pondělí 22. května 2023

Návštěva lékaře

Návštěva lékaře vyrobí jen další a další návštěvy lékařů. Pobolívalo mě levé ucho, jenom trochu, ale občas jím projela ostrá bolest. Zaléhaly obě, taky proto jsem trpěla naposledy v divadle. Myslela jsem, že to mám z plavání. Pan doktor na ORL řekl: pozánětlivý stav. A dal mi kapky do nosu. Protože se nic nezlepšilo, šla jsem na ORL znovu, ale prý mám být trpělivá, ono to přestane, nebo taky ne. 

Při pravidelné prohlídce na gynekologii mi pan doktor našel něco v děloze, a mimino to rozhodně není. Buď se to ztratí, nebo taky ne. Mám jít na kontrolu za šest neděl. A dostala jsem žádanku na mamograf. Nejbližší termín na Karláku i na Bulovce byl 22. prosinec. Moje návaly nikoho nezajímají.

Účastná byla jen moje milá plicařka. Empaticky vyslechla moje stížnosti na ostatní lékaře, na práci a soukromý život. Podotkla, že na psychiatrii můžu jít i bez doporučení, a poslala mě na FeNO vyšetření a CT hrudníku.

17 komentářů:

  1. No jo, podej prst... Ale správný bloger něco takového řeší založením nové rubriky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      už teď si připadám jak Ježura :-D

      Vymazat
    2. Jako ta Ježurka, která minulý týden zemřela?

      Vymazat
    3. Ježíš, to jsem nevěděla.

      Vymazat
    4. Jsem si zrovna říkala, jestli má Ježura ještě tu starou maminku, naposled když jsem u ní na blogu byla, tak o ní ještě psala (a není to zas tak dávno). Tohle jsem nečekala teda.

      Vymazat
  2. Ahoj Míšo, lepší nikam nelízt, viď. Překvapila mě objednávka termínu na mamograf až na 22.12. ! ? Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Milá Lenko,
      divila jsem taky a to píšu cca s měsíčním zpožděním.

      Vymazat
  3. Psychiatrie bez doporučení mě dostala.... :D asi bych se tam mohla taky podívat, tam jsem ještě nebyla. Muž mi pořád nabízí že mne vezme k tomu svému. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      to je taková hřejivá informace, jen mám strach, že objednací lhůty budou podobné jako u mamografu. Leda by byla nějaká cvokařská pohotovost :-D

      Vymazat
    2. Ta kdyžtak existuje, v Praze se jmenuje RIAPS nebo CKI (Centrum krizové intervence). Ale doufám, že to je pořád spíš humor :)

      Vymazat
    3. Milá Aranel,
      díky moc za kontakt, plicařka mi to vážně řekla, ale to jsem byla nějaká nešťastná/smutná. Teď se cítím fakt dobře.

      Vymazat
  4. Takhle je to ale vždycky. Taky mě teď čeká kolečko, je to vopruz.

    OdpovědětVymazat
  5. No každý model jednou za čas musí na STK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      teď se mi to nějak všechno nakulilo, nový zubař mě vzal skoro po roce čekání, mám asi ostruhu na patě nebo cóó :-D

      Vymazat
  6. No vidíš, já jdu za měsíc na oční. Už se na to moc těším, vidím totiž totální hovno. No, vlastně ani to hovno ne, jak jsem zjistila, když jsem do toho Drakova šlápla. Bylo načase, objednávala jsem se začátkem prosince... K jiným doktorům se už tak nějak neobtěžuju. K zubaři jsem se snažila dostat při covidu a já blbá si do telefonu zakašlala, takže mi bylo sděleno, že se mám objednat, až nebudu mít kašel. Zkusila jsem to za měsíc a to mi zas řekli, že díky tomu, že jsem prošvihla preventivní prohlídku, tak mě vyřadili z evidence. A v celém kraji žádný zubař nové pacienty nepřijímá.
    Na gyndu chodím jen měnit tělísko. Na plicním jsem měla být v lednu. Loni...
    Ale já se tam jednou dokopu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruško,
      mohla bych chodit někam klidně každý týden, všude si na mně něco najdou. I operovat by chtěli.

      Vymazat

Zazvonil zvonec