sobota 15. září 2018

Návštěva Bonga

Prvorozený si sice platí byt v Letňanech, ale zatím se přesunul pouze do vedlejší ulice, brzy jsme se potkali. Jdu s nákupem a vidím našeho psa běžet po chodníku. Tradičně štěká jako blázen. Co je to za blbýho uštěkanýho psa?, zavolám. Cikorka za mnou pohotově kontruje Co je to za blbou krávu? Ale to už se na mě řítí Bong s ještě větším štěkotem, skáče jako Pérák a snaží se mi čumákem vyšťouchnout mé jediné vidoucí oko. Dojemné shledání.

To se událo před pár měsíci, teď už se mi občas regulérně stýská, o psovi jsem hodně mluvila a přivolala tím hlídání na pár dnů. Proč to nefunguje ohledně chlapů? Prvorozený psa přivedl ve středu dopoledne, když jsem byla v práci, sklápěcí postel jsem samozřejmě neměla zavřenou. Hezký pelíšek si Bong v čistém povlečení udělal. Druhorozený mi škodolibě řekl, že si myslel, že zákaz válení se v mojí posteli už neplatí. Platí! A pro oba. Zato sedačka je volně přístupná. Chyběl mi ten kontakt, to hřejivý chlupatý pako na klíně nebo aspoň pevně přimknuté. Díváme se zase spolu na televizi nebo v objetí spíme.

Druhorozený se mi svěřil, že je se mnou jako s matkou celkem spokojený, že to docela de, že sou horší matky, ale pak vždycky přijde ta chvíle, ten moment, kdy ho zklamu. Trapně vtipkuju, mluvím na cizí psy, nahlas se zasměju. Šli jsme spolu pro sushi, pochválila jsem čínské majitelce účes, a protože ona špatně rozumí česky, pomáhala jsem si rukama a nemluvila ve větách. Hezký. Vlasy. Nový. Druhorozený jenom otáčel oči v sloup. Cestou zpátky zkoumal, kde bydlí Vendulka, která teď o bráchu a psa pečuje, prý ho tam jednou slyšel štěkat. Ne, nevím, jak se jmenuje příjmením. Podívej se na zvonky, jestli tam není připsaný Bong. To byla ta chvíle, ten moment, kdy jsem si to zase posrala.


V mojí posteli

59 komentářů:

  1. Náhodou ta tvoje hláška o připsaným psovi je geniální 😆

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Vendy,
    moc Ti děkuju za rychlost a přízeň... U nás smí být vtipný jenom Druhorozený, já jsem autistka...

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Milá Dorko,
    já jezdím jenom metrem...řidičák nemám, já jsem autistka...

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: A jsme zas na začátku... Nikdy není pozdě, já mám řidičák asi 5 let, ale nemám žádnýho autistu po ruce.

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Já jsem na jedno oko slepá a na druhý vidím jen občas, tak proto...

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: No, tak to pak ani nemusíš přivírat jedno oko nad levárnama! To je v dnešním světě výhodné!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Se díváš jen na to, na co chceš, viď?!

    OdpovědětVymazat
  8.   "Podívej se na zvonky, jestli tam není připsaný Bong".
    Náhodou pěkná hláška, moje dcera by řekla "joooo dobrý nápad".
    Ale  uklidním tě, i má dcera převrací očima   

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Milá Marcelo,
    musíme doufat, že je to pohoršení nad námi někdy přejde...

    OdpovědětVymazat
  10. Díky, před spaním si mi zvedla náladu - s tím připsaným psem ....občas umí být děti až krutě upřímné - akorát jsem dopsala story s dnešního večera

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Milá Katko,
    díky moc.
    K Tobě se hned podívám...

    OdpovědětVymazat
  12. tvůj syn vůbec neví co to znamená když ho ztrapní matka:)
    když jsem poprvé viděla manželovu matku tak mi říkala jak pořád jít a vyjídá ledničku a ta je pořád prázdná a ona musí pořád nakupovat protože on tak nezřízeně jí a taky říkala že mě jednou bude bít....

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Milá Klávesničko,
    tahle situace mě teprve čeká, díky Tobě na ni budu připravená...
    Můžu trénovat dopředu, jak ho znemožnit.

