sobota 14. září 2024

O aviváži

Vždycky jsem měla hezký vztah k prádlu, bavilo mě prádlo věšet, žehlit a skládat. Docela brzy jsem si svoje oblečení žehlila sama, moje matka mi připadala málo pečlivá. Výběr aviváže prožívám stejně jako výběr parfému. V poslední době se mi moje vášeň maličko vymkla z ruky. V Globusu mě naučili na novou koncentrovanou aviváž Lenor. Opravdu nádherná exotická vůně. Stihla jsem spotřebovat jen dvě balení a aviváž zmizela z regálu. Trpělivě jsem obešla pár drogérií, ale nikde ji neměli. Vybrala jsem si náhradní, ale fakt je to pouze náhradnice. Opět jsem se vrátila do Globusu. Nic. Dostala jsem neodolatelnou chuť kopat do regálu a řvát Chci zpátky svoji aviváž! Nemůžete mi ji zase vzít!  Nakonec jsem jen bouchla pěstičkou do police. Při představě, jak mě z obchodního centra vyvádí nějaký namistrovaný pako z ochranky, jsem se ovládla. 

A pak! Ách! Při dalším nákupu jsem ji našla. Moje milovaná aviváž se potupně krčila v oddělení výprodeje. Jsem jediná, komu voní? Vzala jsem jich tolik, kolik jsem unesla

Můj tým

12 komentářů:

  1. Podobne to mam s Mr. Proper orange na linku. Voni tak krasne, ze mi ani nevadi, ze uklizim. A najednou zmizel. Fuc. Donutila jsem rodinu obehnout vsechnydrogerie v 4 mesteckach a mam! 4! Jeste rok vonaveho uklidu!
    Ik

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si jednou oblíbila jeden parfém a prodejce ho vyškrtl z prodeje nebo výrobce z výroby. Najít pak náhradu, se kterou bude člověk spokojený je hodně náročné. Aviváž používám jen na spodní prádlo nebo ložní a ručníky..., ale jsou některá trička, která mi právě aviváž zničila. Pokud mají v sobě trochu pružnosti a pěkně sednou na tělo, tak aviváž raději ne. Trička dokonale změkla, ale natolik, že se roztáhla do šířky i délky a já je mohu tak akorát na zahradu, fazonka nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      dva roky jsem čekala na vůni Nina Ricci Bella! Najednou nikde nebyla, ani na letištích :(.

      Vymazat
  3. Mám s avivážemi problém, sice mi krásně voní v lahvi, ale z prádla skoro nejsou cítit. A to mě sejří.
    Podobně jsem to měla s toaletní vodou, přestali mi ji vyrábět a když už je k prodeji, tak zbytková zásoba na zahraničních webech za desetinásobek původní ceny. Nas..t!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      zkoušela jsem i olejovou vůni na prádlo Puella, ale tak moc jsem ji měla spojenou s Mladým chlapcem (ručníky a povlečení), že jsem ji přestala používat.

      Vymazat
  4. No tak vášeň k silným vůním prádla nesdílím. Naopak mám ráda vůně tak jemné, jak to jen jde. S maminkou jsme ještě v 21. století praly prádlo v malé jednoduché pračce Romo a nadvakrát ručně machaly ve vaně a pralo se vždycky v nastrouhaném mýdle na praní a to je doteď moje vůně prádla č. 1. Ještě tekutý škrob! Ten taky miluju. Aviváž jsem nepouzila aspoň dvacet let. Asi jsem dost ušetřila, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      ušetřila jsi asi hodně, ale proti gustu žádný dišputát, jak se říká.
      Nejlépe stejně voní prádlo, které se sušilo venku a to asi Ty máš :)
      Jsi šťastná žena!

      Vymazat
  5. Puellu jsem měla vzorky, dcera z těch parfémů do prádla byla nadšená. Mě voněla jen ta zelená Ylang - ylang. Ale měla jsem ještě objednané vzorky Giovani a to je jiná liga. Krom jednoho mě voněli nesmírně všechny, ale vyhrál to jeden a teď používám ten. Ta vůně je opravdu luxusní.... jeden evidentně skončí jako přísada do vody na vytírání, protože ten je fakt opravdu blé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      taky jsem měla ty vzorky, nejvíc se mi líbila šedá a žlutá. Šedou jsem měla spojenou s Mladým chlapcem, musím si to odžít, pak se k ní třeba zase vrátím.

      Vymazat
  6. Hm, zvonkajšku to vyzerá jako jahodová marmeláda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      to možná ano, ale doporučuju ochutnávat :-D

      Vymazat

O aviváži