úterý 10. března 2020

Pražské vycházky

První pražská vycházka byla jen taková kondiční, výstava Bořka Šípka v Tančícím domě. Sklo nádherný a barevný. Byla i možnost zhlédnout o Bořkovi krátký dokument, ke konci natáčení bylo vidět, že je už hodně nemocný. Úplně se mi sevřelo srdce. Pak jsme se lehce prošly přes Kampu a nakonec zakotvily U zavěšeného kafe kousek od hradu, tady se pravidelně zastavujeme na Silvestra.

Další byla Prokopským údolím, ta byla kolem dvanácti kilometrů, Zuzana se dostává do ráže a přestává brát ohled na to, že jsem v rekonvalescenci. Ale tady to mám ráda a objevily jsme sympatický pivovar Prokopák, kde jsem zase přišla pivu na chuť, ale utopenec byl hnusnej.

Následovala vynucená vycházka před představením v Divadle v Řeznické. Fakt jsem nechtěla, ale Zuzana si mě vyzvedla doma a byla by i schopná použít fyzického násilí. Trasa Kyje, Hloubětín, Malešice. Až návštěva Malešického mikropivovaru mě s vycházkou smířila, protože jsem se potěšila bramborovými plackami a vynikající chmelonádou. Odtud jsme už využily MHD. Skoro třináct kilometrů.

Při zatím poslední vycházce jsme startovaly z Hostivařského náměstí po červené okolo přehrady. To je moc hezká a oblíbená cesta, takže mraky lidí, kol a psů. Dál přes Petrovice a Křeslice do Průhonic. V Křeslicích návštěva hospůdky U 2 dubů, ovar a dvě malý piva Bernard. Opět třináct kilometrů, to je vzdálenost, kterou zvládneme bez problémů. Z Průhonic pěkně busem na Opatov.


Pozdrav z Křeslic

40 komentářů:

  1. Jsi dobrá tolik km.
    I když si říkám, že to člověku uteče a ani ty kilásky tak nevnímá, když  se kochá procházkou všude možně.
    Až někdy pojedu zase do Prahy tak si budu myslet na to kolik km jsem se prošla, protože tam mi to ani nepřijde, že by měla být dlouhá a ve skutečnosti je.   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:  Milá Marcelo,
    ty přestávky v hospůdkách túry hezky půlí, taky wc a odpočinek nohám...

    OdpovědětVymazat
  3. Prokopák, první ze skvělých míst. když jsme bydleli na Lužinách, bývali jsme tam dole dost často. Dokonce jsme našli místo kde se člověk dostal z mírového času let devadesátých do 9.5.45... prostě místo kde jsi jen čekala, kde na tebe vystartují wervolfové. A pak jsme si i prohlédli místo Velké Vontské bitvy. Hostivař,druhé místo kde mi bylo dáno pobývat velmi často u přehrady neb jsem bydlela na sídlišti Košík, a na přehradu koukala z balkonu. Obcházeli jsme jí s ex a minidcerou v kočárku dost často. A konečně Průhonice, tam jsme jednou původně s ex jeli autobusem, ale nakonec to dopadlo tak, že autobus měl vždycky nějakých dvacet minut do příjezdu a tak jsme si řekli že půjdeme na další zastávku pěšky. A na další zastávce jsme zjistili to samé a tak jsme šli na další a pořád dál, až jsme došli do těch Průhonic pěšky. Pikantní na tom je že jsem měla tři neděle do porodu...Udělejte si vycházku do Chval, tam je to moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Vendy,
    já tu šílenou Zuzanu musím mírnit, ani mě nenapadne dávat jí nějaký tipy...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak jsem po dnešním prohlášení vlády znovu psala do té KH jestli se to týká i výstavy nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Hele,takže zatím je to O.K. ale mám hlídat stránky, pokud by se něco změnilo, dají to tam.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Díky moc, že to hlídáš.
    Já budu mít doma dítě, ten fakt neodmaturuje...

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, jak jste akční. Na dlouhé procházce už jsem nebyla dost dlouho, budu to muset napravit   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Milá Evo,
    já jsem akční z donucení...

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: P.S. Výhled na přehradu musel být krásný, já vidím leda dvoreček plný cikánů.

    OdpovědětVymazat
  11. Dneska mě bolí ťapky tak, že mi čtení o chození vážně nedělá dobře . Denně našlapu taky kolem deseti, můj manžel mi říká "ty jsi taková moje malá šlapka, alespoň ti za to dobře platěj, ne?

    OdpovědětVymazat
  12. pribehynaivniblondyny10. března 2020 v 10:58

    Šikovná. Hned bych šla s Vámi. Ale ty trpajzlíci jsou fakt strašní😀😀😀🙈

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Milá Janinko,
    já v práci (pokud ji mám) většinou sedím, tak mi trochu pohybu neuškodí, ale jsem líná...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Milá NB,
    trpajzlíci jsou boží, vlastně jen kvůli nim vznikl tenhle zápis. Potřebovala jsem se o tu krásu podělit...

    OdpovědětVymazat
  15. Budeš mít stále krásné, štíhlé nohy, prokrvený mozek a uspokojené chuťové pohárky.
    A ti dva na závěr ... nádherná dvojice, jen na zahradu bych je nechtěla     

    OdpovědětVymazat
  16. V Prokopáku jsem byl před měsícem.
    Super hospoda a docela dobré pivko.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Milá Blondýnko,
    takový trpaslíky jsem ještě neviděla... Fotku jsem poslala na všechny strany.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Milý Pavle,
    měla jsem vynikající dvanáctku a prý jsou všechna piva moc dobrá.

    OdpovědětVymazat
  19. pribehynaivniblondyny10. března 2020 v 12:03

    [17]: Je fakt, že hned někde takový nemaj a jsou tak strašní, že bych je vyfotila a poslala na všecky strany též 😀😀😀😉

    OdpovědětVymazat
  20. Chtěla jsem se tě Míšo zeptat, který z těch trpajzlíků jsi ty.
    Do té doby, než jsem se pořádně podívala a zjistila, že je to on a ona!

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Milá Dorko,
    já tam nejsem, já jsem fotila...

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné věci od Bořka Šípka jsem viděla loni v Ajeto v Novém Boru, kam nás spolužačka vytáhla na výjezdní třídní sešlost. Krásné věci.
    Do Prokopáku chodí dcera občas venčit, když potřebuje unavit psa. Já tam byla naposledy asi před dvaceti roky.
    Trpaslíci mě pobavili.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Milá Alenko,
    Prokopák je fajn, taky tam bylo dost lidí...

    OdpovědětVymazat
  24. Jéé, to máte krásné výlety :). Do Prokopského údolí se chci vydat. V Průhonickém parku jsem byla dvakrát. Podpořit kamarády na běžeckém závodě.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Milá Lenko,
    v Průhonickém parku jsme byly myslím loni, ten je dobrý na zamilované romantické procházky...

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Dobrá je i dendrologická zahrada tamtéž.

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkně jste se už jarně rozhýbaly. Já jsem stále ve stádiu probouzení. Líbí se mi to zakončování vašich výletů.

    OdpovědětVymazat
  28. Šel jsem tu poslední, v průvodci se to jmenuje Meadry Botice a Prokopskym údolím.. Díky za další tipy..

    OdpovědětVymazat
  29. [27]: Milá Marijko,
    jak by nebyla po cestě hospoda, nikam nejdu...

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Milý Honzo,
    ty meandry Botiče jsou moc pěkné, člověk by nevěřil, že je ještě v Praze.

    OdpovědětVymazat
  31. Míšo, "nejlepší" je pozdrav z Křeslic, ještě že to jistil ovar a dvě piva!

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Milá Pavlo,
    trpaslíky jsem nemohla vynechat, Zuzana je málem přešla, já jsem si všimla... "Málem" mohla jsem mít článek na TT.

    OdpovědětVymazat
  33. No jo, v Praze máte blaze! Protáhnout tělo je fajn, jsem zvyklá aspoň na kratší procházky chodit denně (se synem je to i nutnost), už se těším, až dostonáme a budem zas moct vyrazit. Ale ti trpaslíci jsou fakt příšerní, ty bych potkat nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  34. Pěkné a pořádně dlouhé procházky, respekt! Až při třetím kouknutí, jsem si všimla, že s těmi trpaslíky není něco v pořádku a úplně jsem se zděsila.   

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Milá Bev,
    trpaslíci dostali každýho....

    OdpovědětVymazat
  36. [33]: Milá Odesílatelko,
    moc mě baví, jak trpaslíci všechny iritují... S malým chlapečkem jsou ty vycházky zase jiné, nemusíte mít hospody ale hřiště.

    OdpovědětVymazat
  37. Krásné zážitky máš. Ti trpaslíci jsou strašní

    OdpovědětVymazat
  38. [37]: Milá Zlatko,
    trpaslíci jsou úplně nej...!

    OdpovědětVymazat
  39. Kdysi se propagovalo 100 jarních kilometrů a ty to zvládneš za pár dnů v zimě.Při cestě na letiště mě vždy praští do očí skály u zastávky Divoká Šárka. Ty by lákaly k procházce. Ale prý je to dost nebezpečné místo, že se tam zdržují pochybná individua.

    OdpovědětVymazat
  40. [39]: Milý Miloši,
    tam jsem měla jít dneska, ale odmítla jsem vycházku, nechci zbytečně jezdit MHD a pro mě by to znamenalo metro a dva busy...!

    OdpovědětVymazat

O konturce