čtvrtek 17. srpna 2023

Botanická zahrada Praha

Botanickou zahradu zahradu vybrala Vendy. Byla překvapená, že jsem souhlasila, já to roští moc nemusím, ale jsem jí dlužnicí, byla se mnou na výstavě Ondřeje Sekory v Pelléově vile, kam žádná vyšehradská kámoška nechtěla. Ochotně by mě doprovodila jen moje sestra, kdyby nežila na tom blbém ostrově, kde když nesoptí, tak aspoň hoří.

Počasí se vybralo a byl vážně teplý den. Vendy zná všechny kytky jmény, i latinskými, to bych jí ještě odpustila, ale to zastavování kvůli focení je náročný, vždycky jsem se někde zhroutila na lavičku. Nakonec samozřejmě škemrám, aby mi fotky poslala do mailu. Dokonce jsem tak drzá, že je strkám na svůj blog.

Ve skleníku Fata Morgana létalo ještě pár krásných motýlů, ale mně se nejvíc líbila japonská zahrada. Byl tam stín, ticho. Moc krásné místo k zastavení. Koukly jsme se i na malou výstavu Czech Nature Photo, Vendy by se směle mohla zúčastnit. A na závěr tradičně Náplavka a Aperol.



Zdroj: VendyW  :-D
 







10 komentářů:

  1. Botanku v Praze jsem chtěla také navštívit, ale letos jsem splnila přání synovi a dělali jsme totéž co Vendy, ale kousek níž v ZOO. Obdivuji, že Vendy ovládá všechny květiny i latinsky. Fotky má také pěkné. Určité jste se pěkné prošly a splkly. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      já vždycky hrozně remcám, ale ve finále jsem moc spokojená.
      Já jsem líná fotit, taky všichni okolo dělají lepší fotky. Při akcích s Vyšehradskými matkami fotí hlavně Dana, její fotku mám jako tapetu v práci na obrazovkách.

      Vymazat
  2. Kdybych se dostala teď v teplech do Prahy, velmi ráda bych jela s tebou do Motola nebo Žlutých lázní. Jenže jak to vypadá dostanu se tam asi až koncem září což se mi tedy vůbec nelíbí, ale taky nic nenadělám. Roští jsem viděla, jsem spokojená a tak příště zas dám na tebe. Můžeš začít vymýšlet a hlavně to nezapomenout co jsi vymyslela ;-) Vím že Mladý chlapec tvou mysl zcela naplňuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      zatím jsem ohledně výletu úplně bez fantazie, ale snad něco vymyslím.
      Mám nějaký starosti, že je ani Mladý chlapec nedokáže vyhnat z hlavy :(

      Vymazat
    2. Tak to mě mrzí... Určo bude ale brzy líp.

      Vymazat
  3. Já roští můžu v jakémkoliv množství, jenomže Praha daleko. Připadám si dost jako barbar, tři z našich čtyř dětí v Praze ještě nebyly. Ovšem znají Brno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      tři ze čtyř je dobrý skóre :-D
      A jak sama píšeš, Praha je daleko, ale až přijedete, jděte určitě do ZOO.

      Vymazat
  4. Kdepak - japonská zahrada je japonská zahrada :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Míšo, já bych taky zvolila japonskou zahradu a aperol :o). Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      ta je vážně nádherná, kvůli ní se do botanický zahrady klidně vrátím :)

      Vymazat

Láska je kurva