sobota 8. dubna 2023

A pak že mlíko nemá nožičky...!

Když si Druhorozený začal připravovat sám kakao, to mu bylo asi devatenáct let, varovala jsem ho, ať si dává bacha, aby mu neuteklo mlíko. Měl ze mě hroznou srandu, tvrdil, že mlíko nemá nožičky a tak nemůže utíkat. Co jsem si vychovala, to mám, povzdychla jsem si v duchu. Jednou mu mléko samozřejmě vzkypělo, a to čuměl, jak je rychlý i bez nožiček.

Vždycky jsem byla lehce infantilní a věkem se všechny špatné vlastnosti zhoršují, že. Na Tatarákové akce jsem nestihla koupit konvičku na mléko a Bohunce jsem se moc omlouvala, když jsem před ní ke kávě postavila petku Bohemilku. Opožděně jsem zabrousila na net a našla konvičku snů.

Poprvé jsem ji vytasila při akci Druhorozený vaří lososa. Mámě a synkovi jsem naservírovala kávu. A pak že mlíko nemá nožičky...! Spokojeně konstatoval synek. Jemně jsem mu vysvětlila, že to má být vemínko. No fůj, zhnuseně konvičku odstrčil. Znalosti jak kandidát na prezidenta, ach jo.



23 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, zdravím. Konvička s vemínkem je super, to jsem nikde neviděla. Jsme na tom podobně, koupila jsem si máslenku ve tvaru kravičky, to bychom to mohly dát dohromady :o). Měj se dobře, hezké Velikonoce ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      dáme to dohromady určitě!
      Hezké Velikonoce i těm Tvým Karkulkám :-D

      Vymazat
  2. Velmi dobře rozumím, protože si rád dělám kakao, od kterého si vždy "na chvilku" odskočím k počítači... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mytí varné desky je fakt trest přímo pekelný :-D

      Vymazat
  3. Moje reakce? Proboha, co to ta Míša koupila, vždyť to vypadá jako kravské vemeno v hrnku,Jsem ràda, že jsem se nemýlila😂😂😂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      poznala jsi to úplně přesně, jsem fakt infantilní, ale měl jsem z konvičky hroznou radost :-D

      Vymazat
    2. To není infantilita, to je síla osobnosti…tzn.seru na vás, mně se to líbí!😂

      Vymazat
  4. Hody, hody doprovody, dejte vejce malovaný nebo bílý, slepička vám snese jiný.

    OdpovědětVymazat
  5. Že má mlíčko nožičky, to je známá věc, ale slyšela jsi někdy o tom, že třeba takové vajíčko umí létat a dokonce si otevřít dveře? To si totiž takhle manžel našel recept, jak uvařit vajíčko v mikrovlnce... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      vůbec nepochybuji, že ve vaší veselé domácnosti se dějí neuvěřitelné věci, aspoň si pro psaní na blogu nemusíš vymýšlet, to bys stejně nevymyslela :-D
      Já mikrovlnku považuji za čertovský vynález, doma jsem ji nikdy neměla, ale v práci používám, musím :-D

      Vymazat
    2. Jani, u nás jednou udělaly vaječné skořápky rýhy na stropě. Manžel vařil vejce a usnul, voda se vyvařila a vejce doslova létaly z kastrolku 😁

      Vymazat
    3. Evi, já jsem jednou vařila na kastrůlku dvě vajíčka na tvrdo a čučela u toho ve vedlejší místnosti do PC a upekla jsem je dohněda. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak to nemá chybu! já zůstávám nemoderně u krabic.... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      konvička je pro návštěvy, do kávy si dávám smetanu rovnou z kelímku :-D

      Vymazat
  7. S kandidátem na prezidenta jsi mně pobavila. 🤣😂
    Konvičku na mléko mám, ale nepoužívám jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      ona ta konvička je hlavně pro návštěvy, ty cecíky se blbě myjí :-D

      Vymazat
  8. Míšo, konvička je moc hezká, ale jsem stará konzerva a s mlékem manipuluji jen v krabici nebo petce 😄 Znalosti prezidentského kandidáta, to nemá chybu 😂🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      taky jsem hrozně konzervativní, ale s věkem víc a víc dětinštím :-D
      Prezidentského kandidáta zmínila moje máma, maličko se chlubím cizím peřím.

      Vymazat
  9. Přesně takový hrneček si před týdnem koupila ségra :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      tak to mě moc těší, že nejsem jediná a že jsem ve shodě se ségrou :-D

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Milá Helgo,
      to jsem moc ráda, že se Ti líbí. A nejsem jediná praštěná, ségra Lenky si ji koupila taky, viz výše, ale ona je mladá holčina :-D.

      Vymazat

Láska je kurva