    OdpovědětVymazat
  14. ...zase slušně pobaven.Také mě čeká hlídání krásného chlupatého od příštího týdne,nejste konečně sama,táhnu provaz spolu...jen do postele neleze,na to je Čiko moc hrdý.Mu stačí,když dědovi zalehne křeslo...   

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Milý Johane,
    díky moc. Bong je prevít, on moc dobře ví, že do mé postele nesmí... ale kdybych odešla, je tam hned...

    OdpovědětVymazat
  16. To je Bong hodný, že tě přiběhl sám od sebe přivítat. To já si mámy většinou nevšímám. Je mi ukradená, abych řekla pravdu. Třeba ji potkám a ona mě zdraví a já jdu dál. Nebo když je s námi na procházce, tak na mě mluví a já nic neslyším.
    Říkala mi, že jsem nevděčnice, protože když tu nemám Hanu, tak je mi dobrá. No a? To je její práce, starat se o mě, když tu Hana není, nebo ne? Bong je hodný, že se s tebou kouká na televizi. Já bych ti asi nejdřív okusoval nos a pak šťourala v uších. To dělám lidem, který ke mně chtějí být přátelští a já je neznám.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Milá Laro,
    Bong je opravdu hodný, takový vítací, i ráno mě nadšeně vítá, když vstanu z postele, asi mu připadám stará a je pokaždý překvavepý, že jsem se dožila rána...

    OdpovědětVymazat
  18. Jako článek super, ale ty komentáře, ty prostě nemají chybu! Taky nemám řidičák, jsem patnáct dní v měsíci sjetá triptanama. Pevně doufám, že brzy přijdu do přechodu, prý migrény v tomto období často mizí, tak pak si ten řidičák třeba udělám .

    OdpovědětVymazat
  19. S Bomgem jsou pořád radosti, byla bych s ním šťastná asi jako Ty!
    Že svým dospělým dětem dělám ostudu, na to jsem si zvykla. Ač kluci, jsou tišší a umírněnější než já - živel!

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Milá Janinko,
    já ty komentáře miluju, bez nich jsou články poloviční...
    Ty si na přechod ještě počkáš, ale mně už šmejdí u dveří...

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Milá Lotty,
    my matky, to máme prostě těžký. Kolikrát mu říkám: Blbečku, beze mě by sis ani zadek neuměl utřít... No, nedělá to na něj žádný dojem...

    OdpovědětVymazat
  22. Zasmála jsem se :) a Bong mi příjde jako takové přítulné zlobidlo. Tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jsou lidi, ktery by tam toho psa pripsanyho klidné mit mohli.n

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Milá Naoki-keiko (?),
    je to vůbec jméno osoby..?
    Díky moc za pochvalu.
    Bong je opravdu moc hodný a pošlušný (v rámci možností, kam nespadají hárající fenky), jen je strašně uštěkaný...a večer občas vyráží se štěkotem k cízím lidem, když nahlas promluví. Sám se bojí a tímhle straší ostatní, jednou ho někdo kopne do tlamy...

    OdpovědětVymazat
  25. Náhodou, u našich ve vsi jsou zvířátka připisována k majitelům hned na vstupní bráně, aby každý věděl, že pes hlídá a kočku nesmí zašlápnout...
    A jinak máš pravdu, jdu si připsat StAlíka na schránku, čtvrté jméno tam prostě chybí.
    Ale nevím, jak to bude vypadat, až se tam mezi nás připlete Stalin. Co tomu řeknou lidi?

    OdpovědětVymazat
  26. Asi byste si rozuměli

    OdpovědětVymazat
  27. Buď v klidu, ten případ chlupatej, co ho hlídám, vidí taky jen na jedno oko.

    OdpovědětVymazat
  28. [31]:,[32]: Milá Zdeni,
    předpokládám, že taky nemá řidičák...

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: Milá Baruško,
    taky máme pořád tři jména na schránce, ale vzhledem k tomu, že tu Prvorozený už nebydlí, já Bonga připisovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  30. [34]: Však taky ne, ale měla by si ho připsat Vendulka

    OdpovědětVymazat
  31. [35]: Však oni už konečně pomažou do Letňan...

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem strašnej suchar. Mě zas vtípky dostává dcera, ale bohužel si nepřeje, aby bylo publikováno

    OdpovědětVymazat
  33. [37]: Milá Slunečná,
    to je škoda, že se o vtípky s námi nemůžeš podělit...
    Á...teď jsem si vzpomněla, že vlastně o Prvorozeném nesmím psát. Já hlava děravá...

