čtvrtek 6. dubna 2023

Vycházka do Hostivaru

Moje skvělá kolegyně Romča, ta, co mě zblbla na plavání a teď nechodí, umí plánovat bezvadné výlety, které vždycky končí v nějakém malém pivovaru. Většinou je organizuje pro svou rodinu a přátele s dětmi, ale už loni na podzim jsem si vyškemrala taky jeden. Romča vytyčila trasu, mailem pozvala všechny kolegy z firmy. Nakonec nás šlo dvanáct. Jelo se vlakem na Zbraslav, tedy regulérní výlet, šli jsme přes rozhlednu Závist do Dolních Břežan a na oběd do Olivova pivovaru.

Tentokrát vymyslela vycházku po Praze. Takovýhle akce miluju, jsem jak malá. Líbilo se mi, jak jsme se cestou na místo srazu různě potkávali v buse nebo na zastávce, jak jsme na sebe vesele mávali a volali (teda já jsem mávala a volala). Sraz byl v ulici v Korytech v Záběhlicích, deset lidí dorazilo a pěkně přes Toulcův dvůr do Hostivaře. Nejvíc mě okouzlily mokřady v Toulcově dvoře. Tam nás zavedla Lucka, máma dvou dětí se prostě vyzná.



V Hostivaru nastal maličko problém, neměli jsme rezervaci, kterou Romča jistojistě udělala. Nejdřív kontrola Hostivaru, protože jsou dva, byli jsme ve správném, pak kontrola datumu. Já se radovala, že vyrazíme ještě jednou, ale rezervace byla na den, který už byl. Naštěstí se nám v narvané restauraci povedlo uchvátit tři stoly. Opět jsme seděli po kancelářích, zase nevím nic novýho! Autem dorazila Adélka, které měla před operací utržených kolenních vazů, pro ni se organizovala vycházka v Praze, aby to za námi do hospody neměla daleko. 
Celkem cca 10 kilometrů.

Samozřejmě jsem všechno snědla

17 komentářů:

  1. Okolí Hostivařské přehrady a staré Hostivaře jsem prochodila za prvního manželství s kočárkem i bez něj do mrtě. Bydleli jsme na Košíku a z výšky šestého patra jsem koukala na přehradu. Takže nejen koupačky ale i procházky. když dole na Maraťáku v ubytovnách Metrostavu přistála moje druhá velká láska z doby puberty, tak jsme procházeli každou cestičku lesoparku až k Petrovicím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      už ani neumím odpovídat na svém blogu, viz níže :-D.
      Omlouvám se.

      Vymazat
  2. Milá Vendy,
    tam to je fakt nádherný, s Prvorozeným jenom Vyšehrad, ale dobrý...s Druhorozeným Černý Most, fakt peklo. Občas jsem jezdila na Českomoravskou do parku Podvinný mlýn. Z něho taky developer ukousnul půdu na výstavbu luxusním bytů. Tam je to taky moc hezký, ale to crcání tam a zpět metrem.

    OdpovědětVymazat
  3. U pivovarů miluju restourace . Ten guláš vypadá luxusně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      taky luxusní byl. Romča měla na minulý rok stolní kalendář s pivovary, to byla báječná inspirace :).

      Vymazat
  4. Krásné místo. Hezké svátky jara přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      díky moc. Hned se jdu podívat, jak jste se popasovali se velikonoční výzdobou :-D

      Vymazat
  5. Na vycházku po Praze je tam nějak moc přírody :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      taky jsem byla překvapená, jak je v Toulcově dvoře hezky. I zvířátka byla :)

      Vymazat
  6. Ahoj Míšo, hezké místo a ten guláš vypadá velice lákavě ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      mám guláš moc ráda a nikdy se mi nepovede tak dobrý, jako tenhle. Proto si ho v hospodách dávám nejčastěji.

      Vymazat
  7. To musel být hezký výlet :) jo a s tou poslední fotkou mi děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      na to, že jsme pořád byli jen v Praze, tak fakt pecka vycházka.
      Já jsem hrozný čuně, ze všeho nejradši jím a spím...!

      Vymazat
  8. Jsem si úplně vzpomněla, jak kamarádka slavila narozky u nádrže v Hostivaři. Romantika jak blázen. Druhý den jsem počítala komáří štípance, u nějakýho 70. pupence jsem to vzdala, i tak jsem byla jednoznačný vítěz. Příště taky raději půjdu do hospody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      to jim musíš moc hezky vonět nebo máš sladkou krev, jak se říká.

      Vymazat
  9. Asi jsem se zapomněla podepsat, ten poštípanej anonym jsem já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, podepisuj se, jednou jsem si Tě spletla s jinou Kačkou :-D

      Vymazat

O konturce