sobota 7. března 2020

Falešná nota, Divadlo v Řeznické (2020)

Po komediích nyní vážný kousek, představení vybírala Zuzana, ale já jsem souhlasila, a to jsem ještě před začátkem absolvovala skoro třináctikilometrovou vycházku po Praze. Zuzana si mě vyzvedla doma, nebylo úniku a do divadla jsem došla obalená blátem.

Hra se vrací daleko do minulosti, do období druhé světové války. Malé divadlo, jednoduchá scéna šatny dirigenta, dva herci. Pavel Rimský a Martin Finger. Slavný skladatel a jeho věrný obdivovatel nebo válečný zločinec a mstitel smrti svého otce? Jakkoli si myslím, že se máme vracet k hrůzám války a výkony obou herců byly velmi dobré, hra pro mě nebyla zřejmě ta pravá.

P.S. Bloudičko, tři a půl z pěti.


Zdroj: Idnes

18 komentářů:

  1. To by také asi nebyl můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milý Pavle,
    bylo to takový drásající, asi mi momentálně stačí koronavirus...

    OdpovědětVymazat
  3. Do dovadla bych se šla pobavit, odlehčit myšlenkám, zapomenout na starosti a ne si ještě drásat nervy. Přesně, jak píšeš v komentáři, koronavirus stačí.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Marijko,
    přesně tak, a ještě byla protivná ženská v divadelním baru a neměla čaj a divila se, že se tomu Zuzana diví...!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No kam ty to chodíš... Na nečajovou párty?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Dorko,
    my byly takový vyfoukaný z venku a ta bába protivná...tak jsme si daly panáka...

    OdpovědětVymazat
  7. To mi připomnělo jak jsem četl o knize o jednom Holandanovi, který se domníval že se u ani odboje... V odboji se člověk radši moc neptá... Ale po válce se ukázalo, kdo i čeho se nezúčastnil a jestli to nebyla vlastně kriminální činnost..

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Milý Honzo,
    otázka viny je někdy strašně složitá, nechtělo se mi nad tím přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to bych asi nevybrala.I když tyhle konfrontační hry mám docela ráda, člověk si vždycky říká, že nemá cenu soudit protože nikdo neví jak by se v které situaci zachoval. Akorát že nějak furt nejsem v takové psychické pohodě abych dala i vážné téma...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Milá Vendy,
    přesně tak, nebylo to ono...

    OdpovědětVymazat
  11. Asi nic pro mě, v tuhle chvíli mi asi sednou mnohem více komedie :).

    OdpovědětVymazat
  12. Také raději dávám přednost komediím, i když občas udělám výjimku.
    V pátek jsme byli v ABC na Smrti obchodního cestujícího v hlavní roli s Miroslavem Donutilem. Drama Arthura Millera dostalo Pulitzerovu cenu právem. Z mého pohledu to byl herecký koncert, kdy Donutilovi zdárně sekundovali Zuzana Krónerová, Viktor Dvořák a Martin Donutil.
    Občas je dobré z těch komedií trochu vybočit.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Milá Janinko,
    všichni, ale opravdu všichni chtějí komedie. Čím to asi bude...?!

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Milá Alenko,
    zatím jsme všechny hlasovaly pro komedie... Ale na Donutila bych šla taky.

    OdpovědětVymazat
  15. Ne ne já mám momentálně dost potíží životních. Pokud bych měla chuť někam jít tak leda na něco veselého…

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Milá Zlatko,
    i se Zuzanou jsem byla ve shodě, že takhle teda ne...

    OdpovědětVymazat
  17. Teď by se spíš hodila nějaká komedie, kdyby však divadla nebyla zavřená.Pavel Rímský je ale charismatický herec a má krásný hlas.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Milý Miloši,
    Rimský byl skvělý, oba byli dobří.
    Máme lístky do divadla na konec května.
    Mám strach, že budou ještě zavřená.

    OdpovědětVymazat

O konturce