    OdpovědětVymazat
  34. Člověku ti tupí tvorové (teď teda myslím pejsky, ne děti) přece jen přirostou k srdci

    OdpovědětVymazat
  35. No, to se ani nedivím, že se ti po Bongovi stýská. Fakt je, že se děti občas za nás stydí. Mladší dcera vždycky říká, že je ráda, protože má hezké rodiče (samozřejmě, že to potěší), ale stydí se občas za to, co za blbosti prý někdy říkáme.

    OdpovědětVymazat
  36. [40]: Milá Magdo,
    už mám opět všude chlupy, ale zítra ráno si ho syn zase vyzvedne... Moje místo v srdci bylo prozatím naplněno.

    OdpovědětVymazat
  37. [41]: Milá Pavlo,
    to je asi v určitém věku normální, teda pořád doufám že to Druhorozeného přejde, má i velké výtky k mému oblečení...
    Prvorozený je shovívavější možná proto, že už spolu nebydlíme, taky mu bude letos třicet...

    OdpovědětVymazat
  38. Mě by tvoje hlášky bavily pořád.

    OdpovědětVymazat
  39. [44]: Ó děkuji za kompliment, milý Moe...

    OdpovědětVymazat
  40. Mít na zvonku kromě obligátních "Novákovi" taky "Haryk" je fakt cool. Budu zvažovat! Dává možnost šokovat při vhodné příležitosti nevhodnou návštěvu hláškami typu : "Dnes jdete za Harykem, není-liž pravda? Tím se řada věcí zjednoduší, ať tak či tak.

    OdpovědětVymazat
  41. [46]: Milý Glosátore,
    to už se naštěstí mých dveří/zvonku/schránky netýká...

    OdpovědětVymazat
  42. Žeby bol tvoj Druhorozený taký suchár? Veď ten fór s tým zvončekom bol taký fajn situačný

    OdpovědětVymazat
  43. Usmívám se, ten váš kolorit ... pro tebe musí být hodně vyčerpávající, pro nás čtenáře k pousmání a zlepšení dobré nálady.
    Byla jsem na Čerňáku v kině a čekala, kdo mi řekne ...Čau bloncko !... asi jsi zrovna ladila zvonky

    OdpovědětVymazat
  44. [50]: Milá Blondýnko,
    život s Druhorozeným je takový zocelující...

    OdpovědětVymazat
  45. [49]:  Milá Fidorko,
    Druhorozený mi stále vyčítá, že nemám smysl pro humor, on mě vůbec pořád šikanuje..

    OdpovědětVymazat
  46. [50]: Padesátka má komentář číslo 50 - to je super! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Zasmála jsem se, protože to je opravdu ze života. Moji synové už jsou o hodně starší, nežli Tvoji. Jak si u nich stojím si jen tak nějak matně myslím.
    Ale kdy volám s druhorozeným, tak před ukončením hovoru slyším hlasité vzdechnutí ˇAáááááách s dovětkem- to není pravda. Myslí si, že to neslyším .   
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  48. [54]: Milá Hanko,
    být matkou (obvzlášť synů) je prostě těžká disciplína...
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  49. Jw uz to rikala.... ale on je tak krasny :) Az budu priste na Cernaku, tak vas proste musim potkat Zrovna minulej tejden jsme jeli kolem, jsem na tebe myslela

    OdpovědětVymazat
  50. [56]: Milá Martinko,
    to by byla pecka...
    Bohužel příště bude Bong už v Letňanech...

    OdpovědětVymazat
  51. [57]: To jo! Ja se chtela ted videt s nasi Klavesnici, ale nakonec to nedopadlo, trdlo se bala zeptat manzela a my nakonec stejne na Moravu nejeli, tak nam to nebylo souzeno. Preci jen ta Praha je o dost schudnejsi... a kdybys byla v Praze v hezkym byte na Smichaci, tak to mas kousek na Zlicin a tam my se ocitneme mnohem casteji nez na tve cerne  strane

    OdpovědětVymazat
  52. [58]: No, pořád je to jedno město...
    já s VendyW se Blondýnkou domlouváme na randeti už půl roku. Mezitím jsem se s VendyW viděla jednou v Praze a jednou jsme se sešli v Dobřichovicích s Petrem Vápeníkem (Čerf) na jeho výstavě...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec