neděle 3. listopadu 2019

Francouzská láska

Ivu jsem znala od vidění ze střední, chodily jsme do stejného ročníku, já studovala všeobecnou ekonomiku, ona zahraniční obchod. Byla menší prdelatá, na krátko ostříhaná a všechno oblečení měla kafé braun do zelena. Taky si pamatuju takový příšerný kabát na zapínání s dřevěnými olivami. Podobný hacafrak pak nosil i její Martínek. Od dětství tohle zapínání nesnáším a vůbec nevím proč. Po letech jsme se potkaly na plácku na Vyšehradě. Iva patřila do skupiny matek, které tu venčily děti a já jsem se s Prvorozeným v kočárku k nim cíleně přifařila. V týhle bezva partičce jsem strávila skoro deset let. Ivu jsem nejdřív vůbec nepoznala. Měla úplně jiný vlasy. Delší, zesvětlený, nádherně vlnitý a barevný oblečení. Byla hubenější, ale s postavou hrušky moc neuděláte, takže malý prsa, štíhlý pas, úplně ploché bříška, ale furt zadek a silný stehna. Po narození druhého chlapečka se opřela do cvičení až tak, že si udělala licenci.

se odstěhovala na Černý Most a s matkama z vyšehradskýho spolku se viděla tak jednou za rok. Můj mail se Ivě zamotal mezi maily cvičenek a pravidelně mi posílala pozvánky na cvičící akce. Několik let. Až jsem se před dvěma roky přihlásila. Předposlední akcí byl cvičící týden na Sardinii. Po pár dnech pobytu si holky všimly, že po Ivče pokukuje sympatický vysoký Francouz, který tam byl s tmavovlasou paní. Já jsem si samozřejmě ničeho nevšimla, protože jsem koukala hlavně na zem, abych s bolavým kotníkem někde špatně nedošlápla. Iva se rozvádí, resp její muž odešel k jiné ženě. Jediné pozitivní na rozvodu je to zhubnutí. A ona je teď velmi štíhlá, krásně opálená plus ty fantastický blonďatý vlasy, se nedivím, že se Francouz vždycky objevil v její blízkosti nebo někde zcela nepokrytě vyčumoval.

Iva vědoma si jeho zájmu, při vylézaní z moře rozkmitala boky tak, až málem upadla. V moři se i představili. Iva trochu francouzsky mluví. Houf jejích nejoblíbenějších cvičenek neustále monitoroval Francouzův pohyb, takže Iva vyrazila ke konkurenci na zumbu, když dostala echo, že on je poblíž. Byl úplně okouzlený, Iva je skvělá tanečnice. Fakt romantika, jen ta jeho přítelkyně/manželka/kamarádka jim to kazila, třeba když je nenechala večer spolu tančit a demonstrativně muže začala líbat. Před odjezdem Ivina rychlá rota přinesla na papírku roztřesenou rukou napsaný jeho mail. Nebyl k přečtení, zřejmě byl velmi vzrušen. Rota vyrazila zpět s kontaktem na Ivu. Jak to udělaly nevím, předávka prý proběhla v nějakém roští za zády jeho tmavovlásky.

Po návratu domů začala čilá mailová korespondence. Dominique hraje úspěšně petanque a rybaří, trochu jsme si zagůglily. Psal krásné dopisy plné silných objetí, jak ji bude všude něžně líbat a doufat, že se brzy uvidí. S překladem pomáhala Ludvika i Google. Ke vší smůle nebydlí v Paříži, ale v Bodeaux, kam nejsou z Prahy přímé lety. A naopak. To jsem zjišťovala já. Idylka skončila, když Ivě dvakrát zavolala jeho žena, ta co byla na Sardinii. Představila se jako právoplatná manželka a žádala Ivu, ať Dominiqua nekontaktuje, že mají dvě malé děti. On napsal, že je nemocná. Čím to je, že všechny manželky jsou nemocné?! Ach jo. Další kdo si sám vyrábí vnoučata, další kdo je zadaný a bezostyšně nadbíhá jiné ženě.

