středa 13. listopadu 2019

Zase hlídám psa

Strávila jsem víkend se psem v depresi. Původní představa lenošení bez vaření, protože Druhorozený na brigádě až v Brně, vzala za své, když mi zavolala Vendulka, jestli pohlídám Bonga. Prvorozený je v práci a ona jede na návštěvu ke známým na Vysočinu, tam bydlí velký pes, který našeho chce sežrat a jeho rozhodnutí je prý neměnné. Fajn. Pes je v depresi, protože chce být s Vendulou, jak předtím šíleně miloval Markétu, teď miluje ji. Kňučel, když odcházela a pak dlouho stál u dveří se svěšeným ocasem a tupě čuměl do zdi.

Když držím v ruce nějakou dobrotu, ožije. Jedno rychlé mlask a je zase smutný. Mlask. Mlask. Vůbec to nezabírá. Venku, venku je to fajn, pokud neprší. To se zabaví bezvadně, ale přijdeme domů a Kde je Vendulka? Ách, ona tu pořád není! V sobotu pršelo, v neděli byla zima, v kapuci nemám potřebný výhled a tak hulákám na psa, který stojí vedle mě. To mu taky nepřidalo.

Žádné konkrétní plány na víkend jsem stejně neměla. Patočka tu byl ve čtvrtek, zůstal do rána a odešel s pocitem hrdiny, který má minimálně na měsíc splníno. Na páteční předávku psa jsem pro nás připravila tatarák. Spřátelené blogerky zrušily z objektivních důvodů výlet do Prahy na výstavu nějakého roští. Na Náplavku se mi v dešti nechtělo. V sobotu večer jsem se s Bongem válela na sedačce a dívala se na StarDance. Kdo tady nedávno nafoukaně tvrdil, že v sobotu večer jsou doma jen starý a vošklivý holky? A víte co? Byl to docela hezký víkend.


Fotila Vendulka

35 komentářů:

  1. Pade máš chybu v textu.
    Patočka je Hrdina - zapomněla jsi napsat velké "H"!

    OdpovědětVymazat
  2. Při slovním spojení "náplavka v dešti" mě zebou nohy.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Milá Sugr,
    zas tak dobrý nebyl...

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle psí počasí si povalování doma v teplíčku přímo žádá. A přestože je to počasí psí, naše Barča se do něho také moc nehrne   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Milý Pavle,
    v naší rodině určitě a jsem ráda, že Vendulka zapadla dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Milá Valentino,
    taky jsem tam nešla, i když byla svatomartinská husa...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Milá Evo,
    Bong se na mě taky dívá vyčítavě, jako bych za ten déšť mohla nebo cóóó...

    OdpovědětVymazat
  8. Zda se, že se zpožděním začala doba podzimních pliskanice...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:  To teda fakt, milý Honzo, dneska je tam taky vymazleně...

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Patočka se ale má, vlastně i Bong

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Milá Klávesničko,
    a nevděční jsou oba...

    OdpovědětVymazat
  12. Příště povinně sebou vezmeš na výlet tatarák. Já jsem taky Vendula a taky ho mám ráda! odčiníš tak pochyby o mém houbařském umění   . Mě to mrzí a když jsem se v neděli vzbudila do jasného a slunečného dne, naštvalo mě to o to víc, jenže jak čtu, v Praze by stejně i tak bylo hnusno a Bongo by musel být doma úplně sám....náhodou víkendy sama si vychutnávám, plácám na sebe všechno možné, válím se ve vaně, čtu si .... jo a až zas budeš mít někdy takový víkend, pusť si, tedy pokud jsi ho ještě neviděla, skvělej film s Rusellem Crowem (byl tam k sežrání) Dobrý ročník. Já ho zatím pořád nějak odsouvala, ale včera jsem se na něj konečně podívala a vůbec jsem nelitovala. Sice v mém momentálním rozpoložení mi jomantika nedělá dobře, ale naštěstí se tam dalo i zasmát takže pohoda.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Vendy,
    topinky nejsou vhodné k transportu, jsou hned studené.
    Já romantické filmy moc nemusím, ale pár oblíbených mám, zkusím ho...

    OdpovědětVymazat
  14. V sobotu večer jsem sice shodou okolností doma nebyl, ale obávám se, že to ze mě mladšího a hezčího neudělá .

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Milý Petře,
    pokud jsi měl v sobotu večer rande, jsi dozajista mladý a krásný...

    OdpovědětVymazat
  16. V sobotu bylo fakt hnusně, takže se Bongově depresi vůbec nedivím, měla jsem podobný náběh. Ale nakonec se to tak nějak rozplynulo, do slejváku jsme šli dobrovolně, páč jsem slíbila Matýskovi animák v kině, maxi popcorn k tomu jako bonus a bylo po depresi .

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Milá Janinko,
    já jsem depresi řešila svařeným bílým vínem s hruškou, ale funguje to krátkodobě stejně jako ty psí mlsky...

    OdpovědětVymazat
  18. [14]:Nevymlouvej se, topinky udělám!   

    OdpovědětVymazat
  19. Nu jo, jen jen promluvit. Teď mě napadá, že ještě že mluvit neumí: "Proč jsem tady, a co tu dělám, a kde je Vendulka?" Myslím, že by měl i pár výčitek... Zas jsi mi zlepšila náladu.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Milá Sluneční,
    píšeš moc hezké komentáře, díky...
    Byli tu všichni dneska na obědě (teda bez kočky), jak byl Bong rád, že se vracel s nimi domů. Chudák, ještě neví, že příští týden tu zase bude se mnou...

    OdpovědětVymazat
  21. Když mám představu o vikendu, jestli mě něco točí, je to změna. Já měla také Mladšího v Brně, ale v osm večer jsem pro něj musela na Prosek. Plán byl: objednat sushi, vyzvednout synka, a doma nic po dlouhé době nedělat. Neumíš si představit, náš děs v očích, když jsme viděli, že se v svítí, oba jsme předpokládali, že otec se totiž jako slušný člověk vrátí za světla, tj. ráno. Naštěstí to byla sestra s lahví, Takze vše v pořadku.
    Omluva za překlepy, píšu z mobilu, jsem jak jinak na fotbale místo slušného člověka, který dorazil kolem sedmé.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Milá Zahrado,
    Vendulka to pochopila, tak mi při vyzvedávání Bonga v neděli hned oznámila, že zase za 14 dní...
    A to se mi včera nacpali na oběd.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: No super, to máš určitě radost

    OdpovědětVymazat
  24. [4]: [1]: Ale byl by s velkým ...

    OdpovědětVymazat
  25. Hafan vypadá rozkošně, ale naprosto přesně vím, jak zarputilí dokáží být, když jim odejde pániček a nikdo jiný není stejně dobrý, žejo.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Milá Chriss,
    ano, je vidět, že máš zkušenosti...
    Bong je takový citový vyděrač.

    OdpovědětVymazat
  27. Od Vendy už vím, čemu říkáš roští....
    Jo smutnění pejska, to fakt bere za srdce. Ale i tak jsi mu udělala pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Milá Marijko,
    říkám roští úplně všemu a Vendy s tím ráda zlobím...
    Příští víkend si hlídání zopakujeme, ať si podvraťák hezky zvyká..!

    OdpovědětVymazat
  29. Mišpulko, zas mi něco uteklo...
    Doba je zlá a depka ještě horší...
    Pamatuješ na Tvůj článek o "týrání" psa?
    Radila jsem Ti, dát mu piškotek pod misku, zavrhla jsi.
    Ale pes je od podstaty lovec, piškot ve sklenici nebo pod miskou je pro něj ohromné lákadlo, navíc hračka se sladkou tečkou na konci. No a na depresi to je ideální, protože se mu můžeš škodolibě smát.
    Tak až zas budeš někdy hlídat, vyzkoušej to.

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Milá Baruško,¨
    takhle psa zlobí Druhorozený ale asi mu to moc nevadí, vždy na zavolání ochotně zase přiběhne...

    OdpovědětVymazat
  31. Jo, jo... hlídání zviřátka je vždycky náročné. Mně stačí vidět ty vyčítavé pohledy mojí kočičky, když odcházím. Vždycky mám cvhíli chuť brečet. Ona se dokáže tak dívat a tak smutně mňoukat, až to není pěkné...

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: Milá Andělo,
    jsou to citoví vyděrači...!
    Věřím, že sotva za Tebou zaklaply dveře, byla číča v pohodě. Bong je taky děsná hérečka.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec