úterý 30. května 2023

7. narozeniny

Můj blog oslavil sedmé narozeniny. A protože jsem začala psát, abych se vyrovnala s padesátými narozeninami, je zřejmé, že jsem spíš Šedesátka než Padesátka, jak mi sem škodolibě psala Jaruna, ale název blogu rozhodně měnit nebudu. Nejsem moc ambiciózní, nemůžu tedy napsat, jestli jsem čekala, že vydržím psát tak dlouho. Ve srovnání s mými oblíbenými blogery jsem skoro začátečnice. První blog, který jsem celý přečetla, byla Niternice, hned po ní mě nadchla Sweetsymphony, dnes Inspirováno životem, s Kačkou jsem se i neplánovaně potkala. Na Blogu.cz bylo nepřeberné množství zajímavých blogů, pořád po něm pláču. Po jeho skončení jsem pocítila velký odliv čtenářů. A nejen čtenářů, i některé mé oblíbené blogerky to zabalily, je jich už tolik, že nebudu vypisovat.

Vždycky jsem obdivovala lidi, co si píšou deník, tu jejich vytrvalost a disciplínu. Ty bohužel nemám, ale dělat nepravidelné zápisy na blog mě baví. Když si je občas zpětně čtu, sama se nestačím divit. Mám velmi krátkou krátkodobou paměť. Sedm let mého života. Dokopala jsem Druhorozeného k maturitě, Prvorozený se oženil, paní B mě na hned vyhodila z práce, párkrát jsem skočila v nemocnici, milovala jsem se se třemi muži, Glosátora nebudu počítat, tam jsme zůstali na půli cesty, konečně bydlím sama. Našla jsem si kámošku na výlety, VendyW je jediná blogerka, se kterou se pravidelně vídám. V padesáti letech má člověk už svůj kruh přátel a nové přibírá výjimečně. Kulturní úroveň mi pozvedl Čerf, ráda chodím na jeho výstavy. Návštěvnost se drží na slušné úrovni, občas krásný výkyv směrem nahoru, to když se o mně zmíní Soňa Malinová na svém blogu. Ta holka má jméno jak z červené knihovny a díky ní mám pár nových čtenářek, které přelouskaly zpětně celý blog. Neuvěřitelné.

Moje milé čtenářky, moji milí čtenáři,
čtěte mě a pište mi komentáře. Ani nevíte, jak moc mi to dělá dobře. Moc. Mám vás ráda, a s vámi a psaním je ten život vážně hezčí!

Dárek od Prvorozeného, přivezl mi ho do práce

33 komentářů:

  1. Kdyz chcu rvat smichy nad zasmodrchanosti zivota,samozrejme ne sveho,tak jdu na jistotu na tento blog.Jen tak dal!Mam to tu rada❤️.Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      díky moc...!!! Komentáře a návštěvnost mě hrozně nabíjí, podobně asi jako herce potlesk. Nepřipadám si ve svém životě moc úspěšná, dvakrát rozvedená, bez chlapa se šílenou prací na periferii Prahy, ale tady si připadám jako královna :-D. I když se nedaří, snažím se to nějak zpracovat a zlehka napsat. Ještě jednou díky...!!!

      Vymazat
  2. Velká gratulka a velké štěstí že jsi to po skončení B.cz nezabalila. S kým bych dělala Aperol tour a vyprávěla si o tom co jsou chlapi za divná zvířátka, kdo by mě uzemňoval svým Jseš fakt blbá když si lítám v oblacích a fákt blbá jsem ton opravdu nevím. Jen ještě kdybych tě dokopala alespoň jednou do botanický v Tróji na roští! Tak ať ti to dál tak senzačně glosuje jako do teď!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vendy,
      já už na Tebe budu hodná...!!! Vážně :-D. A do botanický samozřejmě půjdeme.
      A moc se těším na Tvoji vernisáž...!!!

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k výročí. Náhodně jsem před pár lety narazila na tvoje stránky a musím říct, že mě tvoje postřehy moc baví. Taky jsem to přelouskala i zpětně :-)
    Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Gábino,
      máš můj velký obdiv, že jsi zvládla celý blog. :-D
      Posledně jsme s Druhorozeným na blogu hledali, jestli jsem zapsala, že jsem ho nutila jezdit na kole se zápalem plic a chodit do školy s mononukleózou. Matka roku! Zápis jsme našli. Byl spokojený.
      Díky moc, že mě čteš...!!!

      Vymazat
  4. Milá Míšo, moc gratuluji k výročí blogu ! Ať Ti blog dělá radost a baví Tě to dál. Že jsi dvakrát rozvedená mě vůbec nevadí, to já taky. První manželství se nepočítá, to je na zkoušku... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      děkuji moc za podporu, i za tu dřívější. Moc si ji vážím...!!!

      Vymazat
  5. Velikou gratulaci posílám blogovému školáčkovi a přeji spoustu dalších krásných let plných tvého humoru :).
    Taky tě máme rádi! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      jsi jedna z těch, ke kterým vzhlížím. Tolik let píšeš a držíš si skvělou úroveň, a těch čtenářů, co máš :-D
      Děkuju moc za gratulaci...!!!

      Vymazat
    2. Děkuji, milá Míšo, moc si toho vážím ❤️.
      J.

      Vymazat
  6. Dobrý den, já jsem ta přes Soňu Malinovou, pořád čtu a pořád dobrý! Tak jsem ráda, že jste to nevzdala, protože ve svém věku jsem nemoderní a jediné, co čtu, jsou blogy.....
    Jo a Jaruna ať si políbí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      jsem úžasné Soně M. moc vděčná za reklamu na jejím blogu.
      Děkuju moc, že mě čtete a budu se opravdu snažit, abych nenudila a nebyla moc ufňukaná :-D

      Vymazat
  7. Piš, piš ... jak jednou přerušíš, těžko hledáš cestu zpátky. Nezpomalovat, valit to a dělat radost. Pamatuji si, na tu drzou, nezkrotnou a rozjetou 50, když začínala.
    Dneska už je vše jinak, ale chuť do života je cítit z každého řádku.
    Tak vše nej .... Blondýna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blondýnko,
      Ty piš, piš.
      A ano, stýská se mi po Střekově ve všech ročních obdobích :-D.
      A děkuju.

      Vymazat
  8. zdravím, také jsem vás objevila přes Soňu a bavíte mě, asi to budeme stejný ročník:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      měla bych Soně poslat nějaký hezký dárek jako poděkování za nové čtenářky.
      Děkuji moc. Komentáře si čtu v práci, pokaždé se celá tetelím blahem.
      Odpovídám až doma v klidu.

      Vymazat
  9. Jsem si včera říkala, co se mi to děje na blogu. A pak jsem měla tušení, že bude odtud vítr vát. Haha. No to je let už. Taky jsem teď hodně vzpomínala, hlavně na Světu knihy, kde jsem zahlídla Temnářku a Edith Holou. Tak vše nej vinšuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      díky za přání a díky, že pořád píšeš...!!!

      Vymazat
  10. Pozdrav a gratulaci posílám stále ještě od Iónského moře, ale kdybych počkal do zítřka, byla by už ryze česká. Tak ať se tobě i blogu daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      díky moc.
      Tak ulov nějakou pěknou fotku :-D

      Vymazat
  11. My, staršího ročníku, chápeme důležitost záznamu událostí, které se rychle vykouří z hlavy. Taky občas čtu svůj blog zpětně.( takové to, co jsem dělala touhle dobou před patnácti lety ) . Těším se na další Vaše příspěvky, které jsou opravdu vtipně podané. A moc díky za tip na blog Niternice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo Malinová,
      co máte jméno jak z červený knihovny :-D
      Máte krásný, úhledný a vyňuňaný blog. Patnáct let psaní je fakt pecka, snad dřív neumřu, než se mi to taky podaří.
      Ještě jednou moc děkuju za přízeň, za nové blogerky a komentář, který opravdu těší a motivuje...!!!

      Vymazat
  12. Mila Padesatko, ctu Vas uz par let a porad me to bavi. Drzim palce do dalsich let! Uz si nepamatuju, kde jsem na Vas blog narazila, ale mam ho ulozeny v oblibenych, takze cas od casu sem zabrousim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      další letitá čtenářka, mám velkou radost.
      Děkuju moc a budu se snažit psát poutavě.

      Vymazat
  13. Milá Míšo. Máš moc zajímavý blog a příspěvky. Vydržet 7 let psát, to je pecka. Nějak jsem ztratila chuť po uzavření blogu a inspiraci po převratech jako covid, speciální vojenská operace. K tobě ale ráda chodím. Píšeš vtipně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      úplně chápu tu nechuť pokračovat na nové adrese. Stále s ní taky bojuju:(
      Nejsem moc technická, i stránku na Blog.cz mi dělala Kačenka/Inspirováno životem. Měla jsem na ní fotky od neteřinky z Kanárů. Měla jsem tu stránku fakt ráda a byla rozhodně přehlednější a variabilnější než tady!
      Díky moc za přízeň.

      Vymazat
  14. To tě čtu už tak dlouho?! No tak to si z toho dortu zasloužím alespoň degustační kousek!:)

    Bloud

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bloudičko,
      Tebe tady moc ráda vidím a děkuju za věrnost.
      Bohužel dort zmizel dost rychle, ale pořád jsou ve hře lívanečky v Hájence, ráda Tě pozvu :-D

      Vymazat
  15. Všechno nejlepší k 7. narozeninám, Padesátko! :) Jsem ráda, že jsem na tebe narazila (doufám, že nevadí, když tykám). Dort je moc pěkný, určitě udělal radost :) přeji spoustu dalších let!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      díly moc, že občas zajdeš.....-D
      Taky tu tykám. A děkuji i za přání. Dort se snědl hrozně rychle, potěšila jsem své milé kolegyně v práci.

      Vymazat
  16. Milá Míšo, som rada, že si to nevzdala, rada k tebe chodím čítať, aj keď menej komentujem. Paradoxne, aj keď ja som nemala blog na starom blog.cz, som skôr čítací ako písací typ, okrem tvojho som tam mala veľa obľúbených blogov a chýba mi tá útulná atmosféra tam :-)
    Tebe, aj nám tvojim čitateľom prajem, aby ti "atrament v pere" nevyschol a aby si pokračovala naďalej v písaní svojím veselo-vážnym spôsobom, ktorý nás mnohých evidentne baví :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fidorko,
      jsem moc ráda, že seš mi stále věrná :-D když Glosátor mě opustil :-D
      A děkuji moc za krásné přání...!!!

      Vymazat

Láska je kurva