neděle 6. srpna 2023

Noční chlebík

Když se mi dostal tenhle vzorek do ruky, nechtěla jsem věřit svému vidoucímu oku. Noční chlebík. Vysoký obsah bílkovin. Vhodný pro večerní konzumaci. Chléb speciální, krájený. Někdo podnikavý skvěle zaplnil díru na trhu, a vymyslel pro tlusťochy a nás bez pevné vůle, chlebík, který můžeme jíst i v noci. Nejdřív přišla Marcy z mikračky, že nemá datumovku, nějakej chleba. Servilně jsem vyskočila a běžela pro něj. I tak jsme dostali vynadáno, že si máme na suchý datumovky dávat pozor, ale já byla přesvědčená, že jsem jim vzorek určitě dala.

Pro jistotu jsem si chlebíky přepočítala a zdálo se mi, že jich mám ve skladu podezřele moc. Vzala jsem do každé ruky jeden sáček a vyrazila do prvního patra na chemii, zeptat se, jestli oni chlebíky mají. Na chemické analýzy jsou potřeba dva. Rozverně jsem pytlíky v rukách roztočila, vypadala jsem jak cvičenka ze spartakiády, taky se mě vedoucí laboratoří zeptal, co tady nacvičuju. Jíťa je hodná, mrkla do programu a zjistila, že analýzy jsou už rozjeté.

Spokojeně jsem se svými chlebíky zase odhopkala dolů. Sotva jsem si kecla ke počítači, přišla Kristýnka, že nemá číslo 35756 na senzoriku. Noční chlebík. Kolik vás pro ten blbej chleba ještě příde?  Ale můžu jsi za to sama, jsem z Mladého chlapce tak rozjívená, že se nesoustředím na práci.

11 komentářů:

  1. Noční chlebík je hlavně hit pro cukrovkáře. Dočetla jsem se o něm při těhotenské cukrovce, naštěstí nemusela nikdy konzumovat, je mi nesympatický stejně jako majitel holdingu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      je tam sice jablečná vláknina, ale jsou tam i semínka lněná a slunečnicová, takže tuky. Ani cukrovkáři by se neměli krmit v noci .-D
      Díky, že mě čteš!

      Vymazat
  2. Jo, pro mě by to taky bylo, večeřím kolem osmé.... a většinou " tmavé" kaiserky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      večer nejím, ale panák Bailey's bude asi víc kalorický :-D

      Vymazat
  3. Ještě jsem o něm neslyšela. Hodil by se. Večeřím pravidelně v 18 hod, jak mě během 48 let naučil manžel, ale jakmile odbije 20. hodina popadne mě nutkání strkat něco do huby.

    OdpovědětVymazat
  4. Každý večer zapíjím klobásku vínem. Chlebík nepotřebuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo,
      já večer už jenom piju :)
      Uzeniny jsem hódně omezila, brambůrky už nejím vůbec, ale zase jsem měla včera večer (ve víru velkoměsta) tři piva.

      Vymazat
  5. Míšo noční chlebík vůbec neznám. Ale vzpomněla jsem si na jednu příhodu. Kdysi dávno cca před 35 lety chtěl po mě můj nejstarší syn (tehdy malé dítě) večer čokoládu. To jsem mu zakázala, že na noc se čokoláda přece nejí atd. Když usnul, dostala jsem na ni sama chuť a vzala si ji ke knížce do postele ! Čokoládu jsem rozbalila a - usnula... Ráno jsem se vzbudila, všechno kolem mě zapatlaný, hnědý, peřiny, já,knížka, prostě všechno, hrůza. Nevěděla jsem v první chvíli co se stalo, vypadalo to na něco podstatně horšího... Patří mě to ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      to je krásná historka :-D
      Já jsem Prvorozeném vždycky snědla čokoládu do mého dědy, jeho pradědy, a když si na ni vzpomněl, řekla jsem mu, že zlobil a nic nedostane. A pak jsem vždycky koupila novou a vrátila mu ji.
      Já na čokoládě ujíždím od dětství. Děda nám se ségrou vždycky přivezl každé čokoládu. Já svoji snědla okamžitě a pak ještě půlku vyloudila od ségry.

      Vymazat

Láska je kurva