pondělí 6. května 2019

Jahody v Bille

Zase jsem se předvedla jako natlakovaná bába Přechodová, i když myslím, že okolí mi skrytě fandilo. Chtěla jsem svému chlapečkovi (19) koupit v Bille jahůdky (Helga už mě nečte!). Jahody byly balené ve vaničkách po půl kilu. V prvních třech, které jsem vzala do ruky, byly plesnivé, úplně chlupaté. Přestalo mě to bavit, očima jsem hledala někoho ze zeleniny. Marně. Nebyla jsem líná dojít ke vchodu do skladu, mihla se tam nějaká postava, volám na ni. Postava okamžitě zmizela. To už jsem bublala.

Šla jsem s nákupem ke kase, zaplatila to svoje, ukázala plesnivé jahody a chtěla vedoucího prodejny. Jako já jsem nechtěla být na tu Ukrajinku hnusná, ale když důležitě krabičku otáčela na všechny strany a tvrdila, že nic nevidí, hnusná jsem byla. Já plíseň poznám, zbytečně se nezdržujte, vyrábíte si uměle frontu. Zašeptala něco do telefonu. A ještě měla strach, abych jí s nezaplacenýma jahodama náhodou nezdrhla.To jsem rozhodně v úmyslu neměla. Objevil se mladý cápek, jahody si mám prý vyměnit. A za co? Za zelí?

Půjdeme hezky spolu, povídám. Vypadal překvapeně. U pultu nevěřícně čuměl na krabičky, ze kterých tekla šťáva. Snažil se kontrovat jedním balíčkem relativně dobrých. Tydle dou. To už jsem šla do vrtule. Jako zákaznici mě tohle strašně uráží. Jak si vůbec dovolíte dát plesnivý zboží do prodeje? Dost jsem přidala volume a raději odešla. Taky by mě mohli nechat odvézt ve svěrací kazajce.
Ani cena u nich nebyla, asi záměrně.

57 komentářů:

  1. Já ti taky fandim! Protože tohle nesvedu - teda osobně. Já jsem lepší v písemném projevu, takže teď se chystám reklamovat línou pošťačku, která hází lístek do kaslíku - a nezvoní, i když jsem byla už dvakrát doma. Bydlíme na kopci, schránka je dole - a tak je každej línej... Ale tohle si líbit nenechám!Aby "reklama" byla dokonalá, ještě bys měla připsat, v který Bille jsi byla.

    OdpovědětVymazat
  2. Jseš vostrá jak žiletka🤭. Ale chápu tě, já bych je tam nechala, a s nikým nediskutovala. Ať si jim třeba odejdou samy na červích nožičkách.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Milá Dorinko,
    já jsem v poslední době nějaká běsná...
    Vodičkova ulice.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: P.S. Tohle s pošťačkou řeším pořád, bydlím v prvním patře, ani se neobtěžuje. Kolikrát mám balíček už vyzvednutý, než ona mi hodí lístek do schránky.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Milá Vendy, mě to strašně nasralo, šla jsem tam fakt jenom pro ty jahody...! Ale musela jsem si pak hned koupit čokoládu, abych se uklidnila, měl mi ji ten cápek zaplatit...

    OdpovědětVymazat
  6. Joo dobře jsi udělala. Člověk by si neměl ledacos nechat líbit.
    Já jsem byla v podobné situaci, ale  naštěstí jsem našla jahody, který byly slušný a hlavně bez plísně. Kdybych je nenašla šla bych rovnou k pokladně nebo vyhledala některou pracující u regálů a nechala si zavolat vedoucí. Tak to ve mě mne začalo vřít.
    Měla jsem na ty jahody chuť a taky jsem šla vyloženě kvůli nim do obchodu. A já tak nerada  někam chodím zbytečně. Jo a bylo to v Albertu.

    OdpovědětVymazat
  7. ...dostal jsem malou lodynku jahod k narozeninám,ale nic moc,chuťově nevýrazné...prostě skleníky a umělé světlo.Jinak nechápu proč ČOI nemá nouzové číslo jako hasiči,policie a pod.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Milá Marcelo,
    nesmíme si to nechat líbit, nejsme žádnej čekej póvl, aby nás krmili takovýma sračkama...!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Milý Johane,
    také jsem o tom přemýšlela...
    Jenže to by jim spadla síť..!

    OdpovědětVymazat
  10. Prý "ty dou" Měla jste mu říct ať je před Vámi ochutná, on by si to hned rozmyslel

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Milá Dee,
    to jsem fakt měla chuť ho kopnout do koulí...
    Druhorozený říká, že jsem v poslední době nějaká agresívní, on snad má pravdu...

    OdpovědětVymazat
  12. Já ti fandím a přiznám se, že bych reagovala stejně. Podobně jsem v Glóbusu v sobotu přerovnávala rajčata balená v krabičkách a když už ve třetí, která mi padla do ruky, jsem objevila plíseň, odchytila jsem pracovníka, který tam něco rovnal a zeptala se, proč prodávají plesnivá rajčata. Prý jsou zlevněná o 25%. To už mně namíchlo, takže jsem zvýšeným hlasem pronesla: "A to je důvod, abychom to žrali plesnívý?" Kolemstojící prohlíželi své krabičky a mnozí je vraceli na hromadu. Nekoupila jsem nic a muž se za mně styděl. V tomhle já jsem bojovnice.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Alenko,
    to znám moc dobře. Chlapi na tohle nemají odvahu..
    Prodejci si myslí, že sežereme všechno, co se v Německu neprodá...!

    OdpovědětVymazat
  14. pribehynaivniblondyny7. května 2019 v 1:49

    Vypadá to na článek TT. Výkřik do tmy v Bille😂🙈

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Milá MB,
    to jsem si také říkala, ale pak jsem nechtěla zabírat zbytečně místo...

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Samozřejmě NB..
    To víš, pidlovoká na mobilu...

    OdpovědětVymazat
  17. Až budou zrát, můžeš přijet k nám na samosběr. Ale nahnilou možná na některém keříku taky najdeš, to je příroda, co naděláš, já chemickou impregnaci na jahody nepoužívám. Mráz sice dneska trochu probral meruňky, ale jahody jsou přikryté. (Střílky)

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Milý farmáři/farmářko,
    díky moc za pozvání, ale je to daleko...
    I když už mám v Kulturáku vybraný dnešní oběd...

    OdpovědětVymazat
  19. No holt kdo nechce, nevidí...třeba si to namlouvá i sám sobě...

    OdpovědětVymazat
  20. realistkadneska7. května 2019 v 3:59

    Dobře, že jsi se ozvala...takové zboží nemá na prodejne co dělat, málokdo na to ale zareaguje. Samosběr je varianta a člověka to i vykladní, ale ne vždy je čas .

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Milý Jane,
    a to mě právě strašně točí...

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Milá Realistko,
    myslím, že mně by prospěl velmi...

    OdpovědětVymazat
  23. [18]: Tak polévku uvařenou z mladé hlívy zakoupené přímo od pěstitele (Bučovice, Kojátky), tam asi mít nebudou.
    Co se týče kvality čehokoliv, tak taky neberu to co se někde dlouho povaluje a nemůžou se toho zbavit...
    Čerstvé je čerstvé...

    OdpovědětVymazat
  24. Když je tam dávali, tak možná plesnivý nebyly...všechny.
    Já bych nic, žádný ovoce ani žádnou zeleninu v těhlech krabičkách (nejlíp ještě obalených ve folii) nekoupila. Přijde mi to plesnivý a nechutný komplet všechno, i když se to třeba ještě nechlupatí. Si vem, co všechno to v té krabičce absolvuje než se dostane na prodejnu. Nejen, že se to prostě musí více či méně oflákat, protože se to neteleportuje, ale mění se teploty a v tom plastu se to prostě zapaří. A jak je to na prodejně, ty "zamlžený" stěny krabičky sice zmizí, ale už se stalo...
    A že to ještě není chlupatý neznamená, že už to není znehodnocený a nezačíná tam žít něco, co nechceš.
    Takže jasně, zkažený zboží nemá na prodejně co dělat, jenže takhle zabalený se prostě bude kazit vždycky víc.

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Se Ti to píše, když bydlíš na Moravě...

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Milá Atheiro,
    už se těším na české jahody v košíku, ale trvá to, občas podlehnu a koupím v plastu...

    OdpovědětVymazat
  27. Máme jinou Billu. Nebo jiný prodavačky. No dobře, jsou tam i nějací chlap(c)i, ale holek je prostě víc. A všechny jsou milý.
    Jasně, taky je u nás nahnilý ovoce, kde dneska není, ale holky několikrát denně jdou a prohlíží. Já se naučila dávat nahnilé kousky někam nahoru, aby byly vidět, holky mi za to děkují. Což moc nechápu, protože to nahnilé pak vidí i zákazníci a od nákupu je to většinou odradí. Ale asi je to lepší, než když člověk ono nahnilé vybalí doma.
    Ale taky to není dobré. Nahnilé jahody z krabičky vyndají. Pokud je to jedna, prostě je tam o jahodu míň. Když jich je víc, pak jsou za polovic...
    Já si vážím všechno.
    Od té doby, co mi synek z jiného krámu přinesl dvoukilové balení pomerančů o váze kilo dvacet...
    Jak to nemá udanou váhu, už to nechci. Znamená to, že bylo něco nahnilého vyndáno a nikdo neřeší, nakolik je kontaminované okolí...
    A že to je hned...