49 komentářů:

  1. Nevím, jak bych reagovala já, kdyby ,mě manžel pozval na dovolenou a tam přede mnou naháněl jinou ženu. Kuplířkám cvičenkám by se to asi také nelíbilo být v kůži Francouzova doprovodu. A Iva? Chtěla od Francouze víc, než dopisování a udělat jeho ženě totéž, co zažila ona se svým mužem?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Marijko,
    my jsme nevěděly, v jakém vztahu oni jsou, on se dost potuloval sám... Já si jednu chvíli myslela, že je to jeho sestra. Nedovedla jsem si představit, že by na dovolené s manželkou takhle blbnul. Byl jak urvaný z řetězu...
    Iva si od toho neslibovala víc, než jen procvičení konverzace, ale samozřejmě jí jeho zájem lichotil. A když se dozvěděla, že má děti 1,5 a 5 let, přitom je mu asi 56 let, ani ta konverzace na to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  3. No Francouzi a hlavně Italove jsou tím známi...A kdyby jen Francouzi a Italove...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milý Honzo,
    tak to mi nějak nepřišlo. Třeba mě zase nebalil nikdo...

    OdpovědětVymazat
  5. A ja bych chtela videt Ivu Ale ja vim, GDPR :/ Melas tam hodit nejakej odkaz na jeji cviceni, ji bys udelala reklamu a my bysme si ji taky mohli vygooglit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Evidentně jim prostě v jednu chvíli hrábne, manželka se jim něčím zprotiví a oni hned koukají jinam. Na to koule mají, ale už ne na omluvu když jim na to manželka přijde. To stáhnou ocas hned zas mezi nohy a vysmahnou do nicoty. Bez těch krásnejch slov ... no někdy fakt i ta manželka nemocná je, nicméně když zmizí ze scény, najednou je to snad přestane bavit či co.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Milá Martinko,
    hodila jsem teď odkaz pod licenci.
    Jinak jsem dávala odkaz na její webky do všech článků o cvičení...
    Můžeš příští rok jet s námi...ale byla bys nejmladší...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Milá Vendy,
    já zapomněla, že to máš teď v reálu stejně...
    Víš, jen jsem si potvrdila to špatný  mínění, který o chlapech mám...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jo, nějak to nejde ani s nima ani bez nich. Tedy pokud zrovna nejseš rentiérka se statisícovou rentou měsíčně....

    OdpovědětVymazat
  10. To mě  jednou balil chlápek ve Frantovkách, ( bylo mi tehdy asi 38 ) a prý on je katolík a jeho žena protestantka a ona mu nerozumí a takové plky, až jsem mu řekla, že kdyby se snažil jí doma pomáhat a hezky na ni mluvil, asi by jim to prospělo oběma.A bylo po přízni, od té doby na mne vrhal děsný ksichty.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Takovéhle situace, kdy chlap zblbne, děti neděti, manželka nemanželka, mě vždycky nakrknou (asi že vlastní zkušenost, když jsem byla dítě nedítě). A ještě horší je, když je to naopak. Když zblbne ženská...

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Milá Jiřino,
    tohle je opravdu skvělý komentář...

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Milá Janinko,
    to je fakt někdy k neuvěření...
    Ale on byl jako omámený..!
    Muži jsou vážně Marťani.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Janinko, nechci dělat chytrou, ale že uteče chlap od rodiny, to vidíme celkem často, jenže já si neumím představit, že uteče máma od dětí a je jí jedno, že kvůli její nové lásce děti přijdou o mámu.
    Hezký den na sever do J.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem taky nemocná manželka, ne že by manžel naháněl jine ženy (aspoň ne přede mnou ), ale jsem děsně žárlivá, takže se každá jiná drží dál Nechce přece přijít o vlasyTakové chování muže nechápu, ale nechápu ani tvou kamarádku, protože bylo evidentní, že tam s někým je a přesto ho vyhledávala, jak jsem z textu pochopila

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Když ženská odpustí své děti nebo se o ně nestará, to je v mém hodnotovém žebříčku to nejhorší. Neomluvitelné, neodpustitelné.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Milá Klávesničko,
    ona si před ním načechrávala zplihlá peříčka z nadcházejícího rozvodu, to ano. Ale první krok udělal on. Na druhou stranu, ona je bez závazků, nicméně informace o malých dětech ji dost ranila.

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Proto jsem k tomu dodala, že je to ještě horší, než když uteče chlap. Co ještě horší, vůbec to nejhorší, co si dokážu ve vztahu vůči dětem představit.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]:V tom jsme zajedno.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  20. A že mne to nepřekvapí.
    V září, jak jsem byla s holkama na dovče. Pravidelně jsem potkávala fešáka, měl přenádhernou ženu, tři děti a všichni byli přirozeně blonďatí, reklama na dokonalost. Když na mne začal mrkat u večeře, několikrát jsem se otočila, na koho to jako dělá. Bylo to na mne, několikrát denně, u jídla, u bazénu, u moře, na mne dobytek mrkal.
    Já stará raketa, nejméně o 10 let starší a on nepokrytě flirtoval, no a doma krasavici. Prostě monogamie není není přirozená, chlapí jsou fakt tragédi, je to smutné

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Milá Blondýnko,
    jak píše Hausman, muži mají rádi pestrost a monogamii rozhodně nemají v genech...

    OdpovědětVymazat
  22. Tomu sa u mužov fakt divím... mnohí z tých chválenkárov často nestačí ani na vlastnú zákonitú doma, ale budú donekonečna flirtovať s cudzími   
    Od takých asi radšej utekať na hony ďaleko preč

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Milá Fidorko,
    jedním slovem, muži jsou prostě JINÍ...a někteří fakt blbci...

    OdpovědětVymazat
  24. A proto jsem raději sama.  Rozčilovat se, trápit se a žárlit a kvůli chlapovi?
    Snad už to období mám za sebou.
    Jenomže jsou takové i ženské, nejen chlapi.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Milá Marcelo,
    také jsem teď spokojená, jen občas je mi trochu smutno, ale opravdu jen občas...

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to nebudu snad ani komentovat

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Samozřejmě, to přece po Tobě nemůže nikdo chtít, milá Zahrado...

    OdpovědětVymazat
  28. taková romantika to byla, ach jo..

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Milá Helgo,
    to víš, reálný život není žádná selanka..

    OdpovědětVymazat
  30. [7]: Diky za pozvani! Vek by nebyl problem, v puberte jsem jezdila na poznavaci zajezdy s babickou a celym autobusem duchodcu.
    Ale ta aktivita... jet k mori a "povinne" tam neco delat? A jeste tohle... Jak uz jsem psala v ty moji prihlasce... ja potrebuju skorovat, porazet! U cvicenich tohohle typu zacnu delat ksichty, mit nevhodne prupovidky a omdlevat nudou Sorryjako
    Ale mas segru na Kanarech, ne? Tak to uz by slo Kdy letime?

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Hele, Ty soutěživá prdelko,
    teda blogerko,
    ségra bydlí v takovým vidlákově, že tam nelétá z Prahy letadlo, tj. musíš do Madridu a pak k ní dalším letadlem. Nebo Flixbusem do Berlína a odtud letadlem.
    Takže docela náročný...

    OdpovědětVymazat
  32. Já dostala o víkendu krásnou radu od jednoho příbuzného: "Jsi hezká a chytrá, tak se už konečně vybodni na všechny chlapy" Prostě od muže rada nad zlato.

    OdpovědětVymazat
  33. [31]: Hele, vis co, to me by ani nevadilo, protoze dobrodruzo a tak. Ale zjistila jsem si, ze je na La Palme a ze to je nejchladnejsi ostrov z Kanaru...no a to je teda pro me taky nepripustny. Az se prestehuje na jinej, tak dej vedet

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Tím že je La Palma nejchladnějsí, je tam také nejvíce sráže, tím pádem je taky nejzelenější...
    Ségra s mužem mají nově v pronájmu minigolf, jen jim nějak ještě nefungují webky...
    https://www.tripadvisor.cz/Attraction_Review-g187475-d13934443-Reviews-Kiosco_Minigolf_La_Palma-La_Palma_Canary_Islands.html

    OdpovědětVymazat
  35. [32]: Milá Sluneční,
    když on ten život bez chlapů je smutný...

    OdpovědětVymazat
  36. [34]: Na zeleno ja kaslu! Ale minigolf rikas... takze bych te mohla porad porazet. ...hmhm... no mit jeste tenisovej kurt, tak uz bookuju letenky!

    OdpovědětVymazat
  37. [36]: Jedeme..! Kurty jsou tam taky, ale já nehraju vůbec a ségra Tě vyklepne (teda doufám)...

    OdpovědětVymazat
  38. Míšo, tak to mi silně připomíná moji dovolenou před dvaceti lety. Zatímco muž pospával na pláži, já hlídala naši (tehdy 15ti letou dceru). Z té dovolené jsem tenkrát fakt nic neměla. Jen jsem chodila po pláži sem a tam. Italský plavčík to asi pochopil jinak, hned mě zval na rande (uměl i dost česky). Nechápal, že jen hlídám dceru a nemám vůbec zájem. Tvrdil, že jeho Češky chtěli vždycky a já bych vlastně měla být ráda, že si zrovna vybral mě. Muž z toho měl náramnou legraci, dobře věděl, že žárlit nemusí.

    OdpovědětVymazat
  39. Mám takový případ v rodině. Zbláznil se nám švagr a po čtyřiadvaceti letech ukázkového, záviděníhodného manželství si našel jinou. První týden po Vánocích poslal švagrovou (manželovu sestru) na pravidelnou návštěvu ke SVÉ babičce do LDN, s tím, že se zdržel v práci a nemůže s ní jet a to prosím v té nejhorší vánici a zatímco byla pryč, pobalil si věci a přestěhoval se. Když byl bezpečně pryč, napsal švagrové a dětem (dospělým) sms, ať ho nehledají, že je po čase kontaktuje sám a že už nějaký čas bydlí s jinou. Prožívali jsme to se švagrovou od začátku a i když se teď po třech letech vztahy uklidnily a všichni tři vychází v dobrém, dokonce nyní bydlí v domech vedle sebe (švagrová s dopělou dcerou a její rodinou v jednom a exšvagr s novou, podruhé těhotnou ženou a ročním synem hned přes silnici) nějak už švagra nemusím. Bylo to fakt moc škaredé.
    A zapínání na olivy taky nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  40. [38]: Milá Pavlo,
    i jako matka dvou synů si dokážu představit ten strach o dceru. Všichni plavčíci jsou oražení.
    Apropó, proč nehlídkoval muž..?

    OdpovědětVymazat
  41. [39]: Milá Bev,
    pořád tvrdím, že chlapi jsou strašně zbabělí, viz ten jeho odchod. Nejsem žádná moralistka, ale ty vlastní vnoučata mě pobuřují.
    Máš nějaký rozumný důvod, proč nás ty olivy tak iritují..? Tolik, že si to pamatuju přes třicet let..?

    OdpovědětVymazat
  42. [38]:Míšo, ten se tak o holky nebojí jako já!!

    OdpovědětVymazat
  43. [41]: Ano, i mě rozčiluje nejvíc ta zbabělost, po tolika letech rozchod přes sms, to je sviňárna. Že se lidi rozejdou, to se může stát po dvou měsících stejně jako po dvaceti letech, ale ta sprostota je tady až neuvěřitelná.Nemám vůbec žádné rozumové vysvětlení, snad jen pocit, že to prostě nejsou knoflíky a navíc jsou vždy použité na těchle otřesných kafe braun hábitech, co vypadají jak kostýmy z nepovedené nízkorozpočtové si-fi.   

    OdpovědětVymazat
  44. [43]: Mně ty olivy zas připomínají středověk....

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkný příběh:) Je to tak, jak je psané:):) Nemluvím za všechny muže, ale za sebe. Měl jsem nádhernou, chytrou manželku i se smyslem pro humor a přesto jsem potřeboval milenku. To kdy se dva střetávají potají a dávají si to co v manželství snad i lze (nevím však o tom, od kamarádů), to, že chci se milovat třeba v přírodě atd. tak jako na začátku vztahu, kdy jak muž tak žena nehledají místo a to je jim jedno, prostě divočina. Spousta žen, řekne klukovina...vždyť děti, rodina....ale ty si nemůžeš pomoci...Taky jsi byla milenkou tak víš o co se jedná:):)

    OdpovědětVymazat
  46. [43]: Plně souhlasím, spousta chlapů je srabů!!

    OdpovědětVymazat
  47. [37]: Jo, a ještě mě zažaluješ za zkaženou dovolenou, protože bys pořád prohrávala a ještě by ti praskla hlava.
    Jakože být v jiný situaci, tak bych fakt s tebou jela Jenže život nemám tak jednoduchej, jako na internetu :/

    OdpovědětVymazat
  48. [47]: Já zapomněla, Ty vlastně frčíš do Vegas, Ty nám na nějaký Kanáry dlabeš...     

    OdpovědětVymazat
  49. [45]: Milý Pepíno,
    po patnácti letech manželské věrnosti jsem byla nevěrná, ale manželství už nějak nefungovalo, resp muž nefungoval. Našla jsem si zadaného muže o deset let mladšího, nebo teda on mě. Bylo to úžasný, skvělý, jako za mlada. Svítila jsem jako vánoční stromeček...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec