, že bych měl občas uklidit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      pončo je na nicnedělání jako stvořené!

      Vymazat
  3. V DM drogerii mají takové pidi cestovní sprchové gely, nezavazi, jsou na pár použití, tak bych příště třeba šla do takového. Jinak jsem čekala závěr jako tenkrát v populární reklamě na Axe, kdy holka zaspala, v rychlostí na sebe stříkla přítelovu vůni a pak se na ni celý den lepily holky.... půlka devadesátek, pamatuje si to někdo? Přednáška pro školy by byla super, aj bych ji hned obhednala, ale z Prahy k nám daleko a cesta drahá, poslední akci zaplatila dotace, ale přednášející celou dobu zívala, že musela kvůli daleké cestě brzo vstávat, a bylo to otravné, tak jsme si řekli, z Prahy už nic 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      stále musím komentáře před uveřejněním schvalovat. Pan Neúžasný sice už tady nekomentuje, nebo se mi podařilo ho zablokovat, ale jsem opatrná.
      Tahle reklama na Axe byla jedna z nejlepších, které jsem kdy viděla...!!! Pozdější s anděly byly taky dobré.
      Přednášku pořádně vypiluju, přijedu o den dříve, někde přespím :-D

      Vymazat
    2. Hele hned vedle školy máme hospodu a pan hospodský vybudoval i místnost na přespání, tak to by snad šlo? Hospodský je zároveň kovář a vsadím se, že jeho ramena budou aspoň tak široká jako mladého chlapce! No, bohužel má taky ženu a tři děti, nikdo není dokonalý:-D

      Vymazat
    3. Milá Jano,
      Ty jsi žena činu :-D Vymyslela jsi to skvěle!

      Vymazat
  4. A víš že mě pánský vůně sedí mnohem víc než leckterý dámský? Já miluju citrusové vůně a těch v dámské sekci moc nebývá. V Oriflame jsem měla jednoho favorita a toho jsem si kupovala. Ale je pravdou že mi občas nějaká ženská někde řekla co že to mám za krásnou voňavku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      čím jsem starší, tím více upřednostňuji ryze ženské květinové vůně.

      Vymazat
  5. Cože… Mladý chlapec nebyl Adonis, chceš mi snad říci, že tě dostal na sexy mozek!!!😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      Mladý chlapec je krásný tlusťoch s podmanivým hlasem.

      Vymazat
    2. Tak jo, vlastně proti gustu žádný dyšputát😉

      Vymazat
    3. A má ty nejširší ramena, co jsem v životě naživo viděla.

      Vymazat
  6. U nás se myjí chlapci tím, co koupím, takže všichni voníme stejně po kokosu, ovoci nebo žvejkačce. Stejně ta vůně vydrží prd.
    Já mám ponča dvě. Pro jistotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      mně ho ta vůně furt připomíná, moc to řeším, ale už jsem na dně balení.
      Konečně.

      Vymazat
  7. Podmanivý hlas muže je a bylo to na co mě mužský dostal. Pravdou je, že na rozdíl od Pade jsem narazila po 40ce na muže vysokého, hubeného (až vyzáblého), který měl do Adonise víc než daleko, ale ten..."hlas"! :-)
    Není to sice k článku téma, ale snad milá Pade pro tentokrát Evitě promine.

    OdpovědětVymazat
  8. Milý padesátkový zlaťouši,
    nikdy neříkej nikdy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dorinko,
      telepatie...!!!
      Zrovna jsem na Tebe myslela.
      Napíšu.

      Vymazat
    2. Napiš!
      Protože, jak známo, jinak tě sní myš! :-D

      Vymazat
  9. Naštěstí manžel používá pouze mýdlo. Sprchový gel považuje za ,omlouvám se cituji, chemickou sra.ku, která ničí kůži a celé tělo. Aspoň je více místa na políčkách. No ,kdo má tu vanu a umyvadlo pořád drbat!!😭😭😭😭

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      já mám zase pocit, že mýdlo moc vysušuje. Mám kůži pak napnutou a svědivou. Ale kůže je hrozně individuální. A proti gustu...:-D

      Vymazat

O aviváži