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Milá Baruško,
    vždycky to je o lidech. Jen myslím, že je na ně vyvíjen velký tlak, aby všechno prodali...

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jsi hustěkrutopřísná! Do nich!

    OdpovědětVymazat
  30. Minulý týden prodával Albert "tekuté" citrony v síťce. Byly opravdu tak nahnilé, že tekly. Je s podivem, že to vůbec dají do prodeje, ale jak je vidět, dají, on to třeba někdo koupí

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Milá Sugr,
    dělám co můžu...

    OdpovědětVymazat
  32. [29]: Milá Janinko,
    šlo přece o jahůdky pro mého chlapečka...

    OdpovědětVymazat
  33. [30]: Milá Evo,
    citrony jsem podobně řešila jednou u nás v Globusu, taky v síťce a taky tekly...a Druhorozený se za mě moc styděl...

    OdpovědětVymazat
  34. Míšo, tohle dobře znám. A tak kamery-nekamery, prodavačky-neprodavačky, pokud jde krabice otevřít, vyměním si plesnivou, namačkanou, nedobrou jahodu za pěknou z jiné krabice. Jistě mi teď řekneš, že tam proto zbývají ty plesnivé. Ty ať si milý řetězec vyhodí.Ještě mi nikdy nikdo nic neřekl.Ať si to zkusí. Takovýhle ksindl nesmějí prodávat!!   

    OdpovědětVymazat
  35. Vše je o lidech,nechala bych si zavolat manažera, nedusila bych prodavačku, která si dušení užije v pracovní době ze strany nadřízených dost a dost. O nepříjemných lidech ani nemluvě. Pokladní bychom měli nosit na rukou, protože když až je jednou vytočíme doběla, nebo z pozice zákazníků doženeme na psychiatrii nebude mít kdo markovat. Bude o víkendech zavřeno a zase většina z nás bude řvát... Pokladní ze120 % ani neví co je krámě za zboží. Nevybaluje ho, po prodejně se nepohybuje. Pokud je problém duste manažery a vedoucí. Nezlobte se, ale kdybych v té frontě stála s vámi asi bych vás postavila do latě, až by jste v té lati jako opařená stála  tak bych vás poučila o tom kam má směřovat vaše stížnost. A ne, nejsem prodavačka. Jen mám oči, a používam rozum, a myslím na to, jak se asi ten člověk musí cítit.

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: Milá Pavlo,
    dřív jsem taková nebyla...

    OdpovědětVymazat
  37. [36]: Milá Jano,
    máte problém s psaným textem..?
    Píšu, že jsem požádala pokladní, aby mi zavolala vedoucího/manažera prodejny.
    Vadilo mi, že se zdržovala zbytečným prohlížením krabičky s jahodama.
    Miluju takovéhle čtenářky, jako jste vy. naštěstí jich moc není...

    OdpovědětVymazat
  38. pribehynaivniblondyny8. května 2019 v 1:41

    [15]: Jak zbytečně?!Takový parádní článek ze života!

    OdpovědětVymazat
  39. Ne nemám problém ale vy ano. Píšete, že jsem vyjela i po prodavačce, ve chvíli , kdy zmateně prohlížela jahody s tím, že nic nevidí. měla by jste vědět co a v jakém kontextu píšete, nicméně ano ten přechod a stáří se vás citelně  podepisuje

    OdpovědětVymazat
  40. [40]: Už si běžte číst jinam...

    OdpovědětVymazat
  41. [1]:Tak je mi povědomé. Jsem doma, čekám na balík a pak najdu vzkak k vyzvednutí balíku, protože "adresát byl nazastižen". No, volala jsem na poštu, s omluvou mi druhý den balík znovu přivezli v čase, na kterém jsme se dohodli. Dokud bude každý mlčet, změna nebude.

    OdpovědětVymazat
  42. [42]: Milá Pavlo,
    přesně tohle o tom mlčení taky říkám! Však ona se paní pošťačka taky naučí - protože kdyby to nepomohlo od nadřízených, čeká jí ještě rozhovor se mnou! A to nikomu (v případě špatné pracovní morálky) nepřeju!

    OdpovědětVymazat
  43. I kdyby ty jahody nebyly plesnivé, stejně bych je nekupovala. Jsou naprosto bez chuti. A všechno, co je baleno v nějakém igelitě nebo plastu mi přijde zatuchlé. Já vím, každý nemá zahrádku, ale to bych si raději počkala na jahody od trhovců i když za vyšší ceny, ale chutnaly by určitě lépe. Nicméně nahnilá a plesnivá zelenina by se na pultech vůbec neměla objevit. Ale je správné, že se lidi ozvou. Já jsem ještě za totáče dostala od zelinářky salátový okurek do papírového sáčku. Už tenkrát to byla soukromnice ze zelinářské rodiny, asi měli povolení stánkového prodeje od MNV. Doma jsem chtěla okurek vyndat ze sáčku a zabořily se mi do něho prsty. Byl celý  shnilý. Asi bych ukrojila jedno kolečko uprostřed. Děti jsem nechla chvíli doma a honem zpět dokud v poledne nezavře. Postavím se do fronty, za mnou další lidi. Když na mne přišla řada a dotaz, co to bude? Klidně jsem řekla: "Kniha přání a stížností" " A to proč? Co se vám nelíbí" Vytáhla jsem přede všemi ten promočený  papírový sáček a řekla něco o tom, že normálně zdravou okurku by mi do sáčku nedala. A ona přej jestli jsem si nevšimla, že tohle je slevněná druhá jakost a je to na ceduli napsané. Chtěla jsem vědět, zda jsou všechny okurky druhé jakosti stejné kvality. Baba se rozčílila,začala řvát něco o tom, že to ona nemá za potřebí, že tam nemusí být, že ona má hospodu a bla bla, tak jsem jí to potvrdila, ať tedy jde na hospodu a nešidí lidi. Zavolala mne do zadu za stánek (čekala jsem pár facek beze svědků), hodila okurek na hromadu a dala mi místo toho krásné zdravé dva okurky jen s mírně seschlou špičkou(tedy 2. jakost) Ona vzteklá a já v naprostém klidu, který ji určitě vytáčel ještě více.

    OdpovědětVymazat
  44. [44]: Milá Marijko,
    raději kupuju na lísce, ale nebyly...
    V Praze v centru si moc vybírat nemůžu..
    To je komentář delší než článek..

    OdpovědětVymazat
  45. [45]: no, když napíšu takovej komentář, tak si říkám, sakra, to jsem měla reagovat svým článkem na svém blogu. Pokusim se polepšit.

    OdpovědětVymazat
  46. [46]: To nebyla výtka, to bylo konstatování...

    OdpovědětVymazat
  47. Opět se zde potvrdilo pravidlo, že komentáře pod článkem vyvažovat zlatem       
    Ty stará bábo přechodová, ty místo chlapů obtěžuješ pokladní, fuj

    OdpovědětVymazat
  48. [48]: Milá Blondýnko,
    pořád říkám, že bez komentářů jsou články poloviční...

    OdpovědětVymazat
  49. Se zkaženým zbožím je to hrozné. Nejhorší je, že nepřiznají chybu :/.
    Ohledně jahod. Předevčírem je koupil taťka. Hezky vypadaly, ale chuť neměly :/
    Jinak Vám moc děkuji za komentáře u mě na blogu :) moc mě potěšily

    OdpovědětVymazat
  50. [50]: Milá Lenko,
    na druhou stranu, když jsem koupila dobrý, nikde jsem je nechválila...
    Máš hezký blog, a nemusíš mi přece vykat...

    OdpovědětVymazat
  51. Dobře ty! Ale je to marný co, když ne chápou co je špatně. Helga přečetla!

    OdpovědětVymazat
  52. [52]: Milá Helgo,
    Tvůj článek o přeslazené češtině mám zarytý pod kůží... A jsem rada, že máš tak přehledný blog, vždycky ho najdu...

    OdpovědětVymazat
  53. Tak já koupila dcerunce zlevněné jahody v Bille a byly všechny dobré, heč (Tedy podle chutí dcery).

    OdpovědětVymazat
  54. [54]: Milá Sluneční,
    také jsem tam koupila krásné zlevněné v lísce, ale když je člověk spokojený nechválí, zato když je nasr...

    OdpovědětVymazat
  55. [51]: Moc děkuji :). Tak dobře :), ahoj, já jsem Lenka

    OdpovědětVymazat

O